108

Анонимен

преди 12 години

даева и ***

107

Анонимен

преди 12 години

Китайско условие за чужд завод на територията на Китай е 40% лично участие. Защо българия не постави своите условия на китайците.Много израелски и европейски програми се разработват в Китай защото там работната ръка е ниско платена. Представете си щом Китай прави свой завод в България къде работната ръка е по-ниско платена. И въпреки това колкото повече заводи в страната толкова по-добре за българия. Истината е в производството, образователната система и висококвалифицираните кадри

106

хх

преди 12 години

Добра идея,всички *** държавни чиновници и депутати да видат това китайско чудо на технологията,но лошото е,че парите ще отиват в гушите на китайците,и Гришата ще делне,но много по малко

105

Център

преди 12 години

Всички мерцедеси и джипове на правителството, трябва да бъдат заменени с колите на Гришата, накрая да могат и наште политически ИДОЛИ, да се усмихнат : ))))

104

Мао Дзе

преди 12 години

Да живее Българо-Китайската дружба, че другите дружби, нещо отдавна умряха.

103

хаха

преди 12 години

аз си карам фиат и си е супер количка.... така, че нека не се излагаме със сравненията, а най-добре е да стискаме палци и да пожелаем късмет на тази марка автомобили които са голям плюс за БГ и икономиката и...

102

шишо-бакшишо

преди 12 години

ако започнат производството на Волекс ц30 (малък седан) , пазар ще има бол, със сигурност 80% от бакшишите ще го подкарат. Изглежда доста по-съвременно от логана, а и надяваме се няма да започва с дефектите от първите 15-20 хил.км като всеки логан.

101

до 95

преди 12 години

до философа, който предпочита да си купи Фиат.... И какво те кара да си мислиш ,че един ФЯТ , сглобяван най-вероятно в Турция или Сърбия ще е по-качествен от Волекса или Ховъра???? Всички тука мноого се съмняваме в това. Китайската марка е недоказана все още, но пък точно ФИАТИТЕ са доказани в цял свят като най-големите ***. мислете преди да пишете мааму.

100

!!!!!

преди 12 години

Правителството и всички държавни фирми трябва да купуват само от тези автомобили/както е практиката в САЩ/ !!!

99

Koci Iliev

преди 12 години

Не знам как са като возия, но като дизайн ми допадат. Важното обаче е, че Литекс Моторс с този завод създават работни места и дай Боже работата да потръгне. С повече реклама ще завладеем европейския пазар.

98

CHOKI

преди 12 години

Държавните ведомства да сменят задължително своят автопарк.

97

Пешо

преди 12 години

Ах дано Боже дано,някоя мутра не се обади на партийният си секретар,че завода пречи на продажбите му в Драгалевци.А що се отнася до цената и качеството всички са длъжни да се съобразят,защото в такива времена живеем,нишата веднага ще бъде запълнена.А що се отнася до качеството,ако след една година каране колата започне да се продава за по-малко от половината си цена оценката ще е ..................***-*** миа...

96

Анонимен

преди 12 години

Само Иван Костов да не дойде отново на власт, че а е дошъл, а го е продал, я на РМД, я на някой киек, нищо че е частен. Важното е далавера да има. Той и Плевенската панорама искаше да продаде, ама Румен не му даде. Ако не го продаде ще му назначи ликвидатор. А на специалистите успех и да станете 1 в автомобилостроението. Това го заслужавате.

95

koko_shanel

преди 12 години

Обмислям да си закупя такава кола или поне да видя какви са офертите. Мисля, че много ще си заслужава, все пак трябва да насърчаваме родното автомобилопроизводство:)

94

Оптимист

преди 12 години

Да се поднови производството на "Балканчето" (скутер). Ще има много купувачи.Особено ако цената му не надвишава 500-600 лева.Ганчев, помисли по въпроса.

93

БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИН

преди 12 години

Цената българи, цената! Тя ще определи бъдещето на автомобила.Какво по-добро от това, да смениш западната си трошка на 15-20 години с нова кола?Надеждата е че персонала е млад и може да заработи по западному. Качествено. А и ако има достатъчен контрол (което сигурно ще има), може да пробие и на запад. Отново повтарям: С ЦЕНАТА СИ!!!!!!!Радвам се!

92

Чочи

преди 12 години

А дано! Вече забравих вкуса на произведеното в България (макар и с китайски части). Но повишаващото ми се чувство за национална гордост е едно на ръка. Като току що дипломирал се магистър зная колко е важна реализацията по специалността, а в завода в Ловеч много млади висшисти ще намерят професионалната си реализация. Пожелавам им успех (както и на себе си, разбира се. Дано повече млади добре обучени кадри да имат такъв шанс!).

91

iliq_zliq_ha

преди 12 години

Сега всеки българин ще може да си позволи да кара нов автомобил, който ще може и на лизинг да си купи много евтино. По-добра новина за нас от тази едва ли може да им в тези тежки дни. Пожелавам на всеки един ден да кара една от тези красавици :)

90

Анонимен

преди 12 години

99 ... ДА 99 И АЗ СЕ ЧУДЯ КОЙ ПАРТИЕН СЕКРЕТАР РЕШИ ЧЕ ЗАВОДА ЗА МОТОПЕДИ БАЛКАН ТРЯБВА ДА СЕ ЗАКРИЕ И УНИЩОЖИ И ДА СЕ ВНАСЯТ СКУТЕРИ ВТОРА РЪКА ОТ ИТАЛИЯ И КИТАЙ , ВМЕСТО ДА СЕ ПРЕОБОРУДВА ПРОИЗВОДСТВОТО ЗА СКУТЕРИ В БОТЕВГРАД И ДА СЕ ПУСНАТ НА БЪЛГ.ПАЗАР , КАКТО БЯХА БАЛКАНЧЕТАТА ПО 300 ЛВ. ПРИ ЕДНА РЕАЛНА ЦЕНА ПОД 1000 ЛВ.ЩЕШЕ ВСЕКИ 5 БЪЛГАРИН ДА СЕ ВОЗИ НА БЪЛГАРСКИ СКУТЕР ...

89

bez ime

преди 12 години

Сега остава държавата да стимулира гражданите, които искат да си купят автомобил Made in Bulgaria.