20

Анонимен

преди 11 години

За нашите пътища и за още по-лоши пътища като в Афганистан,Ирак и др. по-здрава кола от Тойота и японските няма! Тия коли са се доказали по най-тежките терени по света! Фолксваген просто много се чупят сравнени с японска кола. Една Тойота примерно не я пипаш нищо по ходова част или каквото и да било 250 000 -300 000км. Това е здрава кола,а не Ауди А4 или Пасат дето му сменяш носачи на 50 000км.-80 000 км.!

19

Анонимен

преди 11 години

До 17. Прятел, не знам какво караш, а и не ме вълнува, но искам да ти кажа, че за нашите пътища по здрава кола от VW няма.

18

Фичо

преди 11 години

Я, прочети това за Крайслер...пък после се изказвай- http: //spiegel.de/***/aktuell/mercedes-autos-hatten-motor-mit-defekten-injektoren-a-853276.html

17

вива Перник

преди 11 години

Значи Перничаните са 100% Американци.....

16

PK

преди 11 години

Гоуфу до Смърт!

15

Симо

преди 11 години

Собственик съм на Голф3 и Пасат 98-***.Онзи ден така се наложи,че имах сериозен товар за пренасяне - зимнина около 7 щайги със компот,лютеница и тн.Направи ми впечатление че голфа,въпреки по-малкия размер побра повече багаж (със свалени задни седалки обаче)

14

Вътьо Перник

преди 11 години

Фолксваген!Само немското!!

13

Анонимен

преди 11 години

класацията на Strategic Vision------------------------Кои са тия с техните измислени класации ?

12

d.e.

преди 11 години

predpo4itam benz

11

Анонимен

преди 11 години

Абсолютно. Японците бяха, някога символ за качество, когато не бяха все още тотално заразени от "либералния" модел на икономика, в който всичко се опосква, унищожава, принизява, консумира, само и единствено в името на печалбата сега, на момента, големите бонуси за мениджъри и т.н. То и затова и централата им гръмна, от алчност и пестене от мерки за сигурност, снижаване на качество, за да се лапат премии. Така стана и с автомобилите им - станаха посредствени трошки.

10

Анонимен

преди 11 години

ami to i v evropa e taka vw e nai dobroto

9

EU

преди 11 години

Фолксвеген е символ на високо качество , а японскикте таратайки са символ на простотията и посредствеността !

8

Анонимен

преди 11 години

Те хората са казали, най-качествени, не най-евтини. Качественото в повечето случай не е евтино. А VW изобщо не са сред най-евтините в класа си вече. Германците толкова пари налапаха от китайския пазар, че не им трябва да свалят цени, за да са конкурентни и да оцеляват. Това е и престиж. Освен това концерна има автомобили във всички сегменти и може да продава и евтини Шкоди и Сеати и хипер скъпи Бугатита. Благодарение на запазване на качество и разумен мениджмънт VW станаха номер 1 в света.

7

Рудолф Дизел

преди 11 години

Мдааа....С глобализацията германците също получиха възможност да произвеждат ефективно и евтино и вече няма смисъл да си взимаш азиатски ерзац, като можеш направо да си вземеш германски оигинал, да ти е кеф. Тенденцията е ясна не само в САЩ, но и в Китай, Европа и всеки значим пазар.

6

Анонимен

преди 11 години

Жена-Испанка,кола-Германка!

5

Анонимен

преди 11 години

GLUPOSTI! TUKA SITE KARAT TOYOTA I HONDA.

4

Анонимен

преди 11 години

a sega kolko komentara shte imaaaa..... ama pliuene ot nekakvi kompleksarcheta .... ama rugaene ot drugi bmw ili drugi manqcheta ....... ama rugaene ama psuvane ..... ama kakvo li ne nqma da ima ... chudq se samo zashto li cql svqt neshto priznato a tuk samo ujkim pernichani kakvo e obshtoto pernik s ostanaliq svqt neznam ... ama to prostotiqta po horata hodi

3

вал

преди 11 години

старт

2

Анонимен

преди 11 години

Еми те Американците откриха Америка. Те досега освен Тойота друго нямаха на пазара и сега като ги налазиха Европейските концерни и откриха, че Европейското е най-качествено и набързо изритаха Тойота и Хюндай от класациите за качество.

1

Анонимен

преди 11 години

И според перничани :))))