Глобул са едни от най-големите мошеници имат отдел за надписване на сметки , много често използват сайта си и онлайн поръчките за игри и функол мелодии за да надуват сметката на клиента. Аз самият имам в момента кредитно известие от тях и вече 2 месеца никой не го е изплатил въпреки че са признали манипулациите си .. В България може спокойно да те изнудват и ти неможеш да се защитиш!!!
Имах нещстието да съм им абонат и за да си прекратя договора три сим карти ми струваше 630 лева абонаменти,неустоики ала бала свещи и венци да си купят дано.В общи линии и трите БГ оператори са крадци
Засилената конкуренция продължи да води до намаляване на цените на дребно на услугите,......koia konkurencia koi namaleni ceni,tez bolni li sa
Договорите с нашите моб. оператори са като договор с Мефистофел - Направо ти купуват душата!При подписването на договора, за да не си вътре, трябва или да си юрист, или да имаш такъв за консултант!Къде спят от "Защита на потребителите", къде са "евро" законите за рекламата и т.н. и т.н?
Защо винаги някой друг трябва да е виновен ? Забравяте да си пускате предизвестията и след като се преподпише договора започвате да ревете...
В повечето случаи грешката е на потребителя, че не си знае правата и не чете на какво се подписва.Никой друг не ви е виновен.Аз как мога да си взема карта с1 година договор... на 11-ти месец да си пусна предизвестие и съвсем нормално на 12-ти месец да си я спра ?Четете бе хора !! четете на какво се подписвате и не очаквайте 1 месец преди да ви свърши договора от оператора да ви се обадят и да ви напомнят... няма как да се случи.Само при Виваком след изтичане на договора става месец за месец..
Вижте рекламите им - най-вече с ония /Вергов и Колева/ "видях им сметката" и "този път аз им видях сметката". Отврат отвсякъде и типично по-български, даже нямам думи за коментар. Никога, ама никога няма да стана абонат на Глобул. И другите оператори не са стока, ама тези са уникални в тъпотията си да привличат клиенти.
И защо стоиш 3 години при тях?!?! Търси си правата, имаш право да прекратиш договора си, прочети в Интернет, там има достатъчно информация!
Очитат по-ниска печалба , че те ако исакт могат и на загуба да се изкарат , а като се има че компанията майка ще фалира , сигурно и точно това ще направят на финала .
глобул мошеници и крадци,какви са тези измислени автоматични договори ,егати подигравката за нас бедните,ама то така е в нащта държава всичко е възможно
Глобул ме държат вече 3-та година след като ми изтече 1-годишния договор с тях. Не мога да се измъкна ако не платя 400 лв неустойка. Мамка им , мазни малаки !
Не търси логика при мобилните оператори. Единствената им цел е да ти измъкнат пари за неустойка. Навярно всеки втори е имал проблем от такова естество. Така ще е, като няма кой да ги контролира.
Значи преди близо 2 години подписах договор, който изтича сега, на 05.01.2012.Искам да попитам защо, при положение, че съм се подписал на 5 лв. на месец, ми искат неустойка по 10,80 лв. за всеки оставащ месец до края.Обясняват ми, че 5-те лева са промоционални.Добре, а аз съм със 100 мин. към 3 номера. 6,90 лв. са за 2000 минути.Питам, кое е промоционалното на 5-те лева в такъв случай???
Печалбата на Globul леко се понижава