14

зз

преди 12 години

Анонимен Видял си френска кола, ама на снимка. Същото може да се каже и за немските коли - виждал си ги, но отдалеч.

13

Анонимен

преди 12 години

e sega - plateni saobshteniq sa tezi statistiki - tova mi zvuchi kato" samo maibah ima nai-mnogo extri..". i kvi sa tezi obtegachi, koe e blokirovka na kolana ( na Volvo patent) ??!!! ne e qsno

12

Анонимен

преди 12 години

Френска кола = таралеж в гащите.Пример смяна на заден лагер изисква смяна на целия заден мост при по старите Пежо ?!?!А някой пробвал ли е да смени крушка на фар? В повечето случаи трябва да разглобяваш?!?Немските коли(VAG, BMW, Mercedes) са много добри обаче цените им са солени.Най-добри по отношение цена/качество са японските и корейските марки.Като винаги трябва да се има в предвид за какво ти трябва една кола. Да си вземеш SUV за да въртиш 90% градско е тъпоумие.

11

123

преди 12 години

666 много си ***,лапай ч.рката като не разбираш от коли поне си трай...мухъл

10

-

преди 12 години

Дадох като пример Дачиите, защото не се сетих за по-евтина кола, но е ясно, че даже и те ще ги имат, защото просто всички нови коли имат обтегачи.

9

ravazonid

преди 12 години

Не им бери грижа на Дачийте, карам базова Дачия и коланите са си наред и предни и задни са с обтегачи .

8

-

преди 12 години

Глупости на търкалета, от всички коли на които сме имали, обтегачи нямаше единствено Вартбург-а то 81-ва година. В момента имам две нови коли - корейска и японска - и двете имат натягащи колани, както и еърбези навсякъде + еърбег завеса за страничен удар. Естествено имат и АБС и ЕСП. Сега ако ида да си купя базовия модел на Дачия, може би няма да има такива екстри, но при голям процент от новите коли има.

7

TDI

преди 12 години

Карам audi B4 96 та год. и си има обтегачи на задната седалка на коланите , какви глупости плещят тия *** едва ли имат идея. И да го помнят всички - колана пази само при челен удар , при страничен удар вреди повече отколкото пази - изпитано.

6

Анонимен

преди 12 години

Немските пручвания са куци ,спомням си фиат 500 как го бяха блъснали с един от най тежките си модели да докажат ,че е опасен. Това с коланите е същото , дори да нямат на задната седалка силите са по слаби от тези на предната.В периода 97-2004 наистина французите показваха изключителни и напълно заслужени оценки от НКАП

5

с.до 666

преди 12 години

Фен съм на ситроен!Имам няколко с хидроактивно окачане,което няма аналог!С тази кола ще ти скъсам шортите!Мога да взема завой,който би изхвърлил от пътя всяка кола с задно предаване и доста с предно!Така,че лек ти ден!Относно поддръжката не съм забелязал приятели с коли произведени не в Франция да имат по-малко проблеми!Съдейки по изказа най-вероятно имаш БМВ 3 на 20 години и вечер разпалено обясняваш в кварталното кафе какъв фен си!

4

до 1

преди 12 години

Доскоро лидер в безопасноста си бяха точно френските автомобили.Модела еспейс беше разкатал ланд ровър в един от клиповете на 5 предавка.Някакъв друг френски бръмбазък пък огромно дърто волво.Теи ,че тихо стига глупости има си НКАП гледаите и мълчете.

3

до 1

преди 12 години

Доскоро лидер в безопасноста си бяха точно френските автомобили.Модела еспейс беше разкатал ланд ровър в един от клиповете на 5 предавка.Някакъв друг френски бръмбазък пък огромно дърто волво.Теи ,че тихо стига глупости има си НКАП гледаите и мълчете.

2

kaka_fire

преди 12 години

Във Форд Фокус задните колани също се блокират, в Сузуки също, карам Baleno и Suift. Не знам как са го правили това проучване....

1

Французин

преди 12 години

Френската кола вози меко.