Абе хора бил Боинг, не бил Боинг. Не е важна марката, а как е подържан! Ако са му правени ремонти веднъж на 10 години и е минавал технически преглед както нашите таралясници, т.е. отгоре отгоре, нормално е да падне. То и най-съвършенната машина си иска поддръжка, а не да я експоатираш докато не се срине. Явно точно това се е случило.
Да сравняваш руските самолети,на които управлението е все още механично с ***, със самолети като боинг и еърбъс значи си или много *** или русолизец.
В пакистан човешкият живот не струва повече от купчина качествен скрап , там са като *** - убиваш 1 , никнат 100. Така че никаква загуба , и то 137 броя.
Какво като е Боинг 747 или 737? Има такива на по 35-40 години, експлоатират ги в Третия свят, кой знае как са го подържали... Когато американците са правели Боинг 747, руснаците са ходели прави под масата...
две американски птички паднаха в тоз пролетен ден ,секна им се кислородчето , иначе хамери канското е най здраво
В-737 е. Нещо, в последно време забравят да споменат марката им и страната на производство(освен ако не е станало в Русия, там са "изчерпателни") :-)
Над 100 жертви на самолетна катастрофа в Пакистан