Тия главунгери от герб са били първите двойкаджии и сега разсипват и образованиетоКакви забавачки за двегодишните
Тъпо министерство е образователното и това е!Те не можаха да разберат ,че ненаучените да четат и пишат в началното у-ще,ще се влачат и в по-горен клас и ще завършат заради бройката на учениците в класа!!!Щом няма оставащи в началното не питайте после защо са неграмотни абитуриентите ,кандидат-студентите и естествено -студентите!*** ли са,че не трябва да има поголовно минаване в по-горен клас,което всъщност зачерква дебело цялото образование!!!!
...някакъв смисъл поне от обучението в училище по чужд език да има, извън смешни тестове с граматика- да могат поне нещо да прочетат и да си преведат, *** разговор да направят децата, дори без родителите им да плащат за частни уроци и школи.Дали ще се минава с чиста двойка или с пренаименована тройка в някой си клас- все тая.
А кога, най- после, ще се обърне внимание на наистина важните неща?-Учебно съдържание, учебни програми, достатъчно възможности за научаване на задължителния материал в училище с упражнения /а не нескончаема поредица от нови и нови уроци/, наблягане на развиване на мисленето, писменото и устното изразяване /без толкова излишна и дори вредна граматическа и зубрашка зоб/, отпадане на престъпното посегателство към децата по История /напр. урок, посветен на политическите партии за 12-13 годишни/...
Това е целта! Децата на упрявляващите да учат в чужбина и да стават дупетати а нашите да станат прости бачкатори. Ех тия депутати мислят дори и за внуците си!
Промяната трябва да засегне по- скоро учебното съдържание.Учебниците по география за пети до седми клас са пълни с понятия и знания като за висшисти-всичко за континентите, всичко за държавите, атмосферно налягане ,климат, валежи ит.н. ,като че ли петокласниците напр. ще стават метеоролози.А по български език продължават да ги измъчват с отвлечени понятия като допълнение, определение и т.н., вместо да ги учат на синтактична синонимия, за да откриват необятните възможности на езика като средство
Nima da ima obrazovani hora!U4enicite i sega ne u4at no zanappred s tozi zakon savsem!!! Jalko 4e ne se 4uva dumata na deistva6tia u4itel, a na populistite!
И ето, че след време децата просто нямат да имат желание да учат, знаейки, че минават по-нагоре със слаб. :) Супер сте! По-глупав и по-глупав ще става народа с времето.
А защо не се погледне на положителната страна на идеята.... какво е една 3-ка ,равносилна на 2-ка,но написана само и само детето да не повтаря годината.Учителите се смиляват над учениците,много рядко някое дете ще бъде оставено да повтаря...това е стимул за самите учители да бъдат по обективни,а родителите да разберат на какво ниво е детето им .Не мога да разбера защо трябва да се нахвърляме веднага срещу идеята,вместо да се помисли и да се разсъждава над това как трябва да се промени системата.
Питали кучето - абе защо на всички хора оная им работа е отпред, а твоята - най-отзад. Е-ех, рекло кучето, тя моята коя ли ми е наред, че и х.я ми да е отпред.Koe v BG e kato v normalna dyrjava..DE DA E SAMO TOVA.NO NARODA E OVCHI.OVCATA KAKVOTO I DA I PRAVI6 SAMO 6TE BLEEE.I TOVA LI VI E GOLEMIQ PROBLEM,KAKVO TOLKOVA E STANALO.ZA6TO NE VIDITE STANDARTA I JIVOTA V EU.ZAPLATI,CENI,ZDRAVNOTO OSIGURQVANE I TN.ZAMISLETE SE SYNARODNICI KAKVI SREDSTVA VIOSIGURQVA DYRJAVATA ZA OTGLEJDANETO NA DECA
Питали кучето - абе защо на всички хора оная им работа е отпред, а твоята - най-отзад. Е-ех, рекло кучето, тя моята коя ли ми е наред, че и х.я ми да е отпред
Това означава, че децата, които не са успели да се справят с даден материал, следващата година ще трябва да научат и него, и новите неща. Щом някъде има двойка, значи даденият материал затруднява детето и трябва да му се отдели повече време/внимание. Ако вместо това на следващата година просто му се натъпчат едновременно два класа в гърлото, то няма да може да ги преглътне...Четейки идеите за образователните реформи, човек би помислил, че се пишат от хора, които никога не са имали досег с деца!
По начина, по който се отнасяте към "изключително безпросветното учителство", личи единствено едно: че в училище не сте се учили много (не владеете нормалните обноски), но сте придобили самочувствие другаде (власт, пари или физическа сила). Въпросът не е в това директорът да откаже, а в деформациите, за които дава възможности т. нар. ППЗНП. Вероятно - и новият проектозакон.
На учениците и сега им е безразлично какви оценки получават,а тогава съвсем ще се успокоят.Не знам тези "умни глави " на кого се подиграват-на учениците или на учителите. Сега буквалната неграмотност е нещо обичайно , а с гениалните промени само учителят ще е грамотен... Училищата все повече започват да приличат на забавачници.Скоро младите ще прибягват до писарските услуги ги на старците за едно заявление,да не говорим за друго....
ау, колко тъпо. аз отсега почвам да мисля как да не пращам детето си на задължителна забавачка от 4, защото и то има право на живот!
ние просто не сме общество, чешем си езиците само... затова сме и на тоя хал... след като едни мутри успяха да завземат властта, а ние ги оставихме да го направят, мрънкайки от време на време... няма кво да говорим, заслужаваме си съдбата, след като не умеем да се защитимзатова и децата и внуците ни ще си останат малцинство и неграмотни...
Ще се преминава в по-горен клас и със Слаб (2)