Целодневната организация на обучение е за слаби по успех ученици.Тя "изравнява"учениците по постижения,убива талантите понеже убива свободата на избора и в този смисъл нейната задължителност е престъпление спрямо личността.
типичен представител си на българите, на които учителите учат децата без пари, нанай-ниското стъпало по плащане в Европа са.Но идва време, когато знаещите езици млади учители ще ви бият шута и ще отидат на Запад да работят за много пари.Няма заплата хилядалева, покажи ми къде я получава учител в България.Няма по-тежък интелектуален труд от учителския, час с 28 деца.Българите са елементарен народ, който не може да оцени учителя.И учителите му ще го напуснат, този народ друго не заслужава.
bg uchilistata ne sa zatvori i nyamame nujda da zadarjame bg horata i da prepyatstvame tyahnoto lichnostno razvitie. do 9 klas - gratis obrazovanie stiga. posle vseki da si plasta meraka za oste nauka! zadaljitelni plateni chasove za prakticheski trud, rabota po izbranata profesia!dostatachno e da napravim vazmojno za horata ot bg narod v BG da uchat s radost lubimata mechtanata profesia i s radost da spechelvat parite si ot uprajnyavaneto na izbranata ot tyah profesia !
Да се въведе образователен ценз за всички длъжности в държавата,включително и в частния сектор,включително и за шофьори и др.-депутати,министри...Тогава *** ще пратят децата си на училище.
УЧИТЕЛИТЕ И СЕГА ПОЛУЧАВАТ ЧИСТО НАД 1000 ЛЕВА ! И СЕ ПРЕВЪРНАХА В МАШИНА ЗА ПАРИ ! ТОЛКОВА ЛАКОМИ ОТ ВСИЧКО ТЪРСЯТ ИЗГОДА И ЗНАЕТЕ ЛИ АМА ИЗОБЩО НЕ ИМ ПУКА КАК ЩЕ ПРЕМИНЕ ЧАСА , ВАЖНО Е ДЕН ДА МИНЕ ДРУГ ДА ДОЙДЕ ! А ТОЗИ МИНИСТЪР ТОЛКОВА НЕ Е В ЧАС ТА ПАК ЩЕ ИМ УВЕЛИЧАВА ПАРИТЕ ОТ НОВА ГОДИНА ! НЕ 10 % А 0, 5 % НЕ ЗАСЛУЖАВАТ !КОЙТО ИСКА НЕКА ДА СА ПОЗАИНТЕРЕСУВА КАКВИ ПАРИ ПОЛУЧАВАТ И ТО ЗА НЕСВЪРШЕНА РАБОТА ! РЕЗУЛТАТИТЕ СА ЯСНИ ПО ЛОШАТА ДИСЦИПЛИНА И НЕГРАМОТНОСТТА НА УЧЕНИЦИТЕ !
gorkite bg uchenitzi - te nikoga ne sa vijdali edna istinska savremenna moderna kuhnya za prigotvyane na topla hrana, savremenna moderna banya s topla voda za lichna higiena, savremenen moderen topal klozet za nujdi.nyama v uchiliste, nyama u doma...ot kade da se nauchi? ot astronomicheskata observatoria v Kardzhali li ili ot astronomicheskata observatoria v Smolyan, ili ot BAN, ili ot nyakoi bg universitet, bg institut, ot bg zdravno zavedenie?!
А за хората ,които учат като луди и завършат висше образование,тази държава какво им дава?познавам много такива,но като нямат/вуичо владика/и стоят без работа.а също и съжаляват като осъзнаят истината за нашата система.лъжливи конкурси,подмолни подбори на нашия човек.младите хора осъзнават ,че в тази държава чиновниците се страхъват от млади и умни хора с образование и затова не ги вземат на работа.за да не им истине местото на старите чиновници с купени дипломи и помиярстване пред големите.
Въпросът не е в това какви пари ще се похарчат, а в очакваните реални резултати. Нуждата от промяна в образованието е крещяща, но никой не си мръдва пръста да я стори.
Смятам, че механичното допускане по класовете да преминават неусвоили материала ученици, не решава проблема. Децата следва да бъдат ангажирани с материя, която има практическа реализация, близка е до ежедневието им и се преподава по достъпен за тях начин. Децата масово се претоварват със зазубряне на излишни факти, а истинският смисъл- усвояване на способността да се мисли и анализира, както и да се твори, не се толерира и развива в нашите училища.Училищата ни не са готови за мислещи хора.
само дава знания по предмети, то не възпитава, възпитава семейството.След няколко годининяма да има учители в българско поради най-смешното заплащане, напр. шофор на такси зачас взема 50 лева, а учител 12 лева.учителите са болни и невротизирани, мъже учители рядко има.крайно време е младите учители да си намерят други родини и там да работят ида се радват на добър живот, уважение и престиж, тук са унижени като личности.
Системата трябва да е проста - който е учил - работи на бюро, който е неук - блъска като роб, само за залък хляб - иначе какъв е стимулът да учиш?Как да вкараш мангалетата в училище, щом родителите им цял живот живеят на социални помощи и им се позволява да оправдават безделието си със своята неграмотност? "Не`ам кво да работим бе, бате, не ме щат, щото съм неХрамотен" - дайте ни власт - като подпукаме тия неХрамотните с камшиците към нивите и мините, да видим *** им няма ли да учатБългарски Патриотически Фронт
Всъщност истинският въпрос, който трябва да си зададем е - ИМАТ ЛИ МЯСТО *** В УЧИЛИЩЕ?От една страна очевидно за всеки е, че голяма част от тия същества са интелектуално непълноценни и негодни да постигнат нещо повече от най-елементарна грамотност, а от друга - те могат да работят (най-елементарен и "черен" труд) и без диплома. Така че нашето предложение е да се въведе задължителна трудова повинност за хъхрущата раса - а щом не искат да учат, да не учат - проблемът е техен.Български Патриотически Фронт
Тоест въпросът е "Как да задържим *** в училище?" - това първо.Второ - отпадналите реално са много повече - просто хиляди малки *** се водят ученици, а въобще не стъпват в клас - затова съществува и типично нашенският парадокс "ученици" в 7-8 клас, които още не могат да четат.Нужните мерки са ясни - външно оценяване и спиране на всякакви помощи, включително детски за ***, чиито чаавета не ходят на училище и дори солени глоби... но струва ли си?Български Патриотически Фронт
За мен делигираните бюджети са най-голямата глупост. Заради тях в училищата учителите са станали безгласни букви. Придудени са да търпят ученици, които не заслужават да преминават в по-горен клас и просташкото им държание. И на мен едно време ми беше по-интересно да грая футбол и да гледам тв, но знаех че трябва да уча за да заслужа успеха си.
Програмата "На училище без отсъствия" е пълна глупост как можете да изхвърляте деца от училище заради прекалено много отцъствия или неизвинени отсъствия, а после да говорите за МОТИВАЦИЯ с тази простоия няма да сторите нищо повече освен да откажете още повече ученици от обучение в страната. Най доброто решение е вариант за онлайн обучение, НО държавниците са ни прекалено глупави и не се сещат!
Както и да е организирана системата ролята и отговорноста на учителя е изключително важна.Всеки е имал преподавател за когото може да каже-абе,`хвана ме`,запали ме;започнах интерес да проявявам.И обратното: спомняте ли си един депутат във ВНС,професор(с извинение),Татърлъ се казваше?Той не можеше `конституция`да произнесе!Този индивид е минал през начално,основно,средно,висше образование.И научна степен е придобил!Тези негови преподаватели не се ли срамуват?
Как да задържим децата в училище?