10

аз

преди 11 години

TO TEL. EDNO, A DOSTAV4ICITE NA NET I KABELNA SA BEZ DUMI.

9

Клиент

преди 11 години

На мобилните оператори има много лесен начин да им затвориш устата. Когато някой *** ти се обади за удължаване на договора, просто го попитай какво ще стане, ако не си го подновиш? Телефона ли ще ти спре? След тези два въпроса обезателно замълчават, като женски полов орган. Само веднъж един нахакан разправяше, че щял да ми го спре. Викам: емиии спирай го, така и така мислех да минавам на друг оператор. Оня запелтечи: Ама аз такова, аз онакова. Пък аз: Ми ко ме лъжеш тогава, *** нещастен?

8

Анонимен

преди 11 години

Спомнете си агресивната кампания на "РИЙДЪРС ДАЙДЖЕСТ - България"

7

Иван Пешев До 6

преди 11 години

Законите на важат за хората с пари.Закони има ама като започнем от метача до конституционния съд всеки си ги тълкува както му изнася.Иначе си абсолютно прав в панделата за измама да видим дали някой после ще ми обяснява, че имам непотърсена награда и само трябва да си дам телефона и да играя на някаква игра с СМС-и за по 2.50 на СМС

6

!

преди 11 години

Откога измамата се нарича "агресивна търговска практика"?"Чл. 209. (1) (Изм. - ДВ, бр. 28 от 1982 г., бр. 10 от 1993 г.) Който с цел да набави за себе си или за другиго имотна облага възбуди или поддържа у някого заблуждение и с това причини нему или другиму имотна вреда, се наказва за измама с лишаване от свобода до шест години."

5

Анонимен

преди 11 години

Е тука сякаш с тилифоните малко се успокои работата... Тъмън си задрямал и телефона получава СМС - ако си достатъчно *** можеш да си платиш с насрещни СМС и да се надяваш, че може би нявга ще спечелиш държане на жезъла на дедо Боже. Агресивните реклами вървят, понеже има прекалено много агресивно-*** потребители, които тръпнат в очакване да направят от нищо нещо и после се оплакват. Та се налага да се въвеждат закони та да им се неутрализира тъпнята.

4

Анонимен

преди 11 години

Вбесява ме знъненето не само по телефона ,но и на вратата ми за да ме карат да удължа договора си. Специално мобилните оператори са супер нахални и нагли. Извинявам се на служителите там ,но действията им нямат нищо общо с възпитанието и уважението към човека насреща когото безпокоят ,че и мамят. С други думи към мошенници ще се държа като към такива!

3

Кашчей Безсмертний

преди 11 години

До АнонименНе се знае какво значи. Фидосова може да промени някоя думичка...

2

Анонимен

преди 11 години

Пратил съм поне 20 сигнала до Комисията за Защита на потребителите и Комисията за зашита на конкуренцията за нелоялни търговски практики. Никакъв отговор и никаква реакция. Е.ем ти и държавата нещастна

1

Анонимен

преди 11 години

Това значи ли ,че ще спрат наградите на мобилните оператори ако им отговоря на няколко въпроса.Демек да им пратя десетина SMS - а по 1.20 лв.