29

Анонимен

преди 11 години

Пълна глупост са тези прехвални слова за метрото. Да, има нужда от него, но е поредното задръстване на хората. За да стигнеш да метрото ходиш,ходиш,ходиш за да стигнеш до влакчето пак здраво ходене, после за да излезнеш пак си плюеш на петите и с две думи оставаш без крака. За тока който харчи метрото никой нищо не казва, но рано или късно всички ще осетят. Хич да не ми го хвалят, като плъх се завираш по някакви тунели. За възрастни хора и малки деца е поредната гавра, ще останат без крака.

28

Анонимен

преди 11 години

Ей много комунист, много *** в сайта брато, егати коментарите все едно ГЕРБ или ББ личто са пректирали и строили метрото.

27

Дръндер

преди 11 години

До От ДръндерИ да добавя, преди да кажете че само плюе, ще се аргументирам-ако недай си боже се развалят асансьорите на метро стация Обеля? Какво правят инвалидите, възрастните хора, майките с колички и бременните? Аз ползвам метрото, и съм доволен от придобивката, но адски претупана е за да бъде готова за идването на Барозу и да се види че има станция ЕС, чудно, че не я кръстиха Барозу!

26

От Дръндер

преди 11 години

До ..28Окей, ама си ми отговорил по бойковски. Вече спокойно може да има лаф, хубава работа ама борисовска или бойковска според желанието. За тоалетните добре, няма да споря, кошчета обаче също няма и няма и да има.Не отговори относно миризмата на пикоч на метростанция централна жп гара, и не отговори относно преименуването на станцията с хубавото име Св. Наум на ЕС. И забравих да добявя, метростанция е обеля е оплескана отвсякъде за да стигнеш до новата линия трябва да се катериш по стълби.

25

,....

преди 11 години

До АнонименВиж сега интересната част. Метрото по най-натоварените направления и през най-възловите места вече минава. Малко рязко ни дойде, но е за хубаво. Та, вече започва да се мисли за неурбанизираните части на града. Дори насред нивата да построят метростанция - това неизбежно ще стане търсена бизнес или жилищна зона. В Люлин също станциите бяха в ниви, а сега какво се случва? Младост 3 - вече и булевардът е почти готов и интересът се засилва все повече. Ломско е на същия принцип.

24

Stratiev

преди 11 години

ah, kakvi dobri sardechni hora sa bogatite evropeitzi! te rabotyat denem i nostem do 67 godini i si davat stedro parite za nas - bednite i marzelivite bg da se vozim v novi vlakove!

23

:)

преди 11 години

Аз пък в първия момент прочетох: "Софийското метро се увеличава с 10 ВЪЛКА" и после се смях на асоциацията си. Сега сериозно: Метрото е много удобно - един от изходите за намаляване на трафика - за какво ми е кола, като с метрото пътувам бързо, няма задръствания и не се налага да паркирам. Съжалявам, че в нашия град няма такова.

22

Анонимен

преди 11 години

Ха да не са включени в цената и онези 6 мотриси от времето на Бай Тошо, които са консервирани в депото в Обеля, че там работя от 30 години и ги знам, защото те са купени де, но явно останалите 4 мотриси ще струват колкото 10 ;)Вярно е е колегите са дръпнали тук таме някой стоп, крушка и седалка, но с малки козметични промени стават за возене на офце ;) А, и дъх на СОЦ никой не ти предлага в никое метро по света!

21

Анонимен

преди 11 години

Съгласен съм с номер 18. Факт е, че новопостроените станции никак не е изграден добре. Спирките не са разположени добре (напр. спирка "Ломско шосе", както и "Младост 3" са просто в поляната и там рядко слизат и се качват повече от 3-4 човека). Тунелите са супер дълги, с много малко изходи, ескалаторите са сложени на много неподходящи мести. А липсата на тоалетни е невероятна тъпотия

20

арко

преди 11 години

Дават ни пари за пътища-ние на турци ги даваме;дават ни за мотриси-ние на руснаци ги даваме.В скоро време такава дузпа ще ни изпълнят!

19

Анонимен

преди 11 години

Ура за новите мотриси, ще бъдат много необходими, като се има предвид колко много хора се возят в метрото. Но строенето на тази шумоизолационна стена ми се струва само пилеене на пари

18

Анонимен

преди 11 години

До Ибрам.А само ти не миришеш,а? Не може толкова *** да се съберем и да ни ухае на цветя. На който не му харесва-да ползва наземен транспорт. Не хваля ББ, ама е факт, че се изтрепваме за новите линии!

17

АззЗ

преди 11 години

До ИбрамСъс сигурност смърди по-приятно от тебе. По старите станции мирише на машинно масло и миризмата е мека и ненатрапчива. На мен лично даже ми е приятна. По новите станции още мирише на бетон и лепила. Нормално е. Още нещо нормално да изкарате като кошмар? Ти като си боядисаш във вас не смърди ли на боя?

16

..

преди 11 години

До ДръндерКошчета за ***, схеми и пр. ще се добавят в последстие. ТОАЛЕТНИ НЯМА И НЯМА ДА ИМА! Стига с тия ***. В метрото няма тоалетни за пътниците - това е антитерористична мярка. Така е навсякъде по света.

15

...

преди 11 години

До АнонименНикога не е и иало проект метрото да стига директно до Дружба. Планът си беше да е точно да Цариградско, както и стана. В Дружба започва да се строи много скоро(октомври месец).А, че промениха имената от Цариградско шосе на IEC-Цариградско шосе и от Св. Наум на ЕС е супер. На мен ми харесват много повече. Ако не беше ЕС, метро щеше само да сънуваш, така че няма нищо лошо в жеста, че имаме станция с такова име.

14

ренегат

преди 11 години

има *** даже и карат влака ако че не отговаря на вътрешните правила да е работил като машинист дори един ден всичко е корумпирано по назначението в метрото!

13

Дръндер

преди 11 години

Ха метрото е пример за претупана работа по Бойковски и ще се аргументирам, за да не кажат герболетките, човека метро ви направи а вие пак мрънкате! Та първо в новата линия няма нито едно кошче за ***, нито една тоалетна и това важи за всяка станция, а на жп гарата подлеза още си е тоалетна, и не на последно място станция Европейски съюз-е това последното е върха на идиотщината. Едно време бай Тошо ни водеше към светлото бъдеще, сега имаме спирка кръстена на него за това не ми хвалете метрото.

12

Анонимен

преди 11 години

Че те въобще пълни ли са на повече от 15% вагоните в момента? Аз лично никога не съм се возил в метрото и едва ли скоро ще ми свърши работа

11

Анонимен

преди 11 години

Всичко се обърка с това метро.. всичко. Първо, трябваше да пуснат станция до Дружба и така да свържат Люлин с Дружба, а не метрото да свършва пред вратите на Интер Експо Център и Метро, за да угодят на частни интереси, та дори смениха името на станцията на ИЕЦ Цариградско шосе. Второ, много лошо планирано трасе на втория метро диаметър... какво пречеше първата линия да върти в Надежда, а второто трасе да започва от квартал Илиянци? И трето грубата смяна на името на станцията "Свети Наум" на "ЕС

10

Do 8

преди 11 години

"Markovi" drehi ot zara?? ahahahahhaa MARKOVI seriozno? Verijnite bokluzi,praveni v Kitai, prodavani za 20-30 euro sa dalech ot termina "markovi" i ot prichina da se fukash i gordeesh s tiah...Ne che ne haresvam Zara, naprotiv daje, no si znam che e sredno i nisko kachestvo za sredna i bedna klasa. :)sorry za latinizata