153

Иво

преди 11 години

Съжалявам за хората на които това решение причинява неудобство (аз самият живея на натоварено кръстовище в зелената зона), но въздухът в центъра е отвратителен и трафика е твърде много. Парите от синята зона и в момента доколкото ми е известно отиват за покриване на загубите от градския транспорт. А до оплакващите се от цената на билетчето за метрото - не говорете глупости, 1лв е символична цена.

152

Фандък, тошев и сие

преди 11 години

ЗАКОН за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност Чл. 2. (1) ( Държавните органи и органите на местното самоуправление осъществяват административно регулиране и административен контрол върху стопанската дейност с цел защита на: 1 2. личните и имуществените права на гражданите и юридическите лица; Тези нещастници не знаят ,че има такъв закон, Към него има Инструкция как се изчислява стойност на УСЛУГИТЕ!!!

151

уса

преди 11 години

Никъде ,няма такова беззаконие като тука.Преди няколко години от общината,заградиха паркоместата пред кооперацията с колчета ,за да не могат живеещите в блока да си ползват местата,а след това направиха синя зона-ул.Даме Груев.В тази държава, всичко е на принципа-разделяй и владей.Какво са ми осигурили с тази синя зона-нищо,само прибират парите,които отиват в черните каси.Колко пъти измиха улиците в центъра тази година-1 път,а колко печалба реализират мошениците долни.

150

visa

преди 11 години

Протести до отстояване на гражданските ни права, сезиране на прокуратурата за нерегламентираната печалба на Паяци и скоби и главата на Радо Тошев и Петър Диков! Никакво отказване, тези *** трябва да си ходят, ГЕРБ правят голяма грешка!

149

Анти ДДС

преди 11 години

До азСамо така хората ще са склонни да изменят навиците си към по-добро, ще се намали употребата на автомобили, ще наламее трафика и ще може да се изградят повече вело-алеи, дори за сметка на намаляване на автомобилни ленти, ако е нужно!

148

Анонимен

преди 11 години

Зонирането си е много добре , през деня се пракира почти без проблем , вечер става лошо .Значи все още е евтино ...... да се вдигне цената и да се удължи времето до 20.30 ч. Сериозен съм 1 час - 3 лева !!! На живеещите в платените зони - 1 кола без пари , 2 -ра 2000 лева на година , 3-та 10 000 лева на година ! Това да важи и за фирмите в центъра и да могат да вземат най-много до 3 служебни абонамента , служебен абонамент - 10 000 лв на година за място !

147

Анти ДДС

преди 11 години

До азАлтернативата - в пъти по-евтино метро! Масова популяризация за ВСИЧКИ. Метрото е изплатено отдавна през последните 30 години и от сега е само на печалба. Така, че щом общината иска да иска, първо трябва да ДАДЕ !

146

visa

преди 11 години

Протести до отстояване на гражданските ни права, сезиране на прокуратурата за нерегламентираната печалба на Паяци и скоби и главата на Радо Тошев и Петър Диков! Никакво отказване, тези *** трябва да си ходят, ГЕРБ правят голяма грешка!

145

аз

преди 11 години

Добре, да ви попитам протестиращите..Тази година Софийска община трябваше да бъде глобена от ЕС за това че качеството на въдуха в София е над нормата за ЕС. Отложиха глобата с една година (2013), с условие че не надвишават нормите с 50%.Общината няма избор освен да накара хората да слезат от автомобилите си и да ползват градски (екологично чист) транспорт. Може би предпочитате данъците ви да отиват за глоби към ЕС?Като сте толкова против, дайте алтернативно решение на проблема!

144

Фандък, тошев и сие

преди 11 години

Нов протест срещу паркирането в столицата тръгва ДНЕС в 18.30 часа от пл. Славейков, след като тази сутрин недоволни от увеличението на цената и новия обхват на Синята зона в София се събраха пред сградата на Общината по време на редовното заседание на СОС и затвориха ул. Московска.

143

Анонимен

преди 11 години

Готово!Дай документите за терените и ще ти кажа цената си.

142

Анонимен

преди 11 години

строил си, като си бил малък с кубчетатахайде, строителю, докато строиш, ми обясни - как се изгражда обект на разлини парцели със различен собственик и статут?ако извадиш някакво реално обяснение, може и да ти платя за акъла.а дотогава, злобей кой какво плаща на ден/час/тек и ли каквото там те боли, дано ти мине.

141

Анонимен

преди 11 години

Да, строил съм и много, много по-големи неща от подземен гараж вътре в двора.Като не могат да се организират да си платят на някого да ги организира.Ако и за това нямат акъл, нека да си плащат за улицата ама не по лев на ден, а по десет лева на ден докато узреят как да си построят

140

Анонимен

преди 11 години

дават се тука някакви идеи, как хората сами трябвало да се организират, да си обединяват дворовете и да строят 3-4 етажа подземни гаражи под кооперациите си.който го предлага, явно никога не е строил, даже сигурно не е узаконявал дори един единствен гараж в собствения си двор, камо ли да строи нещо, разполагащо се върху различни парцели.не е зле да слезете на земята

139

до 156

преди 11 години

Точно за това говоря, за старите сгради.Общината "организира" чрез данъци и такси. Тя не може да заповяда на някой да си строи гараж. Общината вдига данъците, глобите, таксите за паркиране и хората се организират да си строят.В Истамбул например под сто годишни сгради са издълбани по три-четири етажа паркинги заради тежките такси и глоби за паркиране в центъра

138

AZ

преди 11 години

Защо общинарите непрекъснато обясняват как било паркирането в Европа и защо нищо не казват как стои въпроса там с хибридните автомобили? То е ясно - защото не им изнася. Навсякъде тези автомобили се ползват с някакви привилегии, защото замърсяват по-малко. Щом са се загрижили за мръсният въздух, да стимулират хората да си купуват такива автомобили, за сметка на по-малко приходи в общината.

137

Това е дискриминация

преди 11 години

Дискриминация е за едно и също нещо - паркиране в близост до жилището, едни хора да плащат, а други да не плащат. Ако ще се плаща да плащат всички и по равно - паркираш някъде в София и плащаш по един лев на час.

136

До 153

преди 11 години

Нещо не разбираш. Не става въпрос за новите сгради, които тепърва ще се построят, а за старите сгради, които нямат паркинги. Като изключим комплексите, там където има многоетажно строителство в София, сградите са построени плътно до улицата и имат някакъв вътрешен двор. Ако тези дворове се обединят за направата на подземен паркинг, местата за паркиране ще са няколко пъти повече от нужните за хората живеещи там. Само че тези хора трябва някой да ги организира и това трябва да е общината.

135

Извън закона

преди 11 години

Или всички ще плащат или никой няма да плаща.Нямаш право да протестираш за собствена облага когато става въпрос за обществено място.

134

Факт

преди 11 години

Защо общината не организира хората живеещи примерно в карето Патриарх Евтимий-Витоша-Хан Аспарух-Христо Белчев, да си направят подземен паркинг за няколкостотин коли, както и под всички останали подобни райони в София? Тези хора няма начин сами да се организират, а и няма да повярват и то с право, когато някой дебеловрат предприемач им предложи подобно нещо. Остава общината да се постави в услуга на гражданите и да ги организира. само така улиците на София ще се освободят от паркиранети коли ...