8

Болен

преди 11 години

Здравейте аз съм волната птичка, която обича да лети в небесата с Луфтханза. Само че те ми сквернят името. Вместо да ме оставят да си летя волно ми слагат ризата и ме пращат в психодиспансера.

7

Анонимен

преди 11 години

най добрата авиокомпания в света.Няма точка на замята да няма самолет на Луфтханза. Франкфурт всяка минута каца или излита самолет

6

Анонимен

преди 11 години

hahah sukrashtenia i restrikcii v germania, za da move gruckiat chinovnik da poluchava zaplata bez da raboti, da si hvashta chantata v 13 za doma i da iade kifli i pie kafeta na rabotnoto si miasto...

5

До 4

преди 11 години

59 евро без багаж! И си буташ нещата в някакво сакче като ненормален, а то се издува по шевовете. Скоро като почнат да те цакат и за ръчен багаж, защото от Катовице експериментално това пуснаха от Уиз и ще пътувате с найлонови торбички.

4

ЛуфтХанша

преди 11 години

Горките работници в Луфтханза... Направо ми става жал за тях и на мен. Предлагам да събираме помощи и да ги подкрепим финансово. Или пък да ги вземем да поработят в България малко, за да имат възможността да се срещнат с тукашната реалност... Дали ще стачкуват пак след това, а?

3

До 2

преди 11 години

И ти не си съвсем прав.. Редовно пътувам с предварително резервиран билет до Мадрид на стойности от 59 евро до 79 и до сега и един евроцент отгоре не съм платил, нито пък са ме изпратили някъде в полетата край Мадрид. Просто големите компании всячески се опитват да задържат огромния си пазарен дял и огромните си печалби...

2

До 1

преди 11 години

Не съм съгласен с теб. Точно компании като Уиз и Раян направиха евтини някои полети но вкопаха качеството до неузнаваемост. Летиш в някакви безумни часове, до безумни летища, плащаш пари за да стигнеш до града, много неща са неясни и като идеш на летището, ако не си проучил добре - пари за това, пари за онова и билета ти става колкото да си беше купил за някоя класическа компания.

1

Анонимен

преди 11 години

Резултатът от многото стачкуване на синдикатите ще бъде изместването на бизнеса на Луфханза към дещерни фирми, както стана с Аустриан Ерлайнс. Голям социализъм е във всички бивши държавни национални превозвачи! Не е случайно, че нискотарифните превозвачи като Wizz air и Ryanair могат да возят на много по ниски цени и въпреки това да работят на добра печалба.