45

Анонимен

преди 12 години

Хахах тоя се издаде какво са му казали вълците от световната банка :ДД

44

Пеко

преди 12 години

Като закрият БДЖ-то трябва да прекръстят "министерството на транспорта" на "министерство на автобусния транспорт"

43

rumen221

преди 12 години

ПРОСТО Е...- ПРИ ЗАКРИВАНЕ НА ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ, ЦЕНИТЕ НА АВТОБУСИТЕ ЩЕ СЕ КАЧАТ ПОНЕ ТРИ ПЪТИ И ЩЕ ГОНЯТ САМОЛЕТНИТЕ...- ЗА ТАКСИТАТА ДА НЕ ГОВОРИМ...

42

Анонимен

преди 12 години

прав е 38-то няма траспорт - тогава защо трябва да има министерство на транспорт ..

41

123

преди 12 години

Но има пари за смотаните полицаи, дето не смеят да спират неправилно престроилите се коли.

40

заблудени

преди 12 години

Бойко сам си организира стачките да гледат неговите избиратели сеир, а иначе да му беха духнали по мазното дупе дето го направи за 2 години само. На събрание на ГЕРБ беше казал че за 2 години тря да вземат повече от троината коалиция дето е взела за 10 години да са ни честити такива управници с такова мислене

39

АБВ

преди 12 години

Какви стачки, какви пет лева !?! Пълни глупости.Реформите са за неясни и безсмислени постове, останали от време оно (чистач, зам. чистач, зам. на зам. чистача и т. н.).Нормално е. И нещо много важно - 2000 човека аут е равно на 2000 членски вноски по-малко. Опа, айде сега и половината от синдикатите без парички на готово и вън.Ясно е като бял ден. А пък да не говорим, че 50% от парите за билети се губят в джобовете на контролъорите а не в касите и после нямало пари..... и т.н.

38

олее леее

преди 12 години

то пък голяма прокопсия е да си в БДЖ ако беше толкова хубаво никой нямаше да иска да напуска само кажете че давате заплатите и ще се махнат почти всички ще отанат само в министерството и тези дето взимат пари от БДЖ ама никога неса видели гара и влак а само се щипат по кълките в министерството като няма БДЖ на България министерство на транспорта не й трябва

37

27 до 32

преди 12 години

Дали е с намаление или не билета - писането на ръка е едно и също!

36

до 32

преди 12 години

Доплащаш и много други работи. Преди 35 години в Кипър със същата логика са си закрили железниците - после за 5 години цените на автотранспорта са се повишили в пъти. Франция, Германия, Англия, Италия, Русия и др. - да не са по *** от нас че също си субсидират железниците. По същата логика от данъците ни се правят пътища за които трябва да купуваме винетка, а в същото време в бензина има начислена "пътна такса"... И като се качим в автобус които се движи по същите пътища също да плащаме

35

!

преди 12 години

БДЖ- то стачкува, автобусите извозват народа като бесни; после- превозвачите стачкуват срещу високите цени на горивата- влаковете се пълнят до дупка покрай авто протестите... Кога ли ще се обединим и ще направим наистина нещо стойностно и смисленно?

34

селянин

преди 12 години

Софийски градски съд отложи за февруари разглеждането на иска, подаден от ръководството на Холдинг БДЖ за обявяване на продължаващата и в момента стачка за незаконна.Отлагането е заради това, че не всичките стачкуващи служители, срещу които е заведен иска, са редовно призовани.

33

Анонимен

преди 12 години

dnes.bg/index/2011/07/07/nakyde-vyrviat-reformite-v-bdj.123305Прочетете сами какво говореха ТЕ лятото за БДЖ...Даже имам спомен,че ленти рязаха за модерен логистичен център....или всичко това беше предизборно??????????

32

до 27

преди 12 години

От тези 11 гари се качват основно пенсии с карти с намаление,а ние, работещите доплащаме с данъци до реалната цена на билета.

31

Наблюдаващ

преди 12 години

Е, щом "държавата" е решила, че може и без ЖП транспорт, значи няма проблем да затяга кранчето и да реже още. Пък ако оцелее БДЖ - добре.Остава само един неясен момент - държавата наистина ли функционира като такава или от 20 години е приватизирана от няколко клана полит-мафиоти, дето не им дреме дали ще се разбие кораба и дали ще потъне.

30

Анонимен

преди 12 години

До номер 14Браво много хубавно казано !

29

народен будител

преди 12 години

доиде време да покажем на света,че и ние българите сме европеици и достоини последователи на левски и ботев.че сме хора а не стадо,***.целия свият излиза на улицата и протестира да излезем и ние на мирен протест-окупираи софия.да покажем,че не искаме да ни експлоатират,че не искаме да се застопорияват заплатите,че не искаме да скачат цените всеки ден,че не искаме да сме безработни и социално слаби европеици а управлияващтите да трупат милиони на гърба на народа-окупираи софия циялата истина.

28

harkon

преди 12 години

Характерно е в нашите медии да се четат и слушат коментари относно броя на социалните проблеми, с които се сблъскваме днес, като глобалното затопляне, унищожаването на околната среда, безработицата, престъпността, бедността, глада и увеличаването на населението. И все пак колко често слушаме за работещи планове за смекчаване на тези социални проблеми? Ето това е пътят, по който трябва да поемем: zeitgeist-bg/project_venus/

27

до 25

преди 12 години

Само един пример ще ти дам: от Карнобат до Бургас има 11 5 гари + 6 спирки, от който сутрин се качват поне 250 човека в работен ден. Билети се продават само на Карнобат и Айтос - на другите гари няма каси. Кондуктра и началник влака трябва да пишат бланкови билети - докато напишат на 3-4ма и идва следващата спирка, и то ако не връщат ресто. При тръгване поне един от двамата трябва да дава "готово", после пак да проверява билетите и да пише нови. Вечер в обратна посока е същото!

26

Анонимен

преди 12 години

Московски, никой не е против реформите, но това което предлагате вие не е реформа. То е ритуално жертвоприношение! Вашето (на упралвяващите предложение) е да си отрежем единия крак че да харчим на половина за обувки.