На снимките, самолета както е по гръб, прилича на пиян мужик, паднал докато се стреми да хване следващия стълб.
ЧЕТЕТЕ и други източници, не коментирайте наизуст като селски клюкарки.Основната причина е не това, че е имало мъгла -- тези самолети (Ту-134) както и много други, успешно кацат и излитат, и при мъгла -- а причината е била, че част от пистата е била заледена, вследствие на което самолета при кацането не е успял да спре в рамките на пистата, излязъл е от нея, завалил се е на една страна и се е подпрял на крилото. Вследствие на това крилото се е счупило и е възникнал пожар от изтеклото гориво, тъй като в крилата се намират резервоари с гориво както в повечето самолети.Пътниците в салона в резултат на резкият, внезапен наклон са се изтъркулили -- заради незакопчани колани на някои от тях -- и са получили различен тип контузии. Данните са за 7 човека контузени.Тази сутрин на летище "Шереметиево" в Москва има сериозна авария с "Еърбъс" -- отказал двигател, но пострадали няма.
Ето и предварителната версия:АКИpress-Фергана (Ош) - Предварительная версия крушения самолета Ту-134, выполнявшего рейс Бишкек-Ош, грубая посадка. Как сообщили АКИpress представители аэропорта города Ош, при касании полосы произошла жесткая посадка, в результате самолет перевернулся, оторвалось правое крыло и шасси.
Ай-ай-яй-По-русски читать не научился,лететь тоже не научился!На някои хора тюбитейките им пречат.Ту -134 за разлика от ту-154 е един от най-надеждните самолети в света с много малък брой катастрофи.Който не вярва,да напише в Google "катастрофи със самолети "и да провери коко-летец
Личи си, че разбираш от тези неща.Така е.Мислиш ли обаче,че в някой Ту-134 ще има монтирана HUD работеща съвместно с ILS, която да ползват пилотите...
ТОВАЕ ГРЕШКА НА КАПИТАНА НА САМОЛЕТА. СЛЕД КАТО НЕЕ ИМАЛ ВИДИМОСТ ЗАЩО Е ЗАПОЧНАЛ КАЦАНЕ? ПРИ ТАКАВА СИТУАЦИЯ КАТАСТРОФИРАХА И ПОЛЯЦИТЕ. САМО ЧЕ ПРИ ТЯХ НЯМАШЕ ОЦЕЛЕЛИ. В ТОЗИ СЛУЧАЙ СА СЕ РАЗМИНАЛИ САМО С РАНЕНИ И УПЛАШЕНИ ДО СМЪРТ ПЪТНИЦИ.
Само в машината се вторачвате , а задкормилното устройство също е много важно. Самолета от само себе си ли е излязъл от пистата?
Да де ама в Кригизстан и ТУ-тата подобни технологии са като извънземни технологии и както виждаме стават бели.
За сведение на войнстващите русофили......Ту 134 и Ту 154 около 30% от тях са паднали в жертва.....заедно с хората с тях /бог да ги прости/...Но в тяхна защита бих казал,че Ил-62 е най-сигурния самолет....Но нерде Ямбол,нерде Стамбул....Да сравняваме за Боинг и Еърбъс и руското самолетостроене /особенно последните 20-30 г/ просто не бива..........
Отдавна мина времето, когато самолетите катастрофираха заради лоша видимост. Със съвременните ILS технологии, самолета може да кацне без проблем при абсолютно нулева видимост. Ако летището не разполага с добра система за инструментално приземяване, полетът се пренасочва към друго летище. Просто е.
Ама здрави машини са тия, преобърнал се, запалил се и няма жертви! Ако беше някой боинг нямаше да има оцелели...
Самолет излезе от пистата и се запали в Киргизстан