Sledwa6tiq pat wloji misal kato se natzkne6 na zadrzstwane. Wsqka lenta predi da wleyne6 w grada wodi w druga posoka. Horata se prerejwat kilometri predwaritelno, poneje ne moje6 da se wredi posle, osobenno kato stane zadrzstwane.Oswen towa ako ima katastrofa i nqma awarijna lenta se oswobojdawa ednata, za da moje da minat kranowete, linejkite i pojarnite.Ama Baj Ganjio hem e prost, hem i gowori. Hem drugite po-lo6i 6ofiori ot nego. Aman ot selqni i typanari.
naslushax se na vsiakakvi magarii i se izlugax da vi drasna! 4e ima ograni4itel kolata ima ,no se premaxva suvsem elementarno+tova ima paket v koito M-kata se predlaga bez nikakvi ograni4iteli! i samo da vi kaja 4e gledam nikoi ne znae mai na tazi kola i se 4upi strelkata pri samia udar i ostava tam kadeto e bila neposredstveno predi udara s cel da ne se spekulira sled tva ,4e niakoi umnik i v skorostta se samniavashe!
Само че по-често не е Гюнтер, а Хасан с миниван с 20 *** вътре. А пред него още 3 минивана с с друг Хасан и двама Ахмед зад волана и с цял футболен отбор ***.
караш ми ти с 280, пумио... ти едвам пълниш бутилката с газ, с 180 ще ми караш, ай бегай от тука.. отдавна си предаде колата за скраб
Всеки който е карал в Германия знае, че 250 км/ч не се усещат, особенно с такава кола. Няма нужда да обеснявам разликата между немските и българските пътища. Но такива мощни автомобили като M5 и др. трябва да се управляват само от опитни шофьори. Повечето катастрофи стават с 20 годишни пишлемета дето се правят на велики.
Както винаги в БГ новините всичко се украсява и се добавя каквото им изнася. В немските вестници никъде не пише че имало 20 годишно момиче, само за немската овчарка се споменава. За М6 и М3 също нищо не пише, само че е БМВ.
‎"...60-годишният водач, 20-годишната му спътница..." Пък после ми разправяйте, че нямало истинска любов!
За кой ли път след поредната катастрофа с БМВ се прави извода ,че между 18-20 годишен и 60 годишен комплексар разлика няма.
На мен ми се случи подобно нещо преди 1-2 месеца - 220 по А52 в дясна лента и от страни се включва Хелга (тукашното Миче) сигурно с 60-80, ама без въобще да и пука, че е на 5 секунди от първа космическа. Ляво пълно, директно в аварийната лента и 5 минути дълбоки вдишвания. Винаги имам едно на ум като минавам покрай коли на магистралата, че всеки е потенциален (само)убиец.
Да бе, на всеки 2-3 хиляди км. ?!? От София до Стара Загора всеки път ми се случват поне по 5 засичания по описания от Макиавели начин..
Така е Макиавели ама засичането не се брои за нелепа случайност. Аз карам по много и такова нещо се случва на всеки 2-3 хиляди километра. Статистически закон с трябва да се съобразяваме, а не да разчитаме че точно сега няма да се случи.
E тия нещастници най ги мразя. Карам си в лявата лента и капута в дясната решава да мине в лявата в последния момент, вече когато съм на 2 коли разтояние от него и карам със 180.Немците колкото и най-добри коли да имат, толкова и не могат да карат.Много често в лявата лента се натъквам на опашки, докато дясната е празна и това защото Гюнтер е решил да кара със 120 в лявата и да не мърда от там.
Имай предвид, че ако катастрофираш в стена управлявайки БТР дори и с 50 км/час вероятно ще се размажещ, защото практически той ще се деформира много малко.
mejdi drugoto razbirach m seriite sa bez ogranichitel - lichi si che si karal M nqkoga hahahaha, tova e nai-dobriq avtomobil v sveta, ne e iznenada che i ot gledna tochka na bezopasnost e nomer 1
BMW M5 след удар с 300 км/час