35

Raboten1833

преди 12 години

То е ясно, че Глобул и Виваком се възползваха от проблемите на М-тел да им правят черен PR. Ама не е сработило явно.

34

МултиМашина

преди 12 години

Уж щяха да фалират мтел според някои а то какво стана. Хахах. Оказа се, че на някои хора много им знаят устите...

33

Ivanella

преди 12 години

Аз съм към мтел и съм доволна. Мисля, че отдавна вече няма проблеми.

32

Ralica

преди 12 години

Mn dobre se spraviha s problemite si koito imaha i to v kriza. Malko kompanii go mogat tova.

31

Галена Славичева

преди 12 години

Ми супер кфо. Фирмичката си действа по план и се развива.

30

Захари

преди 12 години

Когато фактите говорят, всички останали трябва да мълчат. Какво сега ще кажат клакьорите, на които непрекъснато им се привиждаше ужасен край за МТел. Най-големият мобилен оператор май завършва третото тримесецие по-добре от конкурентите си!

29

Иво

преди 12 години

Пак си е добре, че МТел успя да запази клиентите си и дажи да ги увеличи. Кризата срина много бизнеси.

28

Галимир

преди 12 години

Еми кризата си оказва влияние няма как, в изтънелия джоб на българина има все по малко пари за телефонни разговори. Съгласна съм че след всичките проблеми които имаха, сега насочиха политиката си към по-качествено обслужване - 24-ов отговор на жалба, безкасово плащане и т.н.Все си мисля че мтелци си остават най-развиващия телеком.......

27

Соня

преди 12 години

Това се казва постижение - след всички проблеми, които имаха, че се наложи и да се извиняват на клиентите си, сега МТел е постигнал увеличение на броят им. Спазиха обещанието си да подобрят обслужването!

26

Дария

преди 12 години

Ами, то си е за хвалба - Мтел успя не само да задържи клиентите си в кризата, но и да увеличи броя им!

25

Кристина

преди 12 години

не всеки може да се похвали с увеличаване на потреблението на фона на кризата и най-вече конкуренцията, в случая важно е какво се предлага и на каква цена и в последно време в това отношение се стараят доста.

24

Сотир

преди 12 години

Да видим обаче дали този модел ще проработи. Пускат много тънки оферти за да могат да привлекат повече клиенти, обаче дали плана действа. Нещата изглеждат заложени на карта или всичко или нищо. Като добавим и някои некоректни практики и от тяхна страна, доста са изложени на риск.

23

Даниел Щерев

преди 12 години

В момента конкуренцията между 3 играча е ожесточена. Виваком заради големия си дълг пускат тънки оферти, за да наваксат дълга; Глобул покрай кризата и фалита на Гърция също са в тежко положение и зарибяват с ниски оферти, Мтел заради смяната на платформата също имаха спад. Това малко или много води до намаляване на печалбата на всеки един от операторите. Явно обаче Мтел се съвземат от кризата след като показват ръст от 1.1% на клиенти

22

Г. Василев

преди 12 години

Със сигурност подмяната на системата е оказала вличние върху резултатите, но кризата си има най-голямо отражение върху финансовите данни. Въпреки временните проблеми цифрите показват реално ситуацията. Останалите така и не успях да предложат по-добри услуги. Така и не успяха да доставят по-добро обслужване. Лично мнение. Бил съм и на трите

21

Ивелина

преди 12 години

Нормално е при криза и силна конкуренция да има спад в приходите на фирмите. Но от друга страна щом има увеличение на клиентите, значи Мтелци са прескочили трапа

20

Анонимен

преди 12 години

Хора, предизвестие за спиране на номер от М-тел може да се вземе още при подписване на договора, но никой и дума не обелва в техните офиси. Започват да те въртят - ела точно преди дата (един месец предварително) с цел да изпуснеш едномесечния срок на предизвестието...Пак повтарям предизвестие може да се вземе по всяко време стига да не се прескочи едномесечния срок. Ако ви остават 2 - 3 - 5 месеца можете да си вземете предизвестието и ако настоявате няма как да ви откажат.

19

Анонимен

преди 12 години

М-Тел е компания, за която клиентите (потребителите) са просто "дойни крави"!Договорите им са така хитро юридически съставени, че клиентът винаги не е прав!НО ... някой все пак има полза от това!!!

18

Анонимен

преди 12 години

ами така става с измислени оператори,не вкараха един от големите като водафон.

17

мтел хейтър

преди 12 години

как пък са се увеличили клиентите, като всичко около мен - бизнеси и физ. лица се преместиха на Глобул и Вивако. Не знам кой ядрен физик я е писла тази статия, но опредлено трябва да е в категория "PR", а не в новини. За последната една година така вървят надолу, че се чудя дали няма да сдухат другата. Като започнат съкращенията ще стане явно и по-официално. Сега само единични случаи, които са яко жалки, но това е най-силната реклама - хорското мнение. Другото са тъпни и пропиляни рекламни пари

16

rossen.kulov

преди 12 години

Nqkolko puti mi se slu4va da zvunq na nqkoi i da me svurzva s drug... Mtel Mjica... sled nova godina minavam na drug !