Леле тия не са нормални макар, че тук съм чувал за коли сглобени след, като са *** на две но това е опасно, защото колата вече не е толкова здрава колкото е била преди да я срежат.
най-големи "майстори"са холандците.има цели големи цехове за сглобяване на коли от различни части на купето чрез заваряване,вкл.две половини.затова от холандия може да си купите евтина кола,която не личи,че е от две половини и което в др.държави е забранено /напр.германия/.големи тарикати са,затова с холандците внимавайте.в германия има случай кола,която тегли ремарке,при сътресение на един мост да се разцепи на две.етичните европейци са етични само на думи.
А ако си режа колата всяка година на две и после си я заварявам дали ще мога да спестя пари от пътни данъци, винетки или други подобни?
продължение от 31:подкарах я леко. Над 50 км/ч светна лампата за маслото. "Права е бабата" си рекох и намалих. Така направихме почти 10 км. тест. Колата ми хареса много. Бабата беше изтървала, че гарнитурата е заминала и маслото беше зацапало отвън двигателя. Както и че съединителя потъваше навътре (горна хидравлична помпа).Взех я, смених 2-те помги и гарнитура в София. Сега карам кола, която е в перфектно състояние и само на... 124 000 км. от бабата (с всички сервизни документи е).
Купих си кола от баба италианка. Тя ми разказа, че не била добър шофьор и за 4 г. 2 пъти тя е виновна за катстрофата, на 2 пъти пък нея са я удряли. Рекох си каква ли бракма на части е останала. Когато бабето ме пусна в гаража останах потресен. Едно чисто ново Audi 80 B4 ме чакаше вътре! вдигнах капака, гледах грегите - само на 2 места открих малки белези, че е правена. Бяха нагодили всичко! Подкарах я. Бабето ме предупреди, че не е сменяла маслото и е заминала помпата (следва продължение)...
До 26А ти защо сметна че моята професия е точно тенекеджииство и защо сметна че съм от село?***!Такава кола аз лично ще я позная от 100 км. че е правена *** гнусен, недей да обиждаш!Голямата работа ли си ти а?Срежи го ти тавана на две пък после го заварявай и го китосвай да видим кого ще излъжеш бе!Долу мекият под както е срязан сигурно ще идат на шивач да го зашият с бели конци!*** си ти *** , дето обиждаш другите без даже да ги познаваш.Айде не ме занимавай със себе си!
Това на снимката е някакъв корейски дарак.А тези които си продават и копуват коли от авто-къщи и пазари ако знаят какво се случва с колите им ще се самоубият мигновено!Ама нали балъците били безсмъртни та келепиреца си върви с бесна скорост
14Ти разбираш от коли колкото магаре от ядрена физика.Как щял да докара геометрията.......Охооо има ДОЗЕРИ!Знаеш ли какво е тва "майсторее"????Таван не се прави......ЛУД ЛИ СИ???Няма да коментирам другите ти глупости.Нема смисъл.И като вземеш предвид че не ми е професия коли и тенекеджийсто.Предполагам си некой селски тенекеджия при това яко неграмотен.
В *** ги режат по дължина и кво?- да не би да е по-малко гъзар тоя с BMW- то... докато има чалга, куRVи и престиж и по диагонал да е рязана пак ще е тежкарска- мене първата ми думичка е била: ки-ки-ки- кирия! а на сестра ми: фа-фа-фа-файда... тва е щото руснаците не успяха да ни освободът ранше- ***!
Пълна простотия. Това, че украинските търговци режат една кола от партидата за цвят, а по документи цялата партида е за резервни части, е едната страна на въпроса. Другата страна е, че на части такава стара кошница се продава на по висока цена от цялата кола.
Да преметнеш данъчните - режеш колата на две и цената пада