45

Димитър Колев

преди 6 години

Една малка стъпка в правилната посока. Щом мога да си купя билет в автобуса, то значи, че трябва да мога и във влака. Това с първия вагон е малко тъпо. Всъщност е много тъпо! Ако видя кондуктора някъде защо да не мода си взема от него ? Ами, ако е на вратата ? Значи все пак ще трябва да прекосявам целия влак... Тъпо!

44

Ана

преди 11 години

Това е поредната тъпотия за издаване билети само от н-ка на влака.Такава заповед може да издаде само един ***.Пиша това,защото имам " щастието" да пътувам по новия начин.От гара Ябълково до Димитровград едва успях да си купя билет.Доста не успяха да си купят,а пък пътуващите от спирка Крум,не се добраха до билетопродавача и влака спря на Димитровград.Волю-неволю станаха гратисчии.Просто н-к влака не успя да ги обслужи.Затова питам,така ли БДЖ ще събира финанси,за да се стабилизира?

43

БДЖ

преди 11 години

Напълно естествено е да има различни цени и сега те са факт - който е с карта - кяри. Който си купи билет от Интернет също. Сега още това не е възможно но ще стане.

42

Анонимен

преди 11 години

Този влак на снимката от 1915 г. ли е ?

41

КОНДУКТОР

преди 11 години

МИ ЗА НАС

40

анонимен

преди 11 години

То бива шуротий, ама това вече е направо откачено. Да има две цени на билетите, и това да зависи от къде го купуваш. Еи ненормалници, вземете да се осъзнаете и да спрете това безумие. Има ли тук правителство и държава или не... Да спре тези ненормалници....... То затова БДЖ е това ниво.

39

Шамана

преди 11 години

Оня ден пътувам у влака за село и бех у *** когато кондуктора ми каза дай си билета,не мога му казах а той се развика извика полицая и мен ме свалиха на някаква гара а там ме глобиха за чудо и приказ За тия ОСТАВКА!

38

Troll

преди 11 години

Както винаги - всичко се прави с цел да се затруднят хората, вместо обратното. В белите държави правилата се измислят за улеснение и удобство на клиентите. В *** правилата се творят от хора с мозъчна недостатъчност. Хората с багажите си ще се блъскат да се качат в първи вагон , престоят по малките гари е кратък - надали ще сколасат да изпълнят великия замисъл на кратунковците.А който не си плаща и по традиция се вози гратис - може да изклинчи и да се качи на някой друг вагон...

37

ГеБеЖето

преди 11 години

Абе какви билети какво чудо? Те оръфляците и със билети пак си пушат във влаковете ама сичкото в ЕбеГиВДупето не ги интересува.Нормалните вагони и купета направени в спални!То да не можеш да пътуваш нормално в нощен влак.Въобще под всякаква критика....айде ебите ги в дупето!

36

Анонимен

преди 11 години

Много сте досадни с тези "внезапни" проверки, може ли след като спирате на всяка керемида, да ме будите нощем с фенерчета и да ми искате билета в 1-ва класа (където рядко е пълно) по няколко пъти? Толкова ли не можете да запомните поне тези няколко пътника?

35

ПРИЗИВ

преди 11 години

Нека проявим гражданска съвест и непримиримост - които имат възможност,да извадят на ксерокс текста от 36 и да го разлепят по спирки,гари и влакове.Нека се събудим от овчия сън и да покажем на некадърните чиновници от БДЖ,че ИМА ГРАЖДАНСКА СЪВЕСТ И СИЛА,която да възпре безумията им!!!

34

ИЗМЪЧЕН ПЪТНИК-2

преди 11 години

Тази глупост се прави,за да се ОТЧЕТЕ УСВОЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ОТ ЕС.Ако тези безхаберници вместо със служебни леки коли пътуваха с влак,щяха да проумеят КАКВО ГУБИ БДЖ,КОГАТО ПЕЧЕЛИ ОТ ЕС: от Своге до Курило има 2 гари и 6 спирки.На трите сутрешни влака от всяка спирка се качват по 30-40 пътника.Представете си над 100 пътника,които желаят да се таксуват наблъскани на опашка в 1-ви вагон!!!Кой ще е този касиер-факир,който ще успее да напише билети за всички?!?!?!Ето така се стимулират гратисчиите!

