100

antifinansist

преди 11 години

Дянков да предложи на работещите и синдикатите в пътнически превози да си купят компанията за 1лев-те да си я стопанисват и развиват.И да се орежат субсидиите за всички,които се возят без пари-новите собственици ще рашават дали да има такива.

99

алооо

преди 11 години

като приватизираха всичко,я ми кажи един печеливш отрасъл?те,след приватизацията не крадат-те не дават заплати-я виж кво стана с кремиковци,оцз кърджали и други...а като крадат-ИМАМЕ ЦВЪЧКО да ги хване и опандизи!!

98

Анонимен

преди 11 години

Крайно време е БДЖ да бъде приватизирано, да се спре със субсидирането, краденето и източването и жп транспортът да се превърне в нормален европейски транспорт.

97

Анонимен

преди 11 години

Крадлив , по-крадлив , най-крадлив , гербераст.........

96

Анонимен

преди 11 години

Българи прости! Тънете в мизерия до края на живота си! На глупаците света не е дал никога нищо!

95

Анонимен

преди 11 години

ЗА 50 ГОДИНИ БЕШЕ ПОСТРОЕНА ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ, ЗА 20 ГОДИНИ НЕ СЕ ПОСТРОИ НИЩО - САМО КРАЖБИ, УНИЩОЖЕНИЕ, ЛИКВИДАЦИЯ. ДОКАТО НЕ ЗАПОЧНЕМ ДА НАПАДАМЕ И ЛИКВИДИРАМЕ "ПОЛИТИЦИ" НИКОЙ НЯМА ДА НИ ВЗЕМЕ НА СЕРИОЗНО.

94

Стършел

преди 11 години

Кой и кога ще даде отчет тези заеми като взети за какво са били похарчени? Освен купените мотриси от Германия, в последните 20 години аз лично не си спомням да е инвестирано във нови машини, вагони /имаше една далавера със спални/ или във инфраструктура. Освен това заемите са вземани преди разделянето на компанията на три - НКЖИ, товарни и пътнически превози. Защо само пътнически превози ще ги връща. Истината за заема от Световната банка, е че парите /150 мил./ отидоха за метрото.

93

Анонимен

преди 11 години

Ликвидират ли движението на влаковете, *** веднага ще извадят и релсите, за да ги предадат за скрап. Няма как да се охраняват стотици километри жп линия, а *** са много организирани.

92

Комунист

преди 11 години

При такива влакове направо да закрият БДЖ.Пътуваме като *** един до друг и върху друг.Не може да се диша.По-добре да се знае,че няма влакове.Поредното предприятие,което умишлено е докарано до фалит.Толкова влакова,които изчезнаха.Просто ги взеха извънземните...

91

морски

преди 11 години

Народа готви съкращения в ГЕРБ.И то сериозни!

90

Ivan Grozni

преди 11 години

Само един ситински комунист можеда разсипе предприятие с ГТОВИ клиенти и постоянно ползван услуга... влаковте са ТЪПКАНИ...

89

Анонимен

преди 11 години

*** герберска , докарахте народа до просешка тояга , а вие се нагушихте с пари и имоти , няма институция ,министерство , град или село където да не сте сложили свой човек да коли и беси , е това не е ли ДИКТАТУРА А ? А? А?

88

нео-колониализъм

преди 11 години

коя колониална сила ще ни вземе железниците??? генерал-губернаторите от последните години ни разпродават и са заделили и таз хапка отдавна.

87

Анонимен

преди 11 години

Назначените ликвидатори на БДЖ - Недев и Владимиров.....................

86

тими

преди 11 години

браво и такова малоумие не бяхме виждали да спираш пари и да режеш влакове в разгара на лятото вече се обедих че финансовия министър не става за нищо просто незнам как е взел диплома ако не сия купил което е по вероятно

85

пътник

преди 11 години

До вчера обясняваха какви реформи ще направят и ще вдигнат на крака БДЖ,днес шефа им казва че са некадърни.Е какво като признава и си подава оставката?Колко съдби са унищожени,колко загуби са нанесени на цял отрасъл.Нека работещите в БЖД си признаят за кого са гласували преди три години.При цялата мизерия,обхванала държавата не знам как ГЕРБ води в класацията за изборите догодина.Голяма реклама пада от социолозите.Българите да мислят,ако искат все пак да са малко щастливи.

84

финансист

преди 11 години

от икономическа гледна точка и финансова разбира се няма в света компания дето да не се модернизира с заеми от банките това не се отнася само за транспортните фирми а за всички просто такава е логиката на бизнеса защото колкото и да са големи компаниите никои не дава свои пари за модернизация а взима заем така че да престане финансовия министър да брещолеви глупости а да седне и пропочете малко икономика и финанси от учебниците незнма къде е учил но имам чуството че нищо не разбира

83

finansist

преди 11 години

бдж винаги е била апетитна хапка като компания в момента се води едно целенасочено фалиране на тази компания за да може да се обезцени и да се купи за жълти стотинки има голями апетити към нея но тя струва пари а финансовото министерство гледа дая фалира и да я продаде за жълти стотинки на някоя тяхна фирма

82

Анонимен

преди 11 години

Нали Борисов, Московски и директорите на БДЖ ни проглушиха колко била успешна реформата и че БДЖ се подобрява финансово. По еничарски в сезона на отпуските е замислено да се ликвидират влаковете и да се уволнят работниците, за да се избегнат стачките.

81

Анонимен

преди 11 години

дайте малко цифри в статията ако обичате, в какъв размер е субсидията ? много е важно . нали уж препълни хазната дянков поради високата събираемост на данъци ?? каквото бай Тошо построи тия не могат да боядисат