27

Анонимен

преди 11 години

Не е никакъв вентилатор,вентилатор са на журналята главите, а съпротивленията на автотрансф.превключвател просто залепнал за момента контактор. нормална тех.повреда

26

Руснака

преди 11 години

Не, следващия път, когато има протести нека повечето пак застанат пред телевизионните си екрани и наблюдават събитието от там, от "безопасно" за тях разстояние. Едно от нещата, на които се крепи една държава е именно железницата, така че да не си я даваме, нека остане държавна във всяко едно отношение !

25

petkov

преди 11 години

TOVA E BALGARSKI 40- GODISHEN VLAK...........DANO NE SE POVTORI TRAGEDIQTA S VLAKA SOFIQ KARDAM.............

24

SteK''

преди 11 години

А сигурни ли сте че не е от цигара ? Всички пожари в БДЖ са от цигара ,чудно как и сега не казаха че е от това...това им е оправданието всеки път,не си признават лошото състояние на техническата база

23

БДЖ

преди 11 години

БДЖ - Боже, докарай ме жив :)

22

ZAPOZNAT

преди 11 години

SNIMKATA KARTI MIFKI.V MOMENTA TOVA TO4NO OPREDELENIE ZA BDJ.OT 2003G, SE VLAGAT VSI4KI SREDSTVA V ADMINISTRACIA NO NE I V MA6INI.ZAKRIVAT SE GARI,VLAKOVE I VSI4KO SE REJE ZA SKRAP.

21

Анонимен

преди 11 години

Тръгнеш ли с БДЖ, не знаеш кога и къде ще пристигнеш.

20

Анонимен

преди 11 години

По-вероятно е да пристигнат утре сутринта след като отремонтират локомотива на място.

19

gusto

преди 11 години

minalata sedmica pytuvah s tozi vlak. nqmashe parno v 1 vagon, a vtori beshe adska jega. oplakwaneto mi se iztalkuva s nasmeshka ot nach. na vlaka. Bileta e po evtin s 3 leva ot avtobusa, no tova sie koshmar.Chajkata stom se pali neznam kakvo da kava za drugite. Po dobre gi sprete vremenno do dokazvane na pylnata im bezopasnost. Shefovete na BDJ ne mislqt za horata,a kak da zakarpqt okradeniq si budjet.Transportniqt min.kakwo chaka -foerverkili ???-da iziska prowerki za vseki vagon che e bezopas

18

Manuelle

преди 11 години

наивник, ти май наистина си много наивен. Автобусните превозвачи нямат нужда от абсолютно никакви постановки. Конкуренцията там е жестока, ти какво - само Ивкони ли знаеш? Надпреварата за клиенти е зверска, автобусите стават все по комфортни, в огромна част от тях вече има дори Wi-Fi. За 10 лева повече се возиш далеч по-безопасно, по-бързо и по-удобно. Трябва да си луд, за да си мислиш, че тука има някаква конспирация.За БДЖ останаха само пенсионерите, които не могат да си позволят друго.

17

Анонимен

преди 11 години

До до 23 Това се опитвам да ви обясня и аз бе ***.