33

ИЗМЪЧЕН ПЪТНИК

преди 11 години

УВАЖАЕМИ ПЪТНИЦИ,ИДЕЯТА ДА СЕ ПРОДАВАТ БИЛЕТИ В 1-ВИ ВАГОННА ВЛАКА,Е НА ГОСПОДАТА НЕДЕВ И ВЛАДИМИРОВ ОТ УПРАВЛЕНИЕТО НА БДЖ.ЗА ПРЕДОСТАВЕНОТО ВИ УДОБСТВО,ИМ БЛАГОДАРЕТЕ ЕЖЕДНЕВНО И ЕЖЕЧАСНО БЛАГОСЛАВЯЙТЕ МАЙКИТЕ ИМ,ЗА ТОВА,ЧЕСА РОДИЛИ И ВЪЗПИТАЛИ ТАКИВА УМНИ РЪКОВОДИТЕЛИОСАННА!!!ОЧАКВАЙТЕ СЛЕДВАЩОТО НОВОВЪВЕДЕНИЕ-БИЛЕТИТЕ ДА СЕ ПРОДАВАТ ОТ ЛОКОМОТИВНИТЕ МАШИНИСТИ.АЛИЛУЯ!!!

32

Венци-Простатата

преди 11 години

И да си оправите релсите ейй.Трябва да си снайперист за да уцелиш тоалетната чиния при това клатене.

31

тими

преди 11 години

и в момента ако влезете на електроното тъбло ще видите че повечето влакове няма приситигащи или заминаващи закъсняват с големи закъснения и затова си има обяснение имам приятел машинист на тях неим завиждам в тези локомотиви които прегряват когато е топло времето и започват проблемите в някои бързи влакове се движат с 2 лакомотива а в другите има по 3 или 4 машинисти и няма патуване да няма проблем в локомотива двама карат двама поправят в движение така е не лесно на работещите в бдж за 600 лева

30

тими

преди 11 години

и това е решение с автоматите за билети и така би било редно да има в влаковете които спират на необслужвани гари и спирки има начин да се направи така че да се взимат билети с намаление и обикновени но не искат да го направят защото много шефове дето са на клончето за заплати ще трябва да си ходят защото в централно управление е бол с такива администрацията е повече от работниците и служителите 3 към 1 е администрация спрямо работещи

29

тими

преди 11 години

завършил съм ревизор вагони това е човека които проверява влака преди да тръгне но никога не съм работил тази професия до 1999 се държеше на подръжка затегнат контрол за влакове подръжка на железен път но имаше и хора които бяха учили затова и си вършеха работата след 2001 започна реформата в бдж бяха закрити много хора и отдели които отговаряха за тези неща но забалежете и сега е така няма разлика в администрацията има шефове и зам шефове на отдели но тези отдели нямат и 1 човек

28

никоя

преди 11 години

Е много тъпо.Я си представте как българина се бута да се качи в първи вагон,защото хората който ползват БДЖ не са паралии.Абе кой ги измисля тия глупости.Божкее направо се чудя как от глупост на глупост скачаме.

27

ръководител движение

преди 11 години

мога да кажа че такава гавра с бдж никога не правена както сега се прави железния път си е много добре едно време нашите инжинери за строителство на железен път бяха едни от наи добрите след демокрацията ги лапнаха като топъл хляб чуждестранните железопътни компании имаме даже и такива хора и в канада за жалост сега строи всеки които може и не може

26

Българин

преди 11 години

Кога ще има отново железопътна полиция, арестуваща возещите се без билет?Докога в транспортът (железопътен или градски) неколцина бели будали ще плащат, за да могат тумби *** да пътуват без пари?