жалко за СААБ...и знаете какво за GM... *** от GM отказаха да продадат СААБ понеже те държат много патенти предпочетоха да ги доведат до умишлен фалит
Престън Тъкър е работил с Хенри Форд върху състезателния му автомобил, с който бащата на серийното производство "пробива в този бизнес. По-късно става известен със създадения от него лек, но брониран военен автомобил с картечница и прозрачния купол за картченици на бомбардировачите. Бронираната машина на Тъкър не била взета на въоръжение в щатската армия, защото е била по-бърза от танковете. Продуцент на биографичния филм "Мечтата на Тъкър е Джордж Лукас.
Tucker - The Man and His Dream (1988) Резюме : Престън Тъкър е американски изобретател, чиято гениалност в автомобилния дизайн заплашва благополучието на автомобилните гиганти в САЩ и на политиците, които лобират за тях. Тъкър е въвел в производство още през 40-те години на миналия век първите колани и дисковите спирачки, които се използват и в наши дни. Тъкър е създал една от най-интересните американски коли. Неговата легендарна машина - Tucker 48 е била произведена в едва 50-на екземпляра.
карам СААБ 9-5..уникална кола,ако и да е от 1998-*** не я заменям за нищо - комфорт,сигурност,за всичко е помислено.Жалко ......колкото до подръжката със сигурност не е по-скъпа от на АУДИ например,ама не могат да се сравнят изобщо
kolite im sa mnogo hubavi neznam 6to ne se kupuvat.saab 93 mi be6e liubim 2 godini kabrioto ama niamam pari a si ia vzema
Сааб караха дълго на стара слава, ама на стара слава може само до време..... времето им изтече...
Абе не знам какво са проспали,обаче СААБ е най-сигурната кола!Отделно човек качил се на СААБ много трудно сменя марката!Лукса и изобщо усещането да караш тази кола са неповторими!Мога да ви споделя,че имам 3 коли,които не сменям за нищо!БМВ 750 от 1997,СААБ 9000 от 1994 и Ситроен ХМ от 1991!Честно ви казвам,че такива коли не се правят вече!Нямам какво да добавя!Жалко за СААБ!Наистина!
Е то не може 50 години да разчиташ на 2 модела. (3 ако смятаме кабриото за отделен модел) Другите марки се разбиват да пускат модели,прототипи успешни неуспешни- няма значение.Тия кво правят? 20 години имат модела 900 и 9000 които после боязливо и несигурно еволюират в 93 и 95.Където отново циклажа е страшен.Високи цени,скъпа подръжка,сравнимо с други марки качество е как няма да фалират.Проспаха последните 25 години в автомобилните тенденции.Не може все да взимаш много а да даваш малко.
Вечна слава на СААБ!Една от най-великите коли правени изобщо!Направо ми идва да ревна!Дано скоро Дженеръл Мотърс да ги последват!Как може да съсипят такава марка!?
Стига си ревал. Няма нищо вечно, а и в условията на пазарна икономика и конкуренция нищо по-логично от това фирми да идват и да си отиват.
Една марка - символ на качество, иновативност и сигурност - умира, съсипана от мениджърската некадърност на Дженерал Мотърс и безхаберието на шведската държава. Независимо че фирмата е частна, Швеция трябваше да наруши собственити си принципи за либерална икономика и да спаси този символ. Какво ще гледат и карат децата и внуците ни? Дачия, Лада, Тата, Грейт Уол? Хора, които могат да произвеждат всичко, дори перфектно, но не могат да измислят нищо, едва ли са бъдещето на автомобилната индустрия.
Auktionskatalog: delphi.se/filearchive/5/5940/120116-Bilder_pictures%20Saab%20Car%20Museum.PDF
i pak i pak i pak amrikanci sa v dunoto na pumiqta ....politka na GM e da kupuva i da zatriva .....90 godini SAAB zalaq US pazara i GM reshiha da ima vidqt smetkata...tova koeto ne razbrah kak shvedite dopusnaha tova....
3добавен от: д преди 49 минутисупер надценена и *** кола. добре че фалираВинаги съм се чудил на омразата тип "аз мразя всичко включително и себе си" изразявана от супертъпите парчета. Някой ден ще ви погуби тя ей...и дори да има възможност да се напише коментар след това събитие няма да има желаещи....
Един много,ама много качествен автопроизводител си отива.Всеки един който поне малко разбира от автомобили знае,че Saab са символ на шведско качество и издръжливост.Много тъжно,че за едни като GM които от години работят на загуба има държавни помощи,субсидии,бездънно наливане на средства,а прозиводител като Сааб няма кой да помогне.Следващите които тихо ще си заминат са Алфа Ромео,и то заради ината на глупаците от Фиат които не искат да ги продадат на VW и ще ги фалират умишлено
Разпродават автомобилната история на Saab