92

Аз ..

преди 12 години

Господ бави но не забравя и всеки ще получи заслуженото си ,а от толкова клетви по тези *** ,все няколко ще хванат ред ....а и да се прехвърлят и на децата и на внуците им даи Боже ...!

91

ТОИ ГЛЕДА ОТГОРЕ..

преди 12 години

Проклети да са дано и всички които ни обират ,лъжат и крадат от тази престъпна фирма ,,ПАЯЦИ И ГАРАЖИ ,,да си купят свещи с нашите пари и там при техния мафиотски бос Марчело Доковски да отидат ...

90

Анонимен

преди 12 години

Всички откраднати по този начин от нас парички да са им за свещички. Честито на всички *** гласували за тия ***. Дреме им на тях нали са със служебни коли и ние им плащаме служебния абонамент. Що да не го *** на народа? А и да не забравите да гласувате пак за ГРОБ на следващите избори. Пари за свещи вече има.

89

Рик

преди 12 години

Радослав Тошев - мафиот, закърмен в котилото от друг мафиот и ченге от ДС - Тошо Тошев! Това е положението , братя - Гоцета, Тошевци и всякакви други *** се разпореждат със съдбите ни! Скапани, долни *** - дано бял ден да не видите! Да се излее Преизподнята над главите ви, *** безродствени, катили мракобесни, алчни тунеядци - дано се задавите веднъж завинаги, да *** неопяти и да се пържите в 9-ия кръг на Ада!

88

сг

преди 12 години

Сега богатите си паркрат където им падне и си плащат 60 лв. НЕ им вдигат колите, което е единственото наказание за тях.

87

Бойко Борисов

преди 12 години

Как ще спирате в центъра на София за 1 лв на час *** селяните. Ако неможете да си плащате значи не ви е там мястото.

86

До 102

преди 12 години

А ти къде си държиш колата бе хрантутко. Може би имаж гараж , който си направил на магазинче. Дружбенски бек. Плащай си ако искаш и по 50 лв. на ден да си возиш *** по централните улици.

85

Анонимен

преди 12 години

смешници - точно заради такива като вас дето си държат кочините по цял ден на синя зона няма места за всички, които искат да паркират. твърдо ЗА тези цени, даже още да скачат ако трябва само и само да има къде да се спира и повече хора да си припомнят, че има и градски транспорт и колела, че и пеша даже ако походят няма да им навреди.

84

Анонимен

преди 12 години

До вкъщи се строи метро. Такса 4лв на ден означава, че аз никога повече няма да мога да спра около блока си да натоваря нещо или да сваля нещо, защото разни индивиди, които са намерили 5лв за бензин, няма да могат да намерят още 4лв за паркинг на ден. Да ни е честита новат придобивка.

83

ЗОНА

преди 12 години

На това му се казва РЕКЕТ. Живееш в центъра - следователно ако имаш кола трябва да платиш. Ако не искаш да си платиш ще ти вдигнем колата и пак ще си платиш. Не ти оставят избор. Интересно защо ли не *** решението на съда от преди години , когато отмениха винетния стикер. А с цялата си наглост сега сикат 150 лв. - а тогава беше 120 лв. ? ?? Няма да им дам и стотинка за рекета. Да ги съдим до дупка.

82

Анонимен

преди 12 години

Код оранжев - 2 лв.

81

питане към кметичкат

преди 12 години

Как се плаща по 2 лева на час, ако работиш 9 часа в центъра - това прави 18 лева на ден!!!! 18 лева по 20 работни дни - 360 лева!!!!!! Е, та аз само за общинарите ли ще работя.

80

гербаджийство

преди 12 години

Това си е пладнешки обир. Защо таксата се повишава със 100 %? Такава ли е истинската инфлация при управлението на гербчетата? За какво се плаща тази такса - за това, че се завзема общинска улица ли? Къде са паркингите, където колите да са запазени от дъжд и сняг? Защо общинарите не си плащат по 2 лева за престой до общината на площада до Александър невски, а ползват служебен абонамент, който се плаща от живеещите в София. нека веднъж и те да се бръкнат в джоба.

79

Flady

преди 12 години

И аз както н88 да им е***а май***ата 4 лв. буфер паркинг, анли уж беше безплатен, ми аз за 4 лв ще платя 2 или 4 часа престой на синя зона и ще си свърша работата в центъра която имам! А за работещите там кво остава 6 лв на ден метро и паркинг 6 лв обяд, 2 лв закуска - 14 лв разход от раз - при средна надница 50 лв, къде за ток къде за храна къде за заеми! Не всички са общински съветници да ги е***а! 30 скоба, те луди ли са мамицата им, за това трябва простест да има, неможе така да ни съдират г***зове!

78

5245541

преди 12 години

Не казвайте на хората са да слизат от колите след като градския ни транспорт го няма никакъв ие отвратителен.

77

до 87 отново

преди 12 години

Хорат биха плащали ,но да има паркоместа. Да плащаш за реално място, а не да спираш на улицата и да пречиш на движението. Васил Левски от 4-5 ленти през деня е около ЕДНА от паркирали коли. И не само той, а и други места. Не може да спираш в калните локви, дупки и т.н, а да плащаш подобни цени. Не може да има синя зона от години и да печелят безумни пари, а да няма развитие и подобрение на "услугата". А, вярно... те бяха на загуба. Така гледах в едно интервю преди време.

76

до 87

преди 12 години

Никой не е мрънкащ авантаджия. Просто когато човек заплаща за дадена услуга, то очаква нещо в замяна. Не може аз да плащам , а да не получавам НИЩО. Не може да си давам парите, а да търся място за паркиране над 20 минути и накрая да спра в огромна дупка от двете страни с бяла боя. Това било паркоместо. Не може да си хванеш тротоар и да го нашариш (и то само някои места са "VIP' и имат 'маркировка') и да решиш, ч е някой трябва да плаща?

75

до 18

преди 12 години

Ей, лондонския, защо пишеш глупости? Ти виждал ли си състоянието на транспорта в Лондон, Виена и т.н? При хубав, чист, топъл и редовен транспорт кой ще иска да пътува преидмно с кола, бе? А тук тази ***? Оставете колите и хванете рейса? Мръсната шумна ***, която винаги закъснява минимум с 10-15 минути, пълно е с *** гратисчии, миришещи клошари и претъпкано до край. Как да си оставя колата? И как ми сравняваш , че там оставяли колите? Щях и аз да оставя колата, АКО ИМАХ друга опция

74

санкции

преди 12 години

За такива трябва да са наистина големите санкции, защото заемат места за хора които нямат друг начин за придвижване. До колкото знам в щатите дори им взимат книжките за няколко месеца.

73

sos

преди 12 години

Мисля, че са безплатни, ама проблема е, че много наглеци спират на означените за хора с увреждания места без да са такива.