Личи си, че не сте в час- първите Жигули 2101 бяха сивички и на капака на двигателя пишеше ФИАТ. Никои не искаше да ги купува - имаха фабричен дефекг изхвърчаха им ябълковидните болтове и от там предните колела. Оправиха ги и ги пуснаха даже и на изплащане. След около година се усети , че са добри за времето си автомобилилПрез 1976 на такава взех шофьорската си книжка.Тази на снимката е ЛАДА 1200. Стана лада защото при износа на ЖИГУЛИ се установи , че на жаргон в ЕВропа това е компаньон/мъжка п
V BG se ychen da karam s Moskvich 427, 1974- godina. Kolata be na diado . Posle minah na semeinata Lada 1976. Zaminah v chujbina- karah za malko 1984 Odsmobile Delta 88 da se naycha po amerikanskite putishta. Vzeh si izpita s Chevrolet Impala, 2006-ta. Sega karam Jaguar XJ6 (X300), 1996-ta. Sega sum s 245,500 miles pri originalen dvigatel. Karam s Castrol i bih kazal che sum ocharovan ot kachestovoto na tozi dvigatel. Kolko li Jigulki v BG mogat da izdurjat 245,500 miles?
абе карай си скучната кола бе ***,нали е таралясник, я си купих чистак нова Дачия и ми дреме на *** за твоята изгорела фурна...
Аз имам много скучна капиталистическа кола. Преди три години си я купих, употребявана, и досега не ми се е налагало да и наливам масло в праговете, нито да и сменям свещите (ами тези *** от NGK правят едни скучни свещи, дето издържат по 50 000 км), не се налага да и регулирам карбуратора, защото тези тикви сложили инжекцион с някакъв компютър, нито да регулирам клапани (направили ги с хидравлични повдигачи, глупавите капиталисти!), умрях от скука съботите и неделите...
Хубаво си сменяхте маслата пред блока и старото го изсипвахте в канала...За вас само волска каруца и с катраницата да и смазваш осите по малко, да не скърца.
POMNITE LI KAK SUBOTA I NEDELQ SI POPRAVQHME SAMI JIGULITATA, KAK SI STOQYHME SLED DOBRE SVUR6ENA RABOTA NA PO EDNA ISTINSKA BIRA I SI GOVOREHME, KAK SI SMENQHME MASLATA I FILTRITE, 4ASTITE PPO PREDNICATA, SVE6TITE, KARDAN, PULNEHME PRAGOVETE S MASLO?STRUVA VI SE GLUPAVO NO TOVA BQHA ZDRAVI KOLI!SEGA KATO VI SE SKAPE BLOKA S KOMPA 6TE VI PITAM KKOLKO STRUVA, KOGATO KOMPA SI PODAVA SIGNALI BEZ DA ZNAE6 ZA86TO, HODI6 NA SERRVIZ TI SUDIRAT ZADNIKA. A PARNOTO NA JIGULKATA POMNITE LI? BE6E O.K..
Аз понеси спомням рай, сега е ***. На 30г съм и карам чисто нова кола. ----------------- Е, какво си спомняш, като си бил на 7 годинки тогава, бре ***? Да не си купувал апартамент или помниш какво е било сиренето и месото? Да не си ходил на манифестация или на бригада или войник? Значи аз, 40-годишният да те слушам тебе какво ми разправяш за социализма, като че ли не съм живял тогава и не съм изкарал книжка на ГАЗ-53? Айде у лево. Аз па имам 4 коли, и какво сега?
Защото 15-годишните трошки днес са произведени през 1996-1997, когато общо взето се правиха здрави коли. Айде да видим колко 15-годишни трошки ще са в движение през 2027г и какво ще струва поддръжката им. А всяка социалистическа кола ме изпълва с носталгия. Ностагия по Бай Тошовото време, когато сиренето беше сирене, месото месо, всичко можеха да си купят апартамент на кредит с лихва 1,5% годишно, нова кола след чакането. Аз понеси спомням рай, сега е ***. На 30г съм и карам чисто нова кола.
> 60 научно-изследователски центъра за "модернизация" на Фиат-а !!!!!!!!! И кво - голямо модернизиране са направили мужиците... Ей затова не им щем технологиите и пущините ! Да си ги правят те и да им се радват по 40 години, че и повече... и да се гордеят!
Жигула - Фиат-124Волга М21 - Форд МейнлайнГаз 53 и Зил 130 - ФордовеЗАЗ - Фиат и НСУВсичко е копия на Пакарди, Студебейкъри, Фордове, Опели, Москвич Алко беше някаква невлязла в производство Симка, на която присадиха жигулов двигател и се получи трактор, с който можеше само да си караш мотиките на вилата, в малките паузи, когато не е в сервиза. Добре че постепенно си седнаха на задниците ( кризата ги научи) и сега не се правят на инженери, а кротко си произвеждат Дачии с емблема ВАЗ.
O боже !? кой ги пише тея работи !? Освен това при италианския автомобил клапаните на двигателя са разположени отдолу, докато при руския са отгоре.
Жигулата беше свесенсъветски автомобил именно защото беше максимално близо до западния си прототип - Фиат 124. И да си знаете, руски коли няма, има лоши съветски копия на западни автомобили...
Скоро ще е по добре да имаш жигула или москвич отколкото която и да е 10 годишна западна.Както ги оборудват с електроника като я купиш 7-8 годишна точно като идва време за изхвърляне и ти се издъни някой компютър на пътя кво прайш-------------------- Странно защо същите русофили като тебе твърдвт, че българите карали 15-годишни западни трошки, нали на осмата година са за изхвърляне?
"Жигули" навърши 42 години