47

Анонимен

преди 12 години

Ако не беше прозрачно, че стачките се правят с политически дивиденти можеше и да ги подкрепя, но като гледам кои се бунтуват най-много срещу реформите...и кой ги подстрекава си е от ясно, по-ясно, че БДЖ умишлено се води към фалит. Същото се отнася за зърно-производителите и полицаите. Когато всичко свърши и се удари чертата, ще видим кой най-много е на загуба, но при всички случаи няма да са служителите на БДЖ. Очакват ги масови съкращения и приватизация на холдинга.

46

Анонимен

преди 12 години

Да стоят,те и преди това стояха и се правеха че работят.Сега поне са го обявили публично!

45

Бате Емо

преди 12 години

Бавно и мирно свикваме без БДЖ, а след това какво ще правят синдикатите?Някой знае ли колко синдикати има в БДЖ? Не се мъчете - 7 на брой. И от тук натам какви мисли Ви налягат............

44

цецо

преди 12 години

ами защо полицаите се возят без пари във влаковете постоянно и никои не съкрати таз администрация която незнаино защо се води шлосер или помощник машинисти

43

Анонимен

преди 12 години

Приятели-не ме интересуват Вашите пол. възгледи-но Ви казвам- в профсъюзите има толкова много народ ,които се угоиха през тези 20 г-не им вярвайте-питайте тоя *** от профсъюза на БДЖ- колко апартамента има-докато работеше в БДЖ ги направи , а сега отиде в проф. да му плащаме и да си гледа кефа. Той сега защитава апартаментите си.

42

Анонимен

преди 12 години

Платените писачи пак са заляли сайта... Всеки има право да стачкува, особено когато го лъжат, пързалят и лишават от насъщния!!! Така и така са уволнени, вече ги обработват един по един и им оказват натиск да подписват доброзорлем напускането си!!! Къде го има това по света?

41

Анонимен

преди 12 години

Бойко е много , ама много удобен на Европа, ме го забравяйте това, затова си затварят очите за тъмното му минало и го приеха навсякъде , друга тема е, че той играе и двойна игра с Русия и сам незнае къде е

40

Гарантирано от герб

преди 12 години

Абе Найденов, като подписвахте с Дянков споразумението с което фермерите се съгласяват да им платите националните доплащания за 2010 година (ПАК ДОГОВОРЕНИ ОТ ВАС!)през 2011та ( и то без компенсация за забавянето), а тези за 2011 през 2012та - , що не ги мислехте тези работи! Това че ги режете тази година какво доверие да ви имат за следващата. Приходната част на бюджета за 2011 щяла да се изпълни - думи на Дянков - Дянков тези пари бяха заложени в бюдежта - ЗАЩО ГИ НЯМА БЕ! Нали се изпълнява приходната част!Подписаха споразумение за освобождаване на 2000 човека от БДЖ и 1500 от НКЖИ до 2014та, сега изведнъж до края на 2011 Министри и назначени от тях шефове се отмятат от подписите си!Подписаха споразумение за увеличаване на пенсионната възраст и още на първата година ДЪРЖАВАТА го нарушава пак министри се отмятат от подписите си!Що направо не прокарате един закон за отмятане от подпис - като не ми отърва и аз ще се откажа от подписа си пред банката да си погасявам кредита и спирам да внасям! Иначе излиза че в България за министрите може, за хората не може!

39

Жорж

преди 12 години

Бих казал на железничарите да не вярват много-много на профсъюзните лидери. Навремето Яначков беше начело на стачкуващите рботници от Кремиковци, вееше знамето, обвиняваше директорите на комбината, че го водят към фалит, а сетне се оказа, че играе комбина с тях и беще участвувал в някои далавери на ръководството. Сетне последните 5000 работници бяха съкратени, а Яначков е още на работа. Да не се повотри подобен случай с други участвуващи в БДЖ...

38

adolf

преди 12 години

В рамките на 1 месец цялата държава се обърна срещу правителството

37

Анонимен

преди 12 години

34 ти добре ли си бе?Те мароканските скакалци, където минат трева не никне, ти искаш и терминали да им подарим.

36

vlady

преди 12 години

Редно е да се лицензират частен превозвачи за пътническите превози с цел конкуренция и по-висока ефективност. НКЖИ остава държавна, а частниците както и БДЖ плащат концесионни такси за използваната инфраструктура.

35

Анонимен

преди 12 години

Т'ва българите сме страшно недоволници, все някой друг ни е крив.К'во са ви криви железничарите, че си искат. Искайте си и вие - те поне имат "дупе" да искат, а не с енатускат при топлите дупета на жените си като 95% от вас тук само - мрънкате мрън мрънмрън. Мноо сте отворени

34

vlady

преди 12 години

Също на гарите особено по-малките и спирките може да се поставят билетни терминали и така да се съкрати още ненужен персонал - избираш начална и крайна гара, запазено място, час двупосочен билет и т.н. плащаш и машината отпечатва съответния/те билет(и). Може да се добави и POS терминал за директно плащане с дебитни и кредитни карти.

33

Никой ли......

преди 12 години

Никой ли не разбира,че за една работа,която може да бъде свършена от 10 човека(примерно,предостатъчни) се определят 1000лв.(пак примерно),следователно се падат по 100лв. на човек...е ако се назначат 50 човека,логично е да получат по 20лв. ,но ще се залъгват ,че работят и ще се надяват на увеличение ,е няма как мамка му....трябва ли изобщо да се обяснява такова нещо...

32

vlady

преди 12 години

БДЖ се нуждае от сериозни съкращения в администрацията, затягане на контрола в експлоатацията както и по отношение на кондукторите и пътниците. Примерно да пуснат по влаковете цивилни контрольори, които да проверяват пътниците между гарите и ако открият пътник без превозен документ кондукторът се уволнява дисциплинарно. Също следва Транспортна Полиция да съставя актове на пътниците без превозни документи отказали да платят увеличената цена на билета.

31

не!

преди 12 години

Стачкуващите разбират реформата така - увеличаване на заплатите на 3000 лв., намаляване на работния ден, увеличаване на платената отпуска, пенсиониране на 40 г., пенсия поне 2000 лв.Ние данъкоплатците, които издържаме БДЖ, железничарите и семействате им, и пенсионерите им - не сме съгласни!

30

дядо гошо

преди 12 години

Браво на разсъжденията на 23 !!!

29

pravilno

преди 12 години

Stiga s tia oplakvanici na bdg rabotnicite koito rabotat po 3-4 4asa na den i samo se oplakvat ako gi vzeme edin 4astnik 6te im spuka marzelivite zadnici i 6te im plati po-malko,za vsi4ko e vinovna mafiata(dargavata) koiato ni upravliava ot 1944 godina.

28

дядо гошо

преди 12 години

Всички стачкуващи сяами си копаят гроба.Виновни са най вече техните "попове" синдикатите,които ползуват заплати на данекоплатеца и само а да се покажат реват на умряло....