До Буран 50-ти. Прав си за всичко само не и за последното изречение просто защото руските автомобили не са имали никакъв успех на свободния европейки пазар. Да в източна Европа беше пълно с тях ,но единствено защото шапката на СИВ ги пазеше от конкуренцията. Такаче не "ще се завърнат" ,а ще се борят за пазарен дял! Колкото до модела ще е хубаво да го видим на бял свят някой ден.
Лично мение :(Критиката на означава негативност!)Изглежда добре издържан (на пръв поглед)- странично (Citroen DS 4)- линия на стоповете (Форд Focus)- линия на предните фарове (KIA Sorento / Optima)- преходна линия от фарове до светлини за мъгла (Opel Volt) - линия на долната част на волана (VW / Audi)- цялостно усещане за интериор (Mama Scandinavia -> Volvo)Бих си взел, но малко по-нова генерация на този модел :) - ще имат доста за дооправяне
До 54Може и да е било в Сърбия, но това би трябвало да е на югозападен български (македонски), защото на сръбски съюза "с" изисква падеж, т.е.:"Аута са Борчом, са Мачком и са Пичком ... не радим!"
Време беше да направят нещо ново да ладите държат по 40 години, но вече са стари екстрите са фарове и такива неща преди 6 месеца дядоми караше лада която си неше купил чисто нова преди много години и сега си взе форд с климатик ел стъкла и т.н и вика ладата желязна кола, много стара друго си е форда с климатик 3 по хубави спирачки ел стъкла и по меко возене и стува 5 пъти по-малко от нова лада сега.
Проследете еволюцията на БМВ 5 серия от 1982 година до сега и същевременно на ЛАДА2105 :)Совершенство ,не требует изменений :D
Когато преди много години на кинофестивала в Москва попитали Кърк Дъглас - какво ви е мнението за руската версия на филма Конникът без глава,той им отвърнал:Как да ви кажа - все едно ние да направим филм за октомврийската революция.Пропуква се бетона.Руснаците трябва да разберат,че специално в автомобилостроенето,а и в други области са доста назад и трябва да вземат акъл от омразните им англичани,американци,японци,германци,за да са конкурентноспособни на пазара,а не на приказки.
КАМАЗ в последните години печелят Париж-Дакар през:20022003200420052006200920102011Тоталната хегемония на КАМАЗ е нарушена само два пъти- през 2007 от МАН и през 2012 от Ивеко(2008 няма състезание).С едно изречение: КАМАЗ РУЛЗ!
Табела на автосервиз в Сърбия: " Ауто со Борче, со Мачку и со Пичку ... не радим ! " Превод: "Ситроен, Пежо и Рено ... не ремонтираме"
Само да допълня. В последните години изключително познатата марка руски камиони КАМАЗ са неизменен победил в рали Париж-Дакар, в класа на камионите, разбира се. Разните Волво, Ивеко, Мерцедес, Рено и т.н. им дишат праха, или в случая им дишат пустинния пясък!
До ЛелееДачия също изглежда перфектно, но ламарината и е тънка като вестник и изгнива за 2 години. Нека правят хубави коли. Няма лошо. Въпросът е в това, че докато излезе този модел, вече ще е демоде. Големите производители имат готови модели за 5 години напред. Двигателят е важно какъв е. Интересно е и какво е купето. НИВА например отива навсякъде, обаче горко на този който се вози в нея.
Поздрави за братушките! Това е изпитан метод. Преди доста време бях писал, че е необходимо да "пипнат" дизайна за да имат успех и извън Русия. Те, разбира се, не са глупави хора и са наели елитен дизайнер.В началото на 70-те Фолксфаген са пред фалит. И какво правят? Наемат Джорджето Джуджаро, който прави дизайна на един автомобил наречен Golf. Както се казва "останалото е история".Япония през 50-те и 60-те е символ на евтино и ниско качествено производство в САЩ. Има стари лафове от уличния американски сленг, гласящи "Маратонките ти хубави ли са или японски". 20 години по-късно ситуацията вече е диаметрално противоположна и японската стока е символ на върховно качество. Абсолютно същият процес наблюдаваме днес с китайските стоки. Ако преди 15 години китайското беше символ на евтино и некачествено, днес вече все повече и повече качествени стоки се произвеждат в Китай. Всъщност, почти цялата електроника във вашия дом е произведена в Китай, включително считаните за върхови технологични джаджи, като Ipad, Ipod и т.н.Нещата са динамични. Убеден съм, че руските автомобили ще се завърнат на европейския пазар, включително и у нас.
Какво сте се разлаяли не разбирам? Колата изглежда добре. Руската техника била скапана. Скапана, ама ладите държат по 30-40 години, нали? Коя американска кола ще издържи и 10 години по нашите пътища? След 5-6г. като нищо пак ще караме лади...
Всеки що-годе образован човек знае, че такова чудо като "руска техника" няма. Всичко е крадено през годините чрез промишлен шпионаж. Затова докато въведат "новостите", западняците вече са предложили следваща генерация. Сега поне не се налага да гепят, просто са купили дизайнера и готово.
АвтоВАЗ показа бъдещия си дизайн