Ще е интересно ако строежа на магистралите и ремонта на пътната мрежа става са мо от данъка върху автобуси, камиони и автомобили. Вероятно транспорта ще излезе златен. Тъпите ликвидатори от управата на БДЖ винят стрелочници и машинисти, че влаковете не са конкурентни, а те няма как да бъдат такива като не са направени необходимите инвестиции. В ЕС броя и честотата на влаковете се увеличава, а е нас се намалява! За фактора екология да не говорим.
Разбира се, че жп транспортът не е Кремиковци. Само че бизнесмените проумяха рано ползата от автбусния превоз и ви изпревариха по бързина и качество на обслужването. Никой не ви казва,че ве сте виновни, но трудно ще бъдете конкурнтноспособни на автобусния превоз. Остава ви само превоза на малки разстояния, където ще действате като своего рода метро, и най-вече товарния превоз. Само че *** от предишните правителства ликвидираха Кремиковци и продадоха МДК-Пирдоп и ОЦК-Кърджали на частни компании. Мисля, че и тогавашния градоначалник и арх.Диков се тепеха, че ще направят кремикоци тузарски квартал. Да си припомними ли,че оловно-цинковия комбинат беше продаден на Захариев Васко ***, който разсипа МК-Кремиковци. В същото време за министри назначават като правило некадърни хора, които слабо разбират и по тази причина бетло познават и се интересуват от дейността на поверените им сектори. Последен пример: назначаването на Лилето Павлова за министър на МРРБ, преди това на Т.Трайков за министър на икономиката, ЕНЕРГЕТИКАТА И ТУРИЗМА - МИЕТ. Както виждате , в наименованието на министерството липсва важната дума: ПРОМИШЛЕНОСТТА. Е, крайният резултат винаги ще бъде разсипване на отрасъла. За съжаление.
Тази държава няма стратегия за абсолютно нищо. Дори дали да я има. Камо ли за собствения си железопътен транспорт да има някаква стратегия.....
ЖП транспорта не е Кремиковци. Влаковете трябва да се увеличават, а не да се намаляват. Вероятно трябват реформи, но едва ли след като се изгонят хората. Няма как жп превозите да са конкурентни, когато се строят само магистрали, а жп съставите и жп пътя си остават, като преди 50 г. Ръководството на БДЖ май не е наясно какво прави. За Вл.Владимиров съм сигурен, че едва ли знае какво е влак!
Това го изживях през 1992 г., когато съкратиха цяло ООД с персонал 3700 човека , а общо в града - над 8000 човека - наведнаж, без условия, профсъюзна защита и т.н. Така че тръгнала ли е веднаж вълната на съкращения в БДЖ, връщане назад няма; в ход е вариант Кремиковци - от 15 хил.човека станаха 8 хил, сетне 5 хил и накрая - закриване. Синдикатите показват мускули, но БДЖ устремно върви към фалит и смятам, че тези 2 хил.човека са "лястовицата" на съкращенията, масовото съкращение тепърва предстои. И колкото по-рано се намали персонала на компанията и остане само нормално работещият жп парк, толкова е по-голям шансът БДЖ да оцелее. Иначе работата е ясна протести, стачки, грамадни загуби за цялата компания и сигурен, безусловен фалит. Сетне частни жп фирми с общ персонал 2-3 хил. човека. Това трябва да изяснят пред железничарите профсъюзите, а не да ги водят към гибел. Да си припомнят жепейците как профсъюзите и директората съсипаха Кремиковци и да не повтарят тази грешка.
БДЖ устремно върви към фалит и смятам, че тези 2 хил.човека са "лястовицата" на съкращенията, масовото съкращение тепърва предстои. И колкото по-рано се намали персонала на компанията и остане само нормално работещият жп парк, толкова е по-голям шансът БДЖ да оцелее. Иначе работата е ясна протести, стачки, грамадни загуби за цялата компания и сигурен, безусловен фалит. Сетне частни жп фирми с общ персонал 2-3 хил. човека. Това трябва да изяснят пред железничарите профсъюзите, а не да ги водят към гибел. Да си припомнят жепейците как профсъюзите и директората съсипаха Кремиковци и да не повтарят тази грешка.
dosega v tazi darjava,koito e klatil jp-to e patil mn silno.taka 4e gerberi,tova e na4aloto na kraia.GERB PROSTO NE GO RAZBRA.
НА 30-11-2011 ще е интересно.Тези да си ходят. Няма отрасъл в бизнеса, който да иска това правителство.КАКВО СА ЗАПОЧНАЛИ И ЗАВЪРШИЛИ? КАЖЕТЕ АКО СЕ СЕТИТЕ!Та и съкращенията в БДЖ са за разделяне на българите.А те са некадърни и умствено несилни.
До 291Ти нормален ли си? Искаш да изнасилваш ***? Никой нормален няма да се сети да употреби тези думи! Ти си поддръжник на ГЕРБ. Много е показателно!
В цял свят хората стачкуват когато се потъпкват правата им. Само *** и блюдолизците се страхуват
До марк. И защо крещиш тук,а не направиш нещо,което да накара и другите да ги /поне/ харесват,та да не се налага да си пишете "печалбата" на "избори"?
хора докога ще търпим .Браво на железничарите за борбеният им дух,смелоста да се опълчат на управляващите. Трябва да вземем пример от тях и да се вдигнем срещу много от решенията на правителството.
226Толкова ли ти е умствения багаж!Нещастен комунистически плебей!За 60 г. не успяхте да мръднете и на милиметър от квалификациите!1944 г. беше "народен враг", сега "магаре тъпо" и т.н.!Естествено с твоя двугънков мозък друго не може да се очаква!А за клетвата, да ти кажа че ще се върне при теб!Християнството казва, че да кълнеш е един от найголемите грехове!Лошо простако, бошо!
И като грабнеш сопата и излизеш на улицата какво мислиш ще се случи?!?!Аман от ***, които си представят държавата като една стая пълна с пари и "лошия" Бойко Борисов не ги дава /или в поинтелигентния вариант на инбацила "ги давае на свои хора"/!Аре се скрийте вие със сопите!!Те и комуноидите 45 години със сопи управляваха , та затова сме на тоя хал!!
288Каквото и да се опитвате да правите, колкото и да ви се струва невероятно, НО ХОРАТА ХАРЕСВАТ ГЕРБ!ГЕРБ ПЕЧЕЛИ ВЕЧЕ 6 ИЗБОРА ПОДРЕД!И ЩЕ ПРОДЪЛЖЯАВА ДА ПЕЧЕЛИ!ЗАЩОТОЗАЩОТОЗАЩОТОзАЩОТО КОМУНИСТИТЕ ПИЩЯТ , КАТО ЧЕЛИ ГИ ИЗНАСИЛВАТ!КОЕТО ПОКОЗВА, ЧЕ ГЕРБ СА НА ПРАВ ПЪТ!
"Аз НЕ гласувах за ГЕРБ!"В коментарите на стената да се пише само за кое населено място става дума и нищо друго!Броячът ще бъде най красноречивият коментар!В тази страница има ограничение за ползване. Право на достъп имат само лица над 18 години. Т.е. Хора с право на вот според българските закони.Ако и вие смятате така: Тогава това е групата за вашите дискусии!Гласувайте.Тук не могат да ни излъжат.
Стачката тръгна, влаковете - не