Golqm smqh... Edna firma otstypva na strategicheski syiuz mejdu firmi. I selqnite se karat golf vs toyota.....Marsh pri drugite svine...
Тойота едва ли ще фалират но мога да ви каза кои ще издадат багажа много скоро.GREET WALL китайските колички с българско производство.За нищо нестава ,тропът и чарковете като нови представям си след 50 000 км.За да затвориш вратата трябва да я блъснеш.Тествах една и съжалявам че си загубих времето и надеждите че в БГ ще правят добри коли.Гришата май ще скуби коси с тея бракми
До 18 - карам Шкода Октавия, вече е на 280000 км. сменял съм само накладки. Не случайно флксваген са 2-ра позиция
Моята тойота авенсис, бензинов двигател, стана на 10 години и все още си е с оригиналния ауспух, оригиналните амортисьори, оригиналните лагери, оригиналните шарнири! Смених един бушон, един акумулатор, и един релерегулатор, крушки (предните фарове и задния фар, не помня кой беше) - другите крушки си светят вече 10-та година, както и всички системки и копчета си работят безгрешно! Какво да ви кажа, доволен съм!
Аз имам тойота авенсис, вече е на 200 000 км и не съм имал проблеми! Освен тампони на задницата, по ходовата част не съм пипнал нищичко! Моите приятели с немски бракми така и не могат да повярват, че е така! Но си е факт - по българските пътища е карана само и никакви проблеми! Когато немска кола издържи толкова по нашите пътища без нищо да се пипа по ходовата част, тогава ще призная, че има кола, равностойна на тойота! Следващата ми кола познайте каква ще е? Разбира се, тойота!
г-да имах възможноста да карам ЛЕНД КРУЗЕР в разстояние на 14 месеца.За първи път се качвах на такъв клас автомобил.От тук натам карах почти всички марки автомобили на приятелите намоят шеф които са изключително скъпи и модерни но като ЛЕНД КРУЗЕР-а друг такъв добър икачествен автомобил нямаше.За 2005г. и англичаните му се поклониха.
за съжаление от това страдат масово японските коли (с изключение на им луксозните дивизии, разбира се) - изключително пластмасов и първобитен интериор, това връща колата 10 години назад. имах хонда прелюд от 2000ната - уж се води леко луксозно купе. Е, колата беше ОК - бърза, здраво окачване и идиотоустойчив двигател, но управлението на парното беше с плъзгачи като на ЛАДА от 75-та, въобще беше като от рециклирани кофички от кисело мляко. Но така се постига ниската цена спрямо евро-колите....
Тойота са синоним на здравина и новатерство, доказвано от статистиките на застрахователите и забелязвано от собствениците и сервизите. Това го знаят само интересуващите се, за повечето е достатъчно чутото от родителите си, че "немското си е немско".
до 4 Азиатските кали да , но китайските автомобили особено тези на Great Wall имат вече много изчистен и лишен от азиатски орнаменти дизайн. Споделям мнението , че поне у нас ще ядат дървото на ловешката сглобка.
Аз имам RAV 4 D4D сглобяван в Япония, не е пластмасов отвътре, защото е с всички екстри за модела и да ви кажа нямам никакви грижи. PS. Освен от калпавата нафта Made in Lukoil.
Японските коли са абсолютни ***,а за по-новите след 2003г. изобщо не ми се говори.Всичко е пластмасово с изключение на двигателя и е направено за еднократна употреба!
Аз имах Tойотa Auris и аз съм разочарован, сглобена е като от зрънчо, едни пластмасории едни чудеса ..... очаквах много повече ....
Аз съм много доволен от моята Тойота и ако имам възможност след време, пак Тойота ще си купя.
Имах Тойота 99% разочарование от нея ! Нека се заинтересуват собствениците та да им кажа ! Купих я на 70 км чисто нова едва я продадох ! от ден на ден се скапваше и като отида в сервиза все ми казваха това е нормално това е така и така трябва да бъде ! Искам да фалират от сърце им го желая !
Новите им модели са едни такива развълнувани, развихрени- много характерен китайско-азиатски дизайн. Кой ще ги купува ? Ще си спомняме с носталгия по стария ,леко ръбест Ланд Круизер , с Д4Д мотор....... По същия начин спаднаха продажбите и на Пежо и на Рено. Секси отзад ,нам ква отпред ???? Кой ги харесва тия коли ?
Toyota тихомълком сдаде лидерството си