За нашите пътища и за още по-лоши пътища като в Афганистан,Ирак и др. по-здрава кола от Тойота и японските няма! Тия коли са се доказали по най-тежките терени по света! Фолксваген просто много се чупят сравнени с японска кола. Една Тойота примерно не я пипаш нищо по ходова част или каквото и да било 250 000 -300 000км. Това е здрава кола,а не Ауди А4 или Пасат дето му сменяш носачи на 50 000км.-80 000 км.!
До 17. Прятел, не знам какво караш, а и не ме вълнува, но искам да ти кажа, че за нашите пътища по здрава кола от VW няма.
Я, прочети това за Крайслер...пък после се изказвай- http: //spiegel.de/***/aktuell/mercedes-autos-hatten-motor-mit-defekten-injektoren-a-853276.html
Собственик съм на Голф3 и Пасат 98-***.Онзи ден така се наложи,че имах сериозен товар за пренасяне - зимнина около 7 щайги със компот,лютеница и тн.Направи ми впечатление че голфа,въпреки по-малкия размер побра повече багаж (със свалени задни седалки обаче)
класацията на Strategic Vision------------------------Кои са тия с техните измислени класации ?
Абсолютно. Японците бяха, някога символ за качество, когато не бяха все още тотално заразени от "либералния" модел на икономика, в който всичко се опосква, унищожава, принизява, консумира, само и единствено в името на печалбата сега, на момента, големите бонуси за мениджъри и т.н. То и затова и централата им гръмна, от алчност и пестене от мерки за сигурност, снижаване на качество, за да се лапат премии. Така стана и с автомобилите им - станаха посредствени трошки.
Фолксвеген е символ на високо качество , а японскикте таратайки са символ на простотията и посредствеността !
Те хората са казали, най-качествени, не най-евтини. Качественото в повечето случай не е евтино. А VW изобщо не са сред най-евтините в класа си вече. Германците толкова пари налапаха от китайския пазар, че не им трябва да свалят цени, за да са конкурентни и да оцеляват. Това е и престиж. Освен това концерна има автомобили във всички сегменти и може да продава и евтини Шкоди и Сеати и хипер скъпи Бугатита. Благодарение на запазване на качество и разумен мениджмънт VW станаха номер 1 в света.
Мдааа....С глобализацията германците също получиха възможност да произвеждат ефективно и евтино и вече няма смисъл да си взимаш азиатски ерзац, като можеш направо да си вземеш германски оигинал, да ти е кеф. Тенденцията е ясна не само в САЩ, но и в Китай, Европа и всеки значим пазар.
a sega kolko komentara shte imaaaa..... ama pliuene ot nekakvi kompleksarcheta .... ama rugaene ot drugi bmw ili drugi manqcheta ....... ama rugaene ama psuvane ..... ama kakvo li ne nqma da ima ... chudq se samo zashto li cql svqt neshto priznato a tuk samo ujkim pernichani kakvo e obshtoto pernik s ostanaliq svqt neznam ... ama to prostotiqta po horata hodi
Еми те Американците откриха Америка. Те досега освен Тойота друго нямаха на пазара и сега като ги налазиха Европейските концерни и откриха, че Европейското е най-качествено и набързо изритаха Тойота и Хюндай от класациите за качество.
Volkswagen е най-качествен според американците