10

Abibe

преди 11 години

aide pak "genialnite" idei na diplomiranite bg injeneri i na diplomiranite bg finansisti...

9

Анонимен

преди 11 години

Отдавна съм разбрал, че България трябва да стане германски протекторат, за да се оправят нещата. Само Дойче Бан!

8

тцЪ

преди 11 години

Г-н Тюфлекчиев, не знам до колко сте запознат с технологията на изграждане на високоскоростна линия, но съществена разлика в цената (строителна и експлоатационна) при жп линия за 120 км/ч и такава за 160 км/ч НЯМА. Настрана остава фактът, че при жп транспортът скорост от 160 км/ч отдавна вече не е висока. Затова не говорете глупости с тон на мъдрец. Проблемът на пътническите жп превози в Бг идва от това че подвижният състав е по-скоро подвижна барака.

7

масаро

преди 11 години

Аман от тюфлеци!

6

Анонимен

преди 11 години

Много интересни заключения!1. Лелейна мечта на българската жп администрация е преминавнето на Стара Планина!Скъпият проект Столник Видин дава тази перспектива т.е. осигуряване на оста Север Юг /СЮ/!!!2.Във връзка с оста СЮ преминаването на Кресненското дефиле може да се преодолее най-добре САМО с тунел!3.Не е работа на държавата на дава средства за изграждането на ИНФРАСТРУКТУРАТА на града!! Това е ПУБЛИЧНА ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ! Ако се прави по изключения в София ,това е лоша практика в ущ

5

velofan

преди 11 години

Deutsche Bahn, която е собственик на DB Schenker,в момента извършва само товарни превози в България,но скоро ще започне да извършва и пътнически превози.(след умишленото фалиране на БДЖ Пътнически превози)Затова са ни нужни нови, високоскоростни трасета.България ще ги построи с големи заеми,а ще ги използва познатата ни вече Deutsche Bahn...

4

до читател

преди 11 години

Това, че ние нямаме подвижен състав за 160 си е наш проблем. По готовите трасета ще препускат товарни влакове с немски и австрийски Таурус-и със скорости по-високи от нашите бързи влакове. С пускането на тунела под Босфора, трафика ще стане голям, дори се съмнявам, че ще можем да го поемем с нашите полуудвоени(вероятно поради акълите на такива г-да като Г-н Тюфлекчиев) току що отремонтирани трасеа.Доколкото знам, само DB са заявили 50 чифта влака на денонощие през страната.

3

Читател

преди 11 години

Господинът е явно некомпетентен... Разликата между споменатата от него 120 км/ч и 160км/ч като цена на изпълнение не е съществена. По-същественото е капацитета на Мотт МакДоналд в изграждането и компетентността на цялостното изграждане на жп линии... на сайта им не забелязах да имат необходимия за подобно изказване опит... факт е, че подобна ЖП в България се изгражда - Пловдив - Свиленград, но е факт и че нямаме подвижния състав, който да се движи с тази скорост.

2

Ядосан

преди 11 години

Тези е абсолютен ***! И взима и голяма заплата сигурно. Аман от такива нещастници!

1

Анонимен

преди 11 години

Господин Тюфлекчиев,Най-евтино и оправдано ще ни излезе да не правиме нищо и дори да не ремонтираме скапаната жп и авто пътна мрежа. Австрия е изключително сходна страна с нашата, като география и количество население. Идете да видите вашите *** идеи, дали се прилагат там, или там просто ще ви изгонят и присмеят. Заради такива като вас, страната ни последните 20г изостана в инфраструктурата с поне 40г спрямо нормалните държави.За съжаление, вие сте типичен български бюрократ(в лошия смисъл!)