16

румен221

преди 11 години

ПРОДАВАЙТЕ БДЖ-то ПО-БЪРЗО, ЧЕ ЩЕ ДОЙДЕ ЛОШИЯ ГОРСКИ (РАМПОЙ) И ЩЕ РАЗВАЛИ СЕДЯНКАТА ЗА, ПОРЕДНИЯ ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ...следват Български пощи ( о, вече не май ги подариха ги НА ЧЕСТЕН ЧАСТНИК)Днес дори и баба Глупла, от Горно *** разбра, че БДЖ и НКЖИ умишлено се водят към фалит, за да се "купят" за 1 лев, от ПОРЕДНИЯ СЛУЧАЕН"ЧЕСТЕН ЧАСТНИК"...- КОЙ И ЗАЩО ИЗОБЩО РАЗДЕЛИ БДЖ-то НА ТРИ ЧАСТИ?!?!?- Разбра се, че най-новите 500 вагона са продадени С НОМЕРА, което означава, че НЕ СА БРАКУВАНИ и то на цена 1/3 от цената им като скраб..!!!, а други 1 000 са ОТКРОВЕННО ОТКРАДНАТИ и чакат да се пуснат в оборот от "СЛУЧАЙНИЯ ЧЕСТНИЯ ЧАСТНИК"...!!! Така Честния частник е готов да купи Товарни превози и да пусне по-новите вагони- БДЖ-то НЕ МОЖЕ да поема пътниците и товарите..., и губи дневно по 250-300 000 лева, според някои експерти по 600 000, а НИ ЛЪЖАТ, ЧЕ НЯМА ПРИХОДИ...!!!- НАРОЧНО са спрени 140 милиона "оборотни" средства за БДЖ, ГЛАСУВАНИ ЦЕЛЕВО ОТ ПАРЛАМЕНТА..., други 60 милиона стоят на влог, та от тях ПЕЧЕЛИ БАНКАТА на един друг ЧЕСТЕН ЧАСТНИК!!!ИЗМАМИ БЕЗ КРАЙ...!?!?!- ПРАВИТЕЛСТВОТО ТВЪРДИ, ЧЕ БДЖ-то НЯМАЛО ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ И И ЗАТОВА РАБОТЕЛО НА ЗАГУБА..., ТА ЩЕ ПРОДАВА ВАГОНИ... ПЪТНИЦИТЕ ПО ГАРИТЕ И ТОВАРОДАТЕЛИТЕ ПИЩЯТ, ЧЕ НЯМА ВАГОНИ... А СЕГА ДЕ - КОЙ ЛЪЖЕ...!?!?!?...ЯВНО ШЕФОВЕТЕ НА СИНДИКАТИТЕ И БДЖ-то, са обикновенни ликвидаторчета, а не специалисти в транспорта, ЗАЩОТО пътнически превози, С ОБИКНОВЕНО УПРАВЛЕНСКО РЕШЕНИЕ, могат да се ИЗВЕДАТ НА ПЕЧАЛБА ЗА 1 ДЕН!!!1. Премахват се безплатните пътувания2. Връщат са на Сименс 15 ПЪТИ ПО-СКЪПИТЕ мотриси, а за новите плащаме 15 ПЪТИ ПО-МАЛКИ ВНОСКИ(Кабинетът на НДСВ купи мотриси "Сименс" на цена над 20 хиляди евро за едно място, в същото време конкурентни фирми предлагаха около 1600 евро т.е. 15 пъти по-евтини. Освен това са продадени стари спални вагони за по около 40 хиляди евро всеки и веднага след това са купени ОЩЕ ПО-ОСТАРЕЛИ за 800 хиляди евро на вагон)- ПЕЧАЛБА, ПЕЧАЛБИ ОТВСЯКЪДЕ!!! НО, това ще стане след като бъдат продадени на случайния ЧЕСТЕН ЧАСТНИК за 1 ЛЕВ Товарни превози и сега са на печалба, та се чуди човек - ЗАЩО ДА СЕ ПРОДАВАТ НА ЦЕНА ГОДИШНАТА ИМ ПЕЧАЛБА?!?!? СЛЕДВАТ БЪЛГАРСКИ ПОЩИ!!! " НАРОДЕ!!!! "

15

fuckunism

преди 11 години

На лузърите комунисти "Боко ***" им бил виновен за състоянието на БДЖ. :)

14

Анонимен

преди 11 години

И като се има в предвид, че ще вдигат цените още на билетите. Ще плащам повече, за да се движа в потенциален ковчег!

13

Любака

преди 11 години

Абе чем ли така чи се струва или колкото повече влакове се палят толкова поскъпа става цената на билетите

12

Анонимен

преди 11 години

Почти всички фирми за автобусни превози са турски! Колите са стари и много рискови! Техническите прегледи са фиктивни и некомпетентни! Шофьорите карат с купени книжки! Контролът е нулев! Всичко е плод на грандиозна КОРУПЦИЯ НА ВСИЧКИ НИВА! Държавата е абдикирала тотално и нехае за сигурността и просперитета на обикновения човек!

11

имигрант

преди 11 години

Ееей, този влак Чайка не беше ли експресния влак едно време при бай Тошо?Навремето при социализЪма тоя влак беше върха на сладоледа!Правете му сметка щом сега такива влакове горят на какъв хал сме!По всичко личи, че пожарът не е бил сериозен и положението е овладяно благодарение на професионалните действия на машиниста. За когото не се замисляме че и неговата заплата е мизерна.И нещо друго: Всички плюем Турция че била изостанала, ама те имат вече свръхскоростни влакове!!!

10

наивник

преди 11 години

Незнам , а *** ми се чини тука постановка. Това налива масло в локомотива на автобусните превози. Не са чисти паници. Иначе Юнион ивкони как ще пътуват като бесни след като лапнаха лините на онзи *** от Бургас.И там имаше нещо мътно , стареене на матриала , незнам кво си . Нали някои трябва да опере пешкира. Жалкото е , че това стана с невинни жертви.Но има едно правило колкото повече стягаш "гайката" идва един момент и превърта резбата. Так и при нас-сакатлъци с автобуси колкото щеш.

9

Жо

преди 11 години

ПОРЕДНИЯТ ИЗГОРЯЛ електровоз!Това не е ново за БДЖ. В последните 50 години са горяли десетки електрически локомотиви. Обаче, няма случай, при който от запален локомотив да е тръгнал пожар към вагоните и да има пострадали пътници. Единствено, отровния дим е опасен за пътуващите във вагоните, докато влакът спре.При електричките е друго- там локомотив и вагони са едно цяло, т.е. различните агрегати и електрически машини се намират под и над вагоните с пътници.

8

lllllllllllllllllll

преди 11 години

е не изгоряха ли и хора нищо не се променя докога----------------------------------------------------------