Като закрият БДЖ-то трябва да прекръстят "министерството на транспорта" на "министерство на автобусния транспорт"
ПРОСТО Е...- ПРИ ЗАКРИВАНЕ НА ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ, ЦЕНИТЕ НА АВТОБУСИТЕ ЩЕ СЕ КАЧАТ ПОНЕ ТРИ ПЪТИ И ЩЕ ГОНЯТ САМОЛЕТНИТЕ...- ЗА ТАКСИТАТА ДА НЕ ГОВОРИМ...
Бойко сам си организира стачките да гледат неговите избиратели сеир, а иначе да му беха духнали по мазното дупе дето го направи за 2 години само. На събрание на ГЕРБ беше казал че за 2 години тря да вземат повече от троината коалиция дето е взела за 10 години да са ни честити такива управници с такова мислене
Какви стачки, какви пет лева !?! Пълни глупости.Реформите са за неясни и безсмислени постове, останали от време оно (чистач, зам. чистач, зам. на зам. чистача и т. н.).Нормално е. И нещо много важно - 2000 човека аут е равно на 2000 членски вноски по-малко. Опа, айде сега и половината от синдикатите без парички на готово и вън.Ясно е като бял ден. А пък да не говорим, че 50% от парите за билети се губят в джобовете на контролъорите а не в касите и после нямало пари..... и т.н.
то пък голяма прокопсия е да си в БДЖ ако беше толкова хубаво никой нямаше да иска да напуска само кажете че давате заплатите и ще се махнат почти всички ще отанат само в министерството и тези дето взимат пари от БДЖ ама никога неса видели гара и влак а само се щипат по кълките в министерството като няма БДЖ на България министерство на транспорта не й трябва
Доплащаш и много други работи. Преди 35 години в Кипър със същата логика са си закрили железниците - после за 5 години цените на автотранспорта са се повишили в пъти. Франция, Германия, Англия, Италия, Русия и др. - да не са по *** от нас че също си субсидират железниците. По същата логика от данъците ни се правят пътища за които трябва да купуваме винетка, а в същото време в бензина има начислена "пътна такса"... И като се качим в автобус които се движи по същите пътища също да плащаме
БДЖ- то стачкува, автобусите извозват народа като бесни; после- превозвачите стачкуват срещу високите цени на горивата- влаковете се пълнят до дупка покрай авто протестите... Кога ли ще се обединим и ще направим наистина нещо стойностно и смисленно?
Софийски градски съд отложи за февруари разглеждането на иска, подаден от ръководството на Холдинг БДЖ за обявяване на продължаващата и в момента стачка за незаконна.Отлагането е заради това, че не всичките стачкуващи служители, срещу които е заведен иска, са редовно призовани.
dnes.bg/index/2011/07/07/nakyde-vyrviat-reformite-v-bdj.123305Прочетете сами какво говореха ТЕ лятото за БДЖ...Даже имам спомен,че ленти рязаха за модерен логистичен център....или всичко това беше предизборно??????????
От тези 11 гари се качват основно пенсии с карти с намаление,а ние, работещите доплащаме с данъци до реалната цена на билета.
Е, щом "държавата" е решила, че може и без ЖП транспорт, значи няма проблем да затяга кранчето и да реже още. Пък ако оцелее БДЖ - добре.Остава само един неясен момент - държавата наистина ли функционира като такава или от 20 години е приватизирана от няколко клана полит-мафиоти, дето не им дреме дали ще се разбие кораба и дали ще потъне.
доиде време да покажем на света,че и ние българите сме европеици и достоини последователи на левски и ботев.че сме хора а не стадо,***.целия свият излиза на улицата и протестира да излезем и ние на мирен протест-окупираи софия.да покажем,че не искаме да ни експлоатират,че не искаме да се застопорияват заплатите,че не искаме да скачат цените всеки ден,че не искаме да сме безработни и социално слаби европеици а управлияващтите да трупат милиони на гърба на народа-окупираи софия циялата истина.
Характерно е в нашите медии да се четат и слушат коментари относно броя на социалните проблеми, с които се сблъскваме днес, като глобалното затопляне, унищожаването на околната среда, безработицата, престъпността, бедността, глада и увеличаването на населението. И все пак колко често слушаме за работещи планове за смекчаване на тези социални проблеми? Ето това е пътят, по който трябва да поемем: zeitgeist-bg/project_venus/
Само един пример ще ти дам: от Карнобат до Бургас има 11 5 гари + 6 спирки, от който сутрин се качват поне 250 човека в работен ден. Билети се продават само на Карнобат и Айтос - на другите гари няма каси. Кондуктра и началник влака трябва да пишат бланкови билети - докато напишат на 3-4ма и идва следващата спирка, и то ако не връщат ресто. При тръгване поне един от двамата трябва да дава "готово", после пак да проверява билетите и да пише нови. Вечер в обратна посока е същото!
Московски, никой не е против реформите, но това което предлагате вие не е реформа. То е ритуално жертвоприношение! Вашето (на упралвяващите предложение) е да си отрежем единия крак че да харчим на половина за обувки.
Без реформи – няма пари за БДЖ, отсече Московски