22

Анонимен

преди 12 години

Ако живея в САЩ питай ме кога ще си взема някаква малка електрическа колица дето струва колкото един джип или някакъв спортен автомобил или хубав седан.Кво икономисват след като горят милиарди тонове газ за да правят ток?В атмосферата се отделя въглероден диоксид и сума други отрови.Не навсякъде можеш да я заредиш,не навсякъде можеш да я поправиш.И освен това никога не знаеш точно колко гориво имаш.Само ориентировъчна стойност батерийки са все пак.А през зимата е просто супер-седи си в гаража.

21

Рудолф Дизел

преди 12 години

Поздравявам всички електроентусиасти с новата фискална година, в която германските дизели чупят всички рекорди по проджби, а Фолксваген заслужено скоро ще бъде най-големият производител в света.

20

Анонимен

преди 12 години

Блу Моушън- шегуваш ли се? Тук говорим за модерни коли,а не за старовремски дизели,хвърлящи сажди. Оловните акумулатори на блумоушъните не замърсяват ли? Не ползват ли природни ресурси? А самото прехвърляне на Блумоушъни от Европа в САЩ и накрая "въглеродния отпечатък" на това "еко бу-бу" става могократно голям. Най-лесно е прехвърлянето на производството на еко-колите според континента. А за Фолксваген блумоушън не ни говори с тяхната 2 години гаранция,като изхвърли дюзите и си хиляди евра

19

до 8.

преди 12 години

Двигателя на повечето хубави електромобили има мощност 75 до 135 киловата - колко киловата според теб гълтат чистачките, фаровете, касетофона и нагревателя на задното стъкло? Според мен максимум 1 или 2. Това няма как да да ти се отрази на разхода на ток. А що се отнася до парното - ел. двигателя също грее и тази топлина е напълно достатъчна за купето.

18

стоян

преди 12 години

само че, аз получавам спазми ако се кача на Фолксваген,толкова са скучни и грозни че като слезеш от тях имаш усещането че си избягал от затвора Алкатраз.

17

еко

преди 12 години

В тези ел. коли и хибриди няма нищо екологично! Ако някой толкова се е замислил за природата и за идните поколения, то това не е решението! Само за производството на бетерийте отива огромно количество природни ресурси! След това има няколко пъти превоз през 1-2 океана.. и накрая "въглеродния отпечатък" на това "еко бу-бу" става могократно по-голям от на един концвенционален автомобил. Та ако толкова сте се загрижили за природата, вземете си едно поло "блу-моушън" и спете спокойно.

16

Петър

преди 12 години

Към No.16: И какво толкова му е красивото на волта? На концепта - може би, но на серийния волт - нищо кой знае какво.сериен: 1.bp.blogspot/-gb8NdFZu2f4/T0VstSk9awI/AAAAAAAALfU/5x_2vpy6nfA/s640/Chevy-volt.jpgконцепт: runredhot/wp-content/uploads/2010/11/chevy-volt-concept-header.jpg

15

Анонимен

преди 12 години

Автомобил хибрид,който харчи реално 4/100, дизел от същия клас със същите екстри излиза същите пари,само че ще харчи 2/100 отгоре. Също така хибрида е с по-голяма гаранция и по-здрав. А водородните коли не се продават ,защото излизат много скъпо като цена.

14

Анонимен

преди 12 години

Проблема на хибридите все пак си е в цената, за автомобил който харчи около 4/100 даваш близо 2-3 пъти повече пари от нормален автомобил, който може да харчи и по-малко (дизел на пежо, или форд...), а електромобилите са супер, ама нямат голям пробег а батерии, тока и той не е без пари, и струват пак поне 2 пъти над цената на нормална кола, е какво се чудят за продажбите че са слаби..

13

:)

преди 12 години

Виждал съм волт-а на едно изложение (тука трябваше да е опел ампера). Няма такава красива кола.

12

Инженер

преди 12 години

Най - добрия вариант в момента е водород. Аз карам на газ - метан с добавка - водород и 100 км ми струват 3,50 - 4 лева (зависи от сезона). А може и само на водород, но със специално проектиран за това автомобил.

11

Анонимен

преди 12 години

Повечето тук не разбират,че ел.колите се продават и днес, но поради малките обеми цената им е висока,както всяка нова технология.Няма никакви конспирации. Това е както беше с компютрите,лаптопите-те бяха по-скъпи преди, с масовото производство и цената пада.

10

Анонимен

преди 12 години

Аз пък карам едно Кадет-че на газ. И по дупките не го жаля. Няма да ме видите да ходя пеш.

9

Посетител

преди 12 години

Нормално. Ел-колите излезнаха още 1996година. Защо спряха разработките ... защото както и преди така и сега има големи интереси спрямо петрола. за това скоро няма да караме ел-коли. Нямат интерес определени хора.

8

аз

преди 12 години

интересен документален филм на тази тематика е "Who killed the electric car"

7

ФАКТ

преди 12 години

Единствения масово възможен вариант са електромобилите с контактна мрежа (като тролеите). Другото е бла - бла. И никога няма да се създадат мощни батерии с голям жизнен цикъл, защото конвертирането на химическата енергия в електрическа си има ограничения.

6

Жо

преди 12 години

ЕЛЕКТРОМОБИЛЪТ е удобно за придвижване средство през хубави дни по равни пътища. За такива условия са посочените възможни километри пробег.Хайде сега, представете си зимни условия, сняг, студ и трябва да преминеш с електромобил през прохода Петрохан. Включено е отоплението на купето, нагревателя на задното стъкло, чистачките, фаровете, радиото. Всички тези консуматори черпят енергия от акумулаторите, които са предназначени /най-вече/ да задвижват елмоторите на колелата.

5

Анонимен

преди 12 години

Тази кола е много скъпа,това е осн.проблем.Освен това има проблеми с батериите-прегряват. Тойота Приус се продава много добре и е марка. Дават гаранции от 5-8 години на батериите,освен това сега изкарват Приус ,който може да работи само на ток и като хибрид като се изчерпа токът. И цената му ще е по-ниска от на Волт. Много е важно не само да направиш екологична кола, но и да я продаваш на добра цена,както успява Тойота.

4

Анонимен

преди 12 години

4, аз мисля, че решение на тези проблеми отдавна е измислено, но наистина не им изнася и затова опитват да ни пробутват ***

3

Анонимен

преди 12 години

Тази кола е абсолютна подигравка, но това отново не е случайност и не се дължи на некадърност, а тъкмо обратното - целта е именно да не се хареса. Петролната мафия няма така лесно да се откаже.