Една малка стъпка в правилната посока. Щом мога да си купя билет в автобуса, то значи, че трябва да мога и във влака. Това с първия вагон е малко тъпо. Всъщност е много тъпо! Ако видя кондуктора някъде защо да не мода си взема от него ? Ами, ако е на вратата ? Значи все пак ще трябва да прекосявам целия влак... Тъпо!
Това е поредната тъпотия за издаване билети само от н-ка на влака.Такава заповед може да издаде само един ***.Пиша това,защото имам " щастието" да пътувам по новия начин.От гара Ябълково до Димитровград едва успях да си купя билет.Доста не успяха да си купят,а пък пътуващите от спирка Крум,не се добраха до билетопродавача и влака спря на Димитровград.Волю-неволю станаха гратисчии.Просто н-к влака не успя да ги обслужи.Затова питам,така ли БДЖ ще събира финанси,за да се стабилизира?
Напълно естествено е да има различни цени и сега те са факт - който е с карта - кяри. Който си купи билет от Интернет също. Сега още това не е възможно но ще стане.
То бива шуротий, ама това вече е направо откачено. Да има две цени на билетите, и това да зависи от къде го купуваш. Еи ненормалници, вземете да се осъзнаете и да спрете това безумие. Има ли тук правителство и държава или не... Да спре тези ненормалници....... То затова БДЖ е това ниво.
Оня ден пътувам у влака за село и бех у *** когато кондуктора ми каза дай си билета,не мога му казах а той се развика извика полицая и мен ме свалиха на някаква гара а там ме глобиха за чудо и приказ За тия ОСТАВКА!
Както винаги - всичко се прави с цел да се затруднят хората, вместо обратното. В белите държави правилата се измислят за улеснение и удобство на клиентите. В *** правилата се творят от хора с мозъчна недостатъчност. Хората с багажите си ще се блъскат да се качат в първи вагон , престоят по малките гари е кратък - надали ще сколасат да изпълнят великия замисъл на кратунковците.А който не си плаща и по традиция се вози гратис - може да изклинчи и да се качи на някой друг вагон...
Абе какви билети какво чудо? Те оръфляците и със билети пак си пушат във влаковете ама сичкото в ЕбеГиВДупето не ги интересува.Нормалните вагони и купета направени в спални!То да не можеш да пътуваш нормално в нощен влак.Въобще под всякаква критика....айде ебите ги в дупето!
Много сте досадни с тези "внезапни" проверки, може ли след като спирате на всяка керемида, да ме будите нощем с фенерчета и да ми искате билета в 1-ва класа (където рядко е пълно) по няколко пъти? Толкова ли не можете да запомните поне тези няколко пътника?
Нека проявим гражданска съвест и непримиримост - които имат възможност,да извадят на ксерокс текста от 36 и да го разлепят по спирки,гари и влакове.Нека се събудим от овчия сън и да покажем на некадърните чиновници от БДЖ,че ИМА ГРАЖДАНСКА СЪВЕСТ И СИЛА,която да възпре безумията им!!!
Тази глупост се прави,за да се ОТЧЕТЕ УСВОЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ОТ ЕС.Ако тези безхаберници вместо със служебни леки коли пътуваха с влак,щяха да проумеят КАКВО ГУБИ БДЖ,КОГАТО ПЕЧЕЛИ ОТ ЕС: от Своге до Курило има 2 гари и 6 спирки.На трите сутрешни влака от всяка спирка се качват по 30-40 пътника.Представете си над 100 пътника,които желаят да се таксуват наблъскани на опашка в 1-ви вагон!!!Кой ще е този касиер-факир,който ще успее да напише билети за всички?!?!?!Ето така се стимулират гратисчиите!
УВАЖАЕМИ ПЪТНИЦИ,ИДЕЯТА ДА СЕ ПРОДАВАТ БИЛЕТИ В 1-ВИ ВАГОННА ВЛАКА,Е НА ГОСПОДАТА НЕДЕВ И ВЛАДИМИРОВ ОТ УПРАВЛЕНИЕТО НА БДЖ.ЗА ПРЕДОСТАВЕНОТО ВИ УДОБСТВО,ИМ БЛАГОДАРЕТЕ ЕЖЕДНЕВНО И ЕЖЕЧАСНО БЛАГОСЛАВЯЙТЕ МАЙКИТЕ ИМ,ЗА ТОВА,ЧЕСА РОДИЛИ И ВЪЗПИТАЛИ ТАКИВА УМНИ РЪКОВОДИТЕЛИОСАННА!!!ОЧАКВАЙТЕ СЛЕДВАЩОТО НОВОВЪВЕДЕНИЕ-БИЛЕТИТЕ ДА СЕ ПРОДАВАТ ОТ ЛОКОМОТИВНИТЕ МАШИНИСТИ.АЛИЛУЯ!!!
И да си оправите релсите ейй.Трябва да си снайперист за да уцелиш тоалетната чиния при това клатене.
и в момента ако влезете на електроното тъбло ще видите че повечето влакове няма приситигащи или заминаващи закъсняват с големи закъснения и затова си има обяснение имам приятел машинист на тях неим завиждам в тези локомотиви които прегряват когато е топло времето и започват проблемите в някои бързи влакове се движат с 2 лакомотива а в другите има по 3 или 4 машинисти и няма патуване да няма проблем в локомотива двама карат двама поправят в движение така е не лесно на работещите в бдж за 600 лева
и това е решение с автоматите за билети и така би било редно да има в влаковете които спират на необслужвани гари и спирки има начин да се направи така че да се взимат билети с намаление и обикновени но не искат да го направят защото много шефове дето са на клончето за заплати ще трябва да си ходят защото в централно управление е бол с такива администрацията е повече от работниците и служителите 3 към 1 е администрация спрямо работещи
завършил съм ревизор вагони това е човека които проверява влака преди да тръгне но никога не съм работил тази професия до 1999 се държеше на подръжка затегнат контрол за влакове подръжка на железен път но имаше и хора които бяха учили затова и си вършеха работата след 2001 започна реформата в бдж бяха закрити много хора и отдели които отговаряха за тези неща но забалежете и сега е така няма разлика в администрацията има шефове и зам шефове на отдели но тези отдели нямат и 1 човек
Е много тъпо.Я си представте как българина се бута да се качи в първи вагон,защото хората който ползват БДЖ не са паралии.Абе кой ги измисля тия глупости.Божкее направо се чудя как от глупост на глупост скачаме.
мога да кажа че такава гавра с бдж никога не правена както сега се прави железния път си е много добре едно време нашите инжинери за строителство на железен път бяха едни от наи добрите след демокрацията ги лапнаха като топъл хляб чуждестранните железопътни компании имаме даже и такива хора и в канада за жалост сега строи всеки които може и не може
Кога ще има отново железопътна полиция, арестуваща возещите се без билет?Докога в транспортът (железопътен или градски) неколцина бели будали ще плащат, за да могат тумби *** да пътуват без пари?
БДЖ с нови условия за издаване на билети във влаковете