22

4ино

преди 12 години

явно пилота е пил дрога .

21

Анонимен

преди 12 години

E, нищо, ламарина е, изчуква се...

20

Анонимен

преди 12 години

На снимките, самолета както е по гръб, прилича на пиян мужик, паднал докато се стреми да хване следващия стълб.

19

ТЕТКА МАРА

преди 12 години

ЧЕТЕТЕ и други източници, не коментирайте наизуст като селски клюкарки.Основната причина е не това, че е имало мъгла -- тези самолети (Ту-134) както и много други, успешно кацат и излитат, и при мъгла -- а причината е била, че част от пистата е била заледена, вследствие на което самолета при кацането не е успял да спре в рамките на пистата, излязъл е от нея, завалил се е на една страна и се е подпрял на крилото. Вследствие на това крилото се е счупило и е възникнал пожар от изтеклото гориво, тъй като в крилата се намират резервоари с гориво както в повечето самолети.Пътниците в салона в резултат на резкият, внезапен наклон са се изтъркулили -- заради незакопчани колани на някои от тях -- и са получили различен тип контузии. Данните са за 7 човека контузени.Тази сутрин на летище "Шереметиево" в Москва има сериозна авария с "Еърбъс" -- отказал двигател, но пострадали няма.

18

theinstr.

преди 12 години

Ето и предварителната версия:АКИpress-Фергана (Ош) - Предварительная версия крушения самолета Ту-134, выполнявшего рейс Бишкек-Ош, грубая посадка. Как сообщили АКИpress представители аэропорта города Ош, при касании полосы произошла жесткая посадка, в результате самолет перевернулся, оторвалось правое крыло и шасси.

17

theinstr.

преди 12 години

Ето ви и малко снимки от произшествието:kg.akipress.org/news:463241

16

коко

преди 12 години

Ай-ай-яй-По-русски читать не научился,лететь тоже не научился!На някои хора тюбитейките им пречат.Ту -134 за разлика от ту-154 е един от най-надеждните самолети в света с много малък брой катастрофи.Който не вярва,да напише в Google "катастрофи със самолети "и да провери коко-летец

15

do 180

преди 12 години

Личи си, че разбираш от тези неща.Така е.Мислиш ли обаче,че в някой Ту-134 ще има монтирана HUD работеща съвместно с ILS, която да ползват пилотите...

14

ан

преди 12 години

ТОВАЕ ГРЕШКА НА КАПИТАНА НА САМОЛЕТА. СЛЕД КАТО НЕЕ ИМАЛ ВИДИМОСТ ЗАЩО Е ЗАПОЧНАЛ КАЦАНЕ? ПРИ ТАКАВА СИТУАЦИЯ КАТАСТРОФИРАХА И ПОЛЯЦИТЕ. САМО ЧЕ ПРИ ТЯХ НЯМАШЕ ОЦЕЛЕЛИ. В ТОЗИ СЛУЧАЙ СА СЕ РАЗМИНАЛИ САМО С РАНЕНИ И УПЛАШЕНИ ДО СМЪРТ ПЪТНИЦИ.

13

dimbul

преди 12 години

Чиста работа на пилотите - хубаво, че е загинали няма.

12

Анонимен

преди 12 години

до 11То там, в тоя регион на света и автопилота е къркан.

11

до 9

преди 12 години

Като бял ден е ясно, че задкормилното устройство е било на градус.

10

До 6

преди 12 години

Глупости говориш :)

9

БАЧКАТОР

преди 12 години

Само в машината се вторачвате , а задкормилното устройство също е много важно. Самолета от само себе си ли е излязъл от пистата?

8

.

преди 12 години

Да де ама в Кригизстан и ТУ-тата подобни технологии са като извънземни технологии и както виждаме стават бели.

7

прасчо

преди 12 години

За сведение на войнстващите русофили......Ту 134 и Ту 154 около 30% от тях са паднали в жертва.....заедно с хората с тях /бог да ги прости/...Но в тяхна защита бих казал,че Ил-62 е най-сигурния самолет....Но нерде Ямбол,нерде Стамбул....Да сравняваме за Боинг и Еърбъс и руското самолетостроене /особенно последните 20-30 г/ просто не бива..........

6

180

преди 12 години

Отдавна мина времето, когато самолетите катастрофираха заради лоша видимост. Със съвременните ILS технологии, самолета може да кацне без проблем при абсолютно нулева видимост. Ако летището не разполага с добра система за инструментално приземяване, полетът се пренасочва към друго летище. Просто е.

5

.

преди 12 години

Поредния руски ковчег.

4

Анонимен

преди 12 години

Купувайте руски часовници "Ракета" !!! Най-бързите часовници в света !!!

3

Веселин

преди 12 години

Ама здрави машини са тия, преобърнал се, запалил се и няма жертви! Ако беше някой боинг нямаше да има оцелели...