Анонимен Видял си френска кола, ама на снимка. Същото може да се каже и за немските коли - виждал си ги, но отдалеч.
e sega - plateni saobshteniq sa tezi statistiki - tova mi zvuchi kato" samo maibah ima nai-mnogo extri..". i kvi sa tezi obtegachi, koe e blokirovka na kolana ( na Volvo patent) ??!!! ne e qsno
Френска кола = таралеж в гащите.Пример смяна на заден лагер изисква смяна на целия заден мост при по старите Пежо ?!?!А някой пробвал ли е да смени крушка на фар? В повечето случаи трябва да разглобяваш?!?Немските коли(VAG, BMW, Mercedes) са много добри обаче цените им са солени.Най-добри по отношение цена/качество са японските и корейските марки.Като винаги трябва да се има в предвид за какво ти трябва една кола. Да си вземеш SUV за да въртиш 90% градско е тъпоумие.
Дадох като пример Дачиите, защото не се сетих за по-евтина кола, но е ясно, че даже и те ще ги имат, защото просто всички нови коли имат обтегачи.
Не им бери грижа на Дачийте, карам базова Дачия и коланите са си наред и предни и задни са с обтегачи .
Глупости на търкалета, от всички коли на които сме имали, обтегачи нямаше единствено Вартбург-а то 81-ва година. В момента имам две нови коли - корейска и японска - и двете имат натягащи колани, както и еърбези навсякъде + еърбег завеса за страничен удар. Естествено имат и АБС и ЕСП. Сега ако ида да си купя базовия модел на Дачия, може би няма да има такива екстри, но при голям процент от новите коли има.
Карам audi B4 96 та год. и си има обтегачи на задната седалка на коланите , какви глупости плещят тия *** едва ли имат идея. И да го помнят всички - колана пази само при челен удар , при страничен удар вреди повече отколкото пази - изпитано.
Немските пручвания са куци ,спомням си фиат 500 как го бяха блъснали с един от най тежките си модели да докажат ,че е опасен. Това с коланите е същото , дори да нямат на задната седалка силите са по слаби от тези на предната.В периода 97-2004 наистина французите показваха изключителни и напълно заслужени оценки от НКАП
Фен съм на ситроен!Имам няколко с хидроактивно окачане,което няма аналог!С тази кола ще ти скъсам шортите!Мога да взема завой,който би изхвърлил от пътя всяка кола с задно предаване и доста с предно!Така,че лек ти ден!Относно поддръжката не съм забелязал приятели с коли произведени не в Франция да имат по-малко проблеми!Съдейки по изказа най-вероятно имаш БМВ 3 на 20 години и вечер разпалено обясняваш в кварталното кафе какъв фен си!
Доскоро лидер в безопасноста си бяха точно френските автомобили.Модела еспейс беше разкатал ланд ровър в един от клиповете на 5 предавка.Някакъв друг френски бръмбазък пък огромно дърто волво.Теи ,че тихо стига глупости има си НКАП гледаите и мълчете.
Доскоро лидер в безопасноста си бяха точно френските автомобили.Модела еспейс беше разкатал ланд ровър в един от клиповете на 5 предавка.Някакъв друг френски бръмбазък пък огромно дърто волво.Теи ,че тихо стига глупости има си НКАП гледаите и мълчете.
Във Форд Фокус задните колани също се блокират, в Сузуки също, карам Baleno и Suift. Не знам как са го правили това проучване....
Евтини колани правят задната седалка опасна