Какво сте се хванали за тия авиокомпании? Да не би света да свършва като е фалирал националният превозвач? Да не би хората да спрат да летят? Ето, Уиз Еър също е унгарска компания и вози даже по-евтино, без да и наливат държавни помощи и пак ще има полети.
То и за Ролс Ройс скъпите лимузини бяха странично производство ,а основно си произвежда самолетни двигатели и турбини , ми то и МАКДО́НЕЛ ДУ́ГЛАС не е Мак Доналдс ама си замина .
Продават трактори по целия свят, включително и на Запад. Иначе какво ме интересува, че карите са били за СИВ. Нека ЕС ни осигури пазар за тях сега. Важно, че се е пройзвеждало и се е изнасяло.
Ami cheti reportaga po-dobre...."dostavchizite sa poiskali avansovo plashtane ot dnesza utre" , a Budapeshta sprja vsjakakvi finansovi pomoshti za Malev "Taka se prinugdava njakoi da objavi ***!!!A za da se spasi njakoi ot ***, moge da mu se nalivat bezvazmezdno miliardi, kato na Garzija !!!
Карите на "Балканкар" се изкупуваха от японците заради материалите.Японците извличаха от един кар произведен в България материали за два техни кара.Който сравнява кар със самолет не знам дали може да разбере за какво му говоря.А Произведените самолети в Ловеч са 310 като е имало поръчка за още 150 бройки.Но комунистите са спрели производството.Говорим за български самолет с български авиоконструктори.Главен е бил Цветан Лазаров.Лаз-7 dълги години е основният самолет използван от ДОСО в аероклубовете на страната за обучение по моторно летене и висш пилотаж.
Имате кристален пример с Беларус, там нали нищо не е приватизирано, постоянно се наливат пари в производството и пак без руския пазар са обречени. Толкова години изкараха ли нещо, което да пробие на Запад?
Това, че Балканкар е бил най-големият производител в света не означава, че са държали световния пазар. карите са толкова елементарна технология, че всеки може да почне да ги произвежда с подръчни средства. Всяка машиностроителна фирма може да произвежда кари, а за автомобилостроителите това е елементарно странично производство. Балканкар живееше за сметка на твърди поръчки от СИВ, а иначе в условията на свободен пазар е пълен нонсенс.
Prinudiha go da falira..---------------- Как ще го принудят да фалира, ако ми обясниш как можеш да принудиш един нац. превозвач да фалира, ще те почерпя.
Петър, надали пък в Унгария ги интересува от фалитите на наши предпирятия и когато нямам пари за хляб, през онази работа ми е. ...Една крадлива компания по-малко- колкото пъти пътувах с тях, толкова пъти ми се загубиха чанти, имах липси, имаше ужасни закъснения на полетите им и излитане ненавреме. Няма такъв хаос и некомпетентност. Некадърните нямат място на пазара...
Redovno patuvah s Malev ot München za Balgarija !!Prinudiha go da falira..tochen i evtin prevozvach na goljama masa patnizi ot zapadna kam iztochna Evropa.....sega ste mu vzemat klientite i shte vdignat zenite....tova e Evropeiskija Sajuz !!
Малев фалира - така е при демокрацията ... ---------------------- Малев фалира, а Уиз Еър купува нови самолети. Така е при демокрацията. Ами Уиз също е унгарска компания, то не може и двете да цъфтят, пазара не е бездънен...
28, ти добре ли си? Това е традиционен превозвач, какво изкуствено евтино видя? Тенденцията е Уиззер да измести да Малев по повечето линии, нима те са по-скъпи. От 20 години цените на самолетните билети падат, летенето става достъпно. Пак почнахме по български - фалира една от най-старите компании и ние пак почнахме - рикията поскъпна, нема газ в колата, нема хубави домати на пазара. Стегнете се хора, излагате се. Жалко за Малев и за служителите му. Те са преебани, не нашият ревльо.
Eй това не е хубаво!!! Едно аверче ще (щеше) да пътува на 5ти за България... КОфти тръпка :-)
Комунистите нищо не са създавали.Създавал е някой кадърен и можещ под надзора на комунистическият ботуш.Както в СССР.Нима комунисти създадоха първите ракети?Или просто в спец. лагерите работеха хора като Коральов и създаваха, въпреки ужасните условия, ракети.
жалко. Явно лека полека ще фалират изкуствено евтините компании, за да ни е.ат с редовни полети по 200 еврака минимум. Оттам ще почнем да ходим с железници, ама след максимум две стачки ще ги изравнят с рейсовете, чийто билети ще скочат, щото некой "лош" вдигнал цената на петрола. По този начин остава единствено автомобилът, при това да сте поне трима-четирима, за да се делите горивото, ама тогава пък ще скокнат цените по магистралите - заради амортизация, сещаш ли се и накрая ще си седим вкъщи
Не знам за Малев, ама България преди 9-ти е произвеждала самолети - LZ в Ловеч.След това комунистите са унищожили производството и в последствие са почнали да произвеждат... колелета "Балкан" в същият завод.Може би донякъде този пример е символичен - от самолети да минеш към призводство на "Балканчета".
До 21Не си прав. Демокрацията няма нищо общо. Тука става въпрос за див капитализъм. Фалирване на източчните държави за сметка на западните. Виждаме какво направиха с Балканите, виждаме, че започват и с тези бившите държави от соц блока в Централна Европа.
До 19: Цената може би е изглездала нормално за пътниците, но както фактите говорят явно се оказа не добра за авиокомпанията и сега пътниците само ще си я спомнят.
Унгарският авиопревозвач Malev пред фалит