25

visa

преди 11 години

Протести до отстояване на гражданските ни права и сезиране на прокуратурата за нерегламентираната печалба на Паяци и скоби!

24

Браво!

преди 11 години

Защо направихте синята зона толкова малка, синя зона трябва да е карето Гешов, Тотлебен, България, Славейков и навсякъде в тази зона колчета по тротоарите. Откакто направиха зелена зона се върви нормално по тротоарите. Сумата за паркиране в тези зони трябва да е 10 лв. на час. Не може *** и пульо да паркира където му скимне. Комунизмът свърши, всеки трябва да плаща за ползването на чужда собственост, в случая общинска. В малките улици на *** е ад от паркирали по тротоарите коли.

23

порно

преди 11 години

Тошев, с порното не стана и сега ще си крадем директно от гражданите

22

Ali Kerpedena

преди 11 години

Браво Радославе! Браво Тошев! Ти си моя фаворит! Кратък виц:Мечтата на футболист ***...аст - да му дадат да бие дузпа и той да прати топката в тъч. Тогава целият стадион да ревне: "Да те е.. в г.за!" Анадън му?

21

азе

преди 11 години

Всички автомобили трябва да се изгонят от центъра, на всички градове в Бг!Да се определят повече ---ПЕШЕХОДНИ ЗОНИ!

20

Анонимен

преди 11 години

Не са познали за предплатеното паркиране.Фирмите,които карат много по центъра си взимат по един "куфар" в колата ,който се вози с шофьора и като слезе колата той седи вътре и по този начин колата е в престой а не е паркирана.и И аз като имам работа по центъра взимам някой с мене да седи в колата....Ще им дам 2 лв.друг път.

19

badmf

преди 11 години

Предлагам откриване на нов вид процедура: Оставка на кметицата и СОС и предсрочни избори.Пълно разследване от прокуратурата и ДАНС на движението на паричните потоци през последните 10 години в Център за градска мобилност ЕООД и предишната Паркинги и гаражи и обявяването им пред обществеността. Създаване на съвет от експерти, който да даде предложение за цялостна дългосрочна концепция за организиране на движението в София, която да бъде в полза на обществото, а не на някакви задкулисни играчи.

18

Анонимен

преди 11 години

а накой да е казал че софия е европейски град, че въобще мутристан е в европа?

17

Анонимен

преди 11 години

Защо в София не правят както в всеки европейски град - изграждат подземни паркинги и чак тогава въвеждат Синя зона, но хората вече има къде да паркира? Само в София няма къде да се паркира, а ни натресоха Синя зона.

16

Анонимен

преди 11 години

Защо вместо общината да не ни разрешава да паркираме, не вземе да изгради подземни паркинги навсякъде в София. Средства има - хората живеещи там също ще се включат срещу безплатни места за паркиране в тези паркинги. инициативата трябва да е на общината - на хората в България им липсва организираност /при демокрацията/ и някой трябва да ги организира, а за изграждането на подземни паркинги това трябва да свърши общината. Но няма да стане - по-лесно е Фандък да ни обяснява колко сме искали Синята

15

Анонимен

преди 11 години

Идея на мафията е да се събират насилствено пари, като преди това се премахнат местата за паркинги, както стана в София. Няма европейски град, в който мафията така нагло да събира данък парикинг.

14

Анонимен

преди 11 години

Там, където е сградата на ЧЕЗ на Раковски и Аспарух едно време беше читалище, с огромен "разграден" вътрешен двор. На Аспарух между Раковски и Ангел Кънчев имаше една паркирана кола и ни пречеше да играем футбол. Още преди 1989-та в карето между улиците Г.С.Раковски, Хан Аспарух, Ангел Кънчев и Неофит Рилски беше планирано да се изгради подземен паркинг, защото още тогава се видя нуждата от подземни паркинги. Къде е този паркин сега? Защо общината не го направи и не само там?

13

До 12

преди 11 години

Не лъжи!няма европейски града с Синя зона, в който да няма изградени достатчъно подзем,ни паркинги на достъпни цени. В София даже и градския транспорт в центъра на София никакъв го няма.

12

до 9

преди 11 години

Центърът на абсолютно всеки по-голям европейски град е платена зона, така че никаква идея на софиянски не е това, не заблуждавай.Просто времената се променят. Едно време в центъра на софия имаше толкова малко коли, че играехме футбол на улици, които днес не можеш да пресечеш. Щото хората не можеха да се доредят за жигулка, а и в центъра работеха само магазинерките и министерствата. Няма начин без платена зона. Проблемът е, че първо трябваше да се осигурят алтернативи

11

Анонимен

преди 11 години

Сградата на ЧЕЗ на Раковски и Аспарух има подземен паркинг. И досега не съм видял кола на ЧЕЗ, дето да си е сложила талон за синя зона в центъра, докато работи по ремонт. Нито съм видял кола на ЧЕЗ със скоба. То по същата логика трябва и линейките да плащат синя зона може би? Я бегай

10

Анонимен

преди 11 години

До Анонимен защо мислиш че е фокус? я се замисли кой дърпа конците

9

Анонимен

преди 11 години

До АлексСинята зона е идея на Софиянски и е типично в негов стил. Сегашните само следват "добрия" замисъл на крадец номер 1. А Синята зона трябваше да е източник на средства за нови паркинги. Обаче парите се крадат, а не се инвестират

8

даа

преди 11 години

не мисли че този рекет някога ще спре ще става все по зле нали това е целта

7

123

преди 11 години

daaaaa

6

Анонимен

преди 11 години

Да се въведе общинска такса паркинг и всички МПС-та с софийска регистрация да си плащат с данъците, а посетителите да имат опции за годишна и месечна карта или на час.Обаче проблема няма да се реши от събирането на едни пари, а от инвестирането им в реални нови парко места.И въпроса е - къде са събраните над 100 млн. лв от Синя зона в последните 10г.? За какво са усвоени? Да има разходи, но не вярвам да са повече от 5%-10%, а останалите някой ги е откраднал/преразпределил и т.н.