'гърмът' не е само при преодоляване на свръх-звуковата бариера. Така наречените shock-waves се формират постоянно при скорост по-високо от звука на определено място върху крилата. Също така намаляват значително ефикасноста на самолета. Новия дизайн използва разпределение на налягането между крилата за да премахне напълно вълните до определена скорост.
Тва пък вече е пълна изгъзица...(след малко мислене)...или пък можеби е бъдещето, в което нямаме достатъчно въображение да повярваме...
Като стана дума за Ким Кардашиян, а пуснете нещо за нея, че ме понасърбява и трябва да го преместя.
Това са опашните стабилизатори, които поради ъгала на гледане не се виждат в 'чист' анфас, а са като комините на параход.
Става дума за германски проект от 50 години на 20 век. Оригиналният проект страдал от недостатъка, че при дозвукови скорости, подемната сила била недостатъчна. Сега този недостатък с помощта на компютърно моделиране бил преодолян и била намерена оптималната геометрия на крилете. Все пак имало още доста работа за довършване. При една дистанция от 5832 км Париж Ню Йорк и два часа полет , може да се предположи скорост от 3 пъти тази на звука.
Верно си невежТова е двукилево опашно оперение служи много просто казано на самолета да завива наляво и надясно в хоризонтална плоскост
извинявам се за невежеството, но за какво за двете тръби отгоре? да не е с двигател на дърва и въглища?
Общото между КонКорд(съгласие) и Ким Кардашиан(съгласна), е че и двете теми са изчерпателно отразени в Днес.бгпс: До 20 Турбуленция произлиза от турбофолк
Не ни дръжте в затъмнение, а кажете за колко ще изминава разстоянието между Париж и Красно село???
Наследник на "Конкорд" взима за 2 часа Париж – Ню Йорк