133, 134,какви са тези дрънканицибившия транспортен министър Петър Мутафчиев отказва да плати допълнително $20 милиона компенсации през 2006г заради непредвидени разходитова се пише в Кувейт и по светамоля ви чете
до 132, Къде се е чуло и видяли кувейтския фонд за развитие да строи??????!!!!! Те дадоха ЗАЕМ!!! Ще ти кажа какво общо има с концесията.. Лятото когато се заговори за концесиониране на Летището, именно КФАИР каза,че ще съди държавата в Париж за неспазване на клаузи по договора,защото в него изрично е запсиано,че обекта не МОЖЕ ДА се отдава!! Още когато ратифицираха през 2008 крайната дата за усвояване на средствата по заема,КФАИР се съгласиха със забавянето! А ти- вЕрвай на Московски!
130,делото се влачи вече няколко години и иска на кувейтския консорциум е обещетения поради по-големи разходи при строителството на новата писта и забавяне на разрешенията за строежкакви са тези дрънканици за концесии?
Сега ние българите ще платим сумата за която е осъдено летището , а после тихо и кротко то ще бъде преватизирано и ограбено. Накрая ще ходим до Сърбия , Турция и къде ли не за да хванем самолет ...
Дрън-дрън..Кувейтците спечелиха,защото разбраха,че Правителството иска да концесионира Летище София, а това не е клауза от договора за заем!!!!!!!!!!! И не Станишев построи Терминала, заемите бяха взети от Европейския Фонд за РАзвитие от Вилхем Краус- транспортен Министър в Правителството на Костов. Остатъка от заема, който е взет от Кувейтския Фонд за Развитие бе подписан от Николай Василев- Кабинета Кобурготски...Ама наистина ли не помните????????????!!!!!!!!!!
Ами така е, ще си платят. Това да не е Българска фирма да и извадят от хиляда кладенеца вода и да не и платят.
Това летище си беше недомислица. В кой нормален град няма транспортна връзка до гара и автогара. Линията София-Пловдив минава на по-малко от километър и е в празно поле. Толкова ли беше трудно да направят една гара до терминала и да има влакчета през половин един час (съобразено със летищния график на полетите). Сега метрото щяло да стига до там, а само мостът над въпросната влакова линия ще отнеме повече средства отколкото една обикновена гара.
някой все още има ли илюзиите, че има някаква разлика между управляващите преди 2009 и сега ? бат Бойко ког абеше кмет на София, ? а кога беше гл. скретар в тройната коалиция ? т.е. и тогава е бил в управляващата групичкавсъщност май има все пак някаква, предните поне бяха се понаяли вече и не ръфаха чак толкова ожесточено като днешните, а и интелектуалния им заряд на сегащните и с лупа не се забелязва лесно
мда... де го сега цветанов да каже, че и парижкия съд е пъле649н с хора на Първанов, и стасбургския също, бе изобщо всичките съдилища по планетата...
Може и да е така, може и да не е. Пребогатият Кувейт срещу пребедната България?! Кой ще спечели сред богатите ?
Не мога да проумея защо все дришлювци слагат на власт и си мислят, че в чужбина пасат трева ... ама тия "журналисти" само им душат в задниците ... преди пълнеха "новините" с троините сега с Главата ... чак да му се заповръща на човек.
НА ВСЕВИШНИЯТ ВЕЛИК БИДОНЬ МУ ПРЕЧАТ ВСИЧКИ И ВСИЧКО! Ей журналята - *** господни, предлагам Ви да обявите един ден без *** и той да е 30-ти другия месец!
Летище София осъдено за 38 млн. долара