334

G=Mej,fl

преди 11 години

За 13 години този закон е променян (изменян и допълван) 47 пъти, което прави средно по 3,7 пъти на година. Само през 2006 г. е променен 7 пъти, през 2008 - 5 пъти, а само за 8-те месеца на 2012 г. - 4 пъти. Извинете но тези хора или наистина незнаят какво правят или правят нещо съвсем умишлено! Не може един закон да става жертва на нечии хрумки. Моля спрете и помислете внимателно какво правите, оценете въздействието на всяка промяна, поставете на обсъждане и тогава променяйте. Сега какво искате

333

Гочето

преди 11 години

То се видя чии е интереса и от тази глупост. Повече разходи за народа съответно по- богат Боко и компания. Токът бил поскъпнал, защото комунистите били виновни. Бензинът бил поскъпнал, защото руснаците били виновни. Всички разходи по поддръжка на автомобил били поскъпнали, защото европейците били виновни, те го налагали. Те налагат и други неща в докладите си, ама кой ли пък им обръща внимание! Важното е далаверата да върви! И са прави онези, които протестират в сайта на Правителството, а не тук

332

МОЙ

преди 11 години

Аз имам само един два въпроса:"Дневник" - "Текстът беше подкрепен от 80 народни представители, "против" 12, "въздържал се" 17", т.е. 240-80-12-17=131 депутата.Как е възможно по-малко от половината депутати да приемат закон? Защо сме ги избрали 240, като само половината ходят на работа? Аз ако не ходя на работа работодателя ще ме уволни. А на тези заплатаджии ние сме им работодателя. Време е за уволнение!!!

331

Rado

преди 11 години

Писна ми депутатите да ги е "грижа" за мен и моето здраве!!!

330

Truth_hurts

преди 11 години

Това ли е най-големият проблем на държавата? И защо при липса на мнозинство Парламентът взема решения? 109 от 240 депутати - браво, браво, затова ли ви плащаме 4-цифрените заплати?

329

NoLogo

преди 11 години

Абе, тук виждам някаква скодоумна ***, която крещи като папагал за въздействието на фаровете срещу околната среда, а дори не се замисля (а и сигурно не знае), че 2/3 от отвратителните 10-15 годишни таралясници, които се търкалят по пътя нямат или са им свалени катализаторите, горят масло като за световно и последният им проблем са включените светлини.От друга страна, ако фаровете спасяват дори 10 човешки живота годишно, то значи си струва. Свидетел съм как хората масово карат без включени св

328

IQ146

преди 11 години

И последно - СПРЕТЕ ПОЛИТИЗИРАНЕТО по важни, общонационални въпроси. България е една и дори КОМУНОИДНАТА ***, са ми сънародници и ги приемам такива, каквито са. Даже и започвам да ги любя, като наблюдавам в каква безизходица са попаднали и вече плюят наред - долу ГЕРБ, долу ГЕРБ, без опит за каквото и да е обосноваване, като в транс...:о)))!

327

IQ146

преди 11 години

А относно превишената скорост, тя може да се диференцира на два вида - превишена скорост извън и в населено място. И да се криминализира превишаването на скоростта в населените места - да се класифицира като опит за убийство...

326

IQ146

преди 11 години

С близо 40 годишният си стаж като шофьор и над 1.000.000 км., мога да ви споделя, че карам САМО на фарове от 15 г. насам и това ме е предпазило от стотици отнемания на предимство. Даже в ясно и слънчево време издувам дългите... И пак от личен опит ви съобщавам, че отнетото предимство и неспазената ДИСТАНЦИЯ, са много ПО-ОПАСНИ от превишената скорост. Нямам предвид превишаването на скоростта в малки квартални улички и на пешеходни пътеки. Такива прояви трябва да водят до бързи и ефективни осъдителни присъди.

325

Анонимен

преди 11 години

jiveq v daniq tuka e taka

324

антибалък

преди 11 години

почти не карам по тъмно,смятам го за уморително и рисковано.И съм съгласна с онези,които твърдят,че фаровете са ненужни по светло.Реално като блесне слънцето е трудно да бъдат забелязани и с нищо не помагат на безопасността.Че крушките ще горят е ясно,те имат определени часове живот.А за разхода на гориво не съм спец,това да го кажат онези,дето са го мерили.Нашите управници отново са зацепили на погрешния зъб!Повечето катастрофи ги правят лудите,които карат на фарове,за да бъдат забелязани.Но,ако не оправят пътищата и не вземат мерки,за да се махнат колоните,които се образуват и изнервят повечето водачи,произшествия ще продължава да има.Заради панаира по пътищата много хора тръгват уморени и недоспали,предприемат изпреварвания на риск и това им изяжда главата.А КАТ седят и зяпат на засада кой ще им падне!Никакви усилия да отклонят трошките и да ги накарат да пропуснат другите автомобили.

323

Илия

преди 11 години

Живея в Норвегия и тук карането с фарове през деня е задължително. Смятам че, кола със запалени фарове повишава вниманието-повече от колкото тази без.Радвам се за приемането на закона.... Но сега трябва да и задължат вносителите на автомобили,да продават коли със автоматични светлини,както е тук в Норвегия.

322

баче кико

преди 11 години

ДА ви кажем че жените не могат да карат само за секс ставате даже некои и за тва не ви бива

321

Анонимен

преди 11 години

хаха *** - всеки ден гледам разни лъскави коли пък и не само лъскави как минават през едно село -главен път прав няма завой пуснал фаровете даже и тези за мъгла обаче кара със 120км. питам ако излезе едно дете внезапно или кола какво става?Дали ще бъде виновен че не си е пуснал фаровете или че кара като ***???Писна ми да ми забраняват и да ме задължават - един акумулатор е 200лв ***!!!!!!!!

320

Анонимен

преди 11 години

Изумителна, колосална глупост. И леко се стряскам, как наглед умни хора из коментарника, съсипват реномето си с глупотевини от рода `ааа, така ме виждат по добре, с включени фарове`. Как да им обясня, че по тяхната логика е още по добре да карат и с натиснат клаксон. За да ги и чуват. Но в момента в който всички си натиснат клаксоните, ще станат толкова незабележими, колкото и без тях. Та така и със светлините.

319

Анонимен

преди 11 години

тъкмо за КАТ повече рошвети ще има поводи за кинти,бати тъпите хора .че денем при хубаво време много хора ще забравят да ги пускат фаровете и какво пак да гушим тъпите ченгета.

318

ivo

преди 11 години

6tom e taka taka trqbva da bqde

317

Анонимен

преди 11 години

За да станеш депутат май,първото условие е да нямаш глава!

316

Младен

преди 11 години

До Тихомир Томов -Какво му е идиотското на закона,бе .Кое е по-важно,литър бензин или живота на един човек.Разбутай си малко бръмбарите в кратуната.

315

нон

преди 11 години

Призовавам всички шофжори за акция "Тъмнина" в най-светлата част на деня.