22

баймилен

преди 12 години

нещо неможах да схвана идеята на статията.та това се отнася за всяка една козметична компания,без значение от Долно Нанагорнище или Германия.Направихтеме на тьпак че трябваше да чета това рекламно

21

Любо

преди 12 години

Не виждам лошо в това да се пишат и платени статии, все пак трябва и пари да се вадят.Моля критикуващите на дезодоранти или всекакъв вид противо изпотяващи техники по далеч от мен че миришите ужасно и лошото е че не се усещате МАЗНИ ГАДНИ СЕЛЯНИ И ГРАЖДАНИ ПРИ ТОВА МИРИЗЛИВИ АХХХХ ЧАК НАСТРЪХНАХ

20

Зиг

преди 12 години

Браво! Днес - статия за дезодорант, утре - за тоалетна хартия! Чакаме с нетърпение!

19

Анонимен

преди 12 години

Каква е тая бяла ушна кал бе, алоооу? Няма бяла ушна кал, всичката е жълта!

18

перил

преди 12 години

Всички съвременни средства против изпотяване съдържат Алуминий, който е канцерогенен. При честа употреба след време си докарваме сериозни беди. Те това е индустрията :)

17

Анонимен

преди 12 години

Задъхано безмислено напрежение лъха от цялата статия.С какво онази зад огледалото може да разбере какъв дезодорант или роллон харесват мъжете в цяла Европа след като тя дори не знае как миришат?!Нали седи зад стъкло и само гледа някакъв как се маже или пръска.Мъжете харесват силни миризми които не се смесват с неприятните а винаги си остават със своя стил.Естествено нека има различни-от убийствено свежи през меки до откровено сладки-вкусове всякакви.После сложете една невиждана опаковка и воала.

16

Анонимен

преди 12 години

Това е поредната платена статия от нивеа. Ама не се учудвам - идете в някой мол, влезте в тоалетните - и там ще видите реклами на нивеа! Много пари се наливат за да се излъже клиента.

15

Анонимен

преди 12 години

Невероятно тъпо и хаотично написана статия. Такова нещо и шестокласник не би написал.

14

дф

преди 12 години

''Традиционният мъж отиваше да работи, а не да пазарува в магазина.'' - тук авторът много точно е уловил дейстгвителността.

13

Анонимен

преди 12 години

о, боже то имало и 2-ра страница...о, боже и *** нов дизайн...

12

Анонимен

преди 12 години

Дарина ...Дори и да са искали това да направят се е получило на 5% .... отвратителна бъркотия си е ..

11

Дарина

преди 12 години

Статията не е "новина", а репортаж - има и такъв жанр. И е написана супер, личи си, че е преводна, а не българска. Ама кой ли да разбере...

10

An_nA

преди 12 години

:D Този, дето е писал статията май още не е изтрезнял от снощи, в главата му е каша както в статията :D

9

Анонимен

преди 12 години

Кво става с вас ле днес.бг?але вие съвсем сте се сдухали.кви са тия простотийй кадето ги пишете? Земете си измийте ушната кал щото нещо с вас не е наред

8

Анонимен

преди 12 години

Аз въобще и не успях да го прочета цялото, ама реших, че в мен има нещо сбъркано, та не зацепвам нищо. Но щом и вие така сте го видяли - значи списвачът явно не е изтрезнял от снощи... или се прави на интересен.

7

Няма смисъл

преди 12 години

Утре искам "Историята на един тампон" има само 4367 вида и мисля,че жените са ограничени в избора си.Искам и да има реклами за новия тампон докато вечерям,тогава ми е любимо,и ако може да са поне 15-16 на ден да за не забравям новия тампон номер 4368.Айде със здраве и много поздрави на маиката на тоя дето е решил,че тва е новина.

6

BG fan

преди 12 години

Платен PR - какво по дяволите правят хората....

5

Анонимен

преди 12 години

wtf ?

4

Анонимен

преди 12 години

?!?!?!

3

Митак

преди 12 години

Прекрасен материал за една измислена индустрия! Особено ми хареса за маркетинг стратегията