34

Анонимен

преди 12 години

Не....БДЖ - Боже Докарай ни Живи!

33

Анонимен

преди 12 години

БДЖ- Бавни Дърти Железници. Снощи три часа стояхме на Земен щот локомотива изпуши и умряхме от студ и путаме началник влака ще се стоплят ли вагоните, а тя отговаря, че изобщо да сме благодарни, че се движим. И за това слязох на Ямбол да хвана авотбуса. Ба си простотията.

32

Анонимен

преди 12 години

Пълен Глъм! А снощи влакът Бургас-София е пътувал общо 13 часа, отново заради повреда в 100-годишните влакове на БДДЖ. Без коментар !!!

31

pege

преди 12 години

на тоя студ нормално е въздуха в спирачният балон да кондензира и замръзне и спирачки нанай. Тоя конденз трябва някой да го източи. Може би московски а?

30

vaiko

преди 12 години

Това е само началото.Кой сега ще понесе отговорноста.Дали тези който съкратиха хората и обявиха,че стачката е незаконна.Отдел безопаснос дали подсмърчат сега или ще го минат НОРМАЛЕН ПРОИЗВОДСТВЕН РИСК за да защитят ръководството.Няма ли най-после тая железница да бъде ръководена от истински железничари а не от ***.

29

Яко

преди 12 години

Що не се е опитал да спре чрез интернета? Или пък "он лайн"?

28

Стар железничар

преди 12 години

Тези хора,които сега управляват БДЖ, все още не могат и не искат да проумеят, че железниците се един "жив организъм",със професионално обучаван досега персонал, работещ на смени от по 12 часа! Решиха,че могат да съкратят както отделни"бурмички", така и цели "възли и детайли" от този организъм,но оставиха абсолютно неподготвени лица в Централното си управление в София. Ако имаше ревизор вагони, при съкратената проба, щеше да се установи тази авария! При следващият случай,ръководството-в ПАНДИЗА!

27

Томас

преди 12 години

Как ще спре с двигател - то да не е двг - електрически мотор е

26

Анонимен

преди 12 години

И нито една от всичките му спирачки не работи?!Кво става ако опита да спре със двигател?

25

RZArector

преди 12 години

Добре че е минало без по-сериозни поражения, защото тези които са пътували през Мездра знаят че на влизане в гарата (от посока Враца) има спускане, освен това гарата е ограничена до Vmax 25 км/ч, пък и да не беше, за да продължи влака към Роман няма как да избегне отклонението в стрелките. Вадете си изводите сами! Било е цяло чудо, че влака не е изпаднал някъде из стрелките!ПС: до 28, не са я пропуснали, аз първо от там научих :)

24

vtm1

преди 12 години

В композицията са пътували 12 души, като всички са пътували за Мездра. Освен тях във влака е имало и шест човека от персонала. Нямам думи,каква печалба искат,на всеки от персонала 2 ***.пътници......................................

23

Анонимен

преди 12 години

BTV май са пропуснали тази "шокираща" новина. Явно студа е бил по-интересен.

22

Анонимен

преди 12 години

То тази електричка така като я гледам е набор на ХАНА. Как няма да и откажат спирачките?????

21

Върл Левскар

преди 12 години

До 18Парите са ти отзад бе *** !

20

до 16

преди 12 години

През 70-те експресът София-Бургас е взимал разстоянието за 4 ч. и 30 мин. Така че в момента сме много по-назада...

19

Анонимен

преди 12 години

Влака е от типа емв и зимата често се случва това.Вероятно се има предвид това,Има хора работещи по сигурността.

18

NIE OT BSP

преди 12 години

SXACAHME KAT 6IBECE MA NE POPRAVIHME VLAKOVETE----NE STAVA S STACHKI

17

до ЖО

преди 12 години

Не се кахъри, в България има два локомотива за 160 и нито един не е на БДЖ

16

Анонимен

преди 12 години

Като уволниха хората, сега ще ги питам как ще се оправят. Ще бъде фал след фал.

15

Нютон

преди 12 години

" движен от създадената инерция "Евала, те това словосъчетание е върха на журналистическата мисъл