След агитаторите в депо Надежда минава линейка вече двама железничари не са издържали на радостта от "голямата"изненадваща оферта .Звучи като виц ,но за съжаление е истина.
Като ходят директори и управители по депата и им говорят ,че сега е момента защото има голямо обезщетение , при следващото голямо съкращение може и да няма.Само не разбрах каво ще прави администрация без работници
ne boite se QKA FIRMA E BDJ 20 godini q kradat i to4at ioshte se darji tova ako beshe v 4yjbina za 2 godini bankryt tolkova pravitelstva lapaxa ot neq sega ste q prodadat za 2 leva i pak ste po4ne da raboti
ne boite se QKA FIRMA E BDJ 20 godini q kradat i to4at ioshte se darji tova ako beshe v 4yjbina za 2 godini bankryt tolkova pravitelstva lapaxa ot neq sega ste q prodadat za 2 leva i pak ste po4ne da raboti
10, избърши жълтото около устата! Така беше умнико, който искаше - колата на влака, децата в спалния вагон, а спестените пари от бензина отиваха по кръчмите. 6 написа как беше, ти го наричай, както пожелаеш!
Да не би Боковата чета да се учи от друг сценарий ,ливадо проста, какво може да се очаква от очилатият ***, дошъл да си пише дипломната работа тук.........
24-ти, в грешка си! Не 20, а 130 години БДЖ се е управлявало от партии различни от герб. Но именно при тях дерайлира. Случайно а?
Ей предлагам да турат един хикс на таа скапана държава с тоя робски народ и тва е. Не заслужаваме ние свобода. Такова явно крадене и завличане на народа никъде го няма. И той пак си седи мирно и тихо в къщи.
Гъбарко глупав,нито едно от цитираните от теб дружества не е ограбено от ГЕРБ,това е станало от любимците ти далеч преди ГЕРБ да съществува.А и не само те са разграбени.А на 18 ще припомня,че преди ГЕРБ БДЖ се се управлявали 20 години от други,да пита първо тях.
Призива на един хайванин в коментирите :"МАЧКАЙ БОЙКО!"Ами честито на българския народ!Голямото мачкане започна!И се получава не закриване на БАН,БДЖ,селско стопанство, а ЗАТРИВАНЕ!
А,виждам,че БДЖ имат съвет на директорите,преседател на тоя съвет и изпълнителен директор,а със сигурност и заместници,а към тях и членовете на борда минимум по един шофьор.А не дай Боже да имат и недзорен съвет...не ми се мисли.За тва да почнат от тези никому не нужни шефски места,тях да съкратят първо,щото те вземат и по няколко хилядарки.Да оставят само един изпълнителен директор без заместници,шофьор и секретарка.От там да почнат.А те ще съкрятят професионалистите и ще оставят администрацият
БДЖ дължи пари на фирми,на хора,които са за прокуратурата-най-малко! Това е мафиотския ***-бг!!!
Приятел, 800-те млн. лв са стар дълг, който БДЖ дължи на ЕС във връзка с отпуснат преди няколко години заем. И понеже БДЖ няма пари, държавата трябва да го връща, т.е. от нашите пари. Това е положението. Затова реформите в железниците са належащи. Не може държавата да ги носи на гърба си, а те да не си правят сметките.
Реформите в БДЖ вече започнаха