МОЛЯ,АКО НЯКОЙ ЗНАЕ АДРЕС НА ОФИС И ТЕЛЕФОНИТЕ НА ГЕНЕРАЛНИЯТ ДИРЕКТОР НА BLIZOO ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА МИ ПОМОГНЕТЕ ДА ГИ ПУБЛИКУВАТЕ ТУК! Искам да се оплача от услугите им,а те не ги дават!
Тази компания са пълни измамници! Лъжат и мамят,че си сменят данните и ПО ТЕЛЕФОНА ИСКАТ АЗ,КАТО ТЕХЕН ПОТРЕБИТЕЛ ДА ИМ ДАМ ЕГН-то си! А ЕГН-то не се е променяло,имат го втори път в договора. И КОГАТО ГИ ПОПИТАХ ДАЛИ ТОВА Е РАЗПОРЕЖДАНЕ НА ТЕХНИТЕ ШЕФОВЕ ТЯХНАТА СЛУЖИТЕЛКА ЗАПОЧНА ДА МЪНКА! ВТОРО: ОТКАЗАХА МИ ДА МИ ДАДАТ ТЕЛЕФОНИТЕ НА ТЕХНИТЕ ШЕФОВЕ ДА ГИ ПОПИТАМ ТЯХ ДАЛИ НАИСТИНА СА ИЗДАЛИ ЗАПОВЕД ДА СЪБИРАТ ЛИЧНИ ДАННИ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СИ ПО ТЕЛЕФОНА. Моля,знаете ли тел. на директорите ИМ ?
В продължение.Т.е. малките местни тв и нет доставчици със задействане на правовата система няма да оцелеят-тъй като ще се секне краденето на телевизия от мастодонтите-Булсатком и Близу и някой сателити,а и ще трябва да извадят всичките си клиенти на показ.Но ако трябва да бъда честен все още този момент е доста далеч.Поздрави
Blizoo е мастодонт-и като всяко голямо животно нещата се случват по бавно-особено в малките градове-т.е. има места където клиентите им са страшно доволни и обратното-има места,където са страшно недоволни.Следя компанията и смятам ,че ден и с ден нещата се променят към добро-лошото е,че чужденците се настройват бавно към българската действителност и много експериментират-тази постоянна смяна на промоции,условия и цени ще ги убие.А до малките оператори-много от тях крадът и не декларират абонати.
Какъв е този негативизъм. Когато има някой доволен клиент, коментара му тук се оценява отрицателно (с ръчичка надолу). Големи сте кучета. Всеки има право на избор и мнение. Като не сте доволни от услугите, платете си неустойките и се махайте. Другите доставчици също не са цвете за мирисане. Всеки има предимства и недостатъци.
Все пак не може да се отрече, че се стараят. Новото им EPG е супер удобно. Освен това обслужването се подобрява.
В СФ, най-добрия нет имат Онлайн Директ. Досега никога не съм имал спирания на нета повече от 1 час, и то защото грешката е от времето примерно или профилактика. Да ти спре нета става един път на 3-4 месеца.
От малък град съм, ползвам услугите на Близу, но съм страшно недоволен. Преди дни нямахме нет 2-3дни , преди седмици пак имаше ден-два без нет и когато им се обадя само мънкат, а аз съм на договор и си плащам всеки месец вноската. Ще ги сменям само да ми изтече договора и повече с тях никакви взаимоотношения!
Ще направя пряка реклама само защото съм много доволен. Никой не ми плаща за това. По-скъпо е с 5 лева средно, обаче е брутално стабилен и мощен интернета. Към година ще направя, денонощно работи основния комп. Аз съм по-предния дето го тормозиха с измислените дългове от близалката, там някаква рекетьорска фирма по вземанията, дадох им един особен номер на една особена служба да си търсят измислените 68 лв. и стотинки - избягаха като изгорени.
Бил съм техен абонат и никога повече няма да бъда ако ще да останат единствени. По-калпав нет и телефон от техния не съм срещал никъде.А пък някъв техен служител тръгнал да ме убеждава,че на съм свикнал да гледам на ЛСД телевизор и затова ми се виждал лош образа.Хахаха! Да дойдат да видят сега дали е лош.Проблемите са често явление и за отстраняването им съм чакал с дни,почти седмица.НИКОГА ПОВЕЧЕ БЛИЗУ,ЗАВИНАГИ СТОЙТЕ ДАЛЕЧЕ
Да внимават за разни които им използват името. Получих смс преди около 2 години че съм бил дължал 68 лева и стотинки за кабелна телевизия Близалка нещо от София, а аз съм си във Велико Търново и дотогава не бях чувал името на тази фирма. Основните виновници в случая са ментел които са продали лични данни и номера, но намесването на името на тази фирма не прави чест на системата й за сигурност (ако въобще има такава). Оказа се, че сме няколко стотин души от цялата страна, нечували за нея
mnogo sam dovolen ot oslugite na blizoo, predi biah na bulsat imat otvratiteelno kachestvo, a za megalan ot kakto sa na m-tel niamamdumi. blizoo e nai - dobria dostavchik na televizia i internet v balgaria
Доволен съм от услугите. Само един път за цяла година нямах Интернет за половин ден и се извиниха с SMS. Веднъж след Нова година падна сигнала, обадих се навреме и реагираха веднага.Ако има някакъв проблем - обаждайте се, независимо кой е оператора. Човек трябва да е активен и да казва за проблемите, защото с гледане отстрани и с цъкане с език нищо не става. Последното не важи само за Интернет и кабелна ТВ, а за всичко.
Бях клиент на регионален интернет доставчик и го купиха Близу! За щастие бях на безсрочен договор, обаче се почна едно звънене и досаждане, по телефон, на вратата, какви ли не чудеса ми се предлагаха- отсътпки, пакети (двойни, тройни), някакви ваучери за 50 лева, такси от по 10 лева( за първият месец), аз не се вързах но двама колеги се набучиха! Е, сега съжаляват и чакат с нетърпение да им изтекат договорите! Аз пак съм на местен доставчик и нямам ядове- ТВ-то и нет-а са ОК!
Но съм на договор.Какво правят ако спра да има плащам?Защото ми писна да им се обаждам по 3 пъти в седмица за проблеми с нета
Както чета всички имаме едни проблеми с тези мошеници.Аз съм на договор и това е единствената причина да ги търпя.През ден се губи интернета и телефона.Звъня си от личния телефон.Ще предадем на екипа.За 1-2 дни е наред и после пак.Искам да попитам ако спра да им плащам какво правят
Blizoo смени изпълнителния си директор