113

наблюдател

преди 12 години

управата на бжк нямат добро отншение към локомотивния си персонал неподхождат профисионално вземат необмислени решения делят си хората .......много жалко!

112

Анонимен

преди 12 години

Може да пътуваме по-скапано, но за сметка на това,по-скъпо!Един от девизите на ГЕРБ !

111

Анонимен

преди 12 години

Аз съм от същото депо то са отчетнички ,склададжиики /на празни складове/ и тем подобни измислени длъжности всички наши хора ,които като стане въпрос за оптимизации никои не ги брои за живи .

110

Анонимен

преди 12 години

Ревизор-вагони съм вече 32 г.Когато бяхме Вагонно депо/няма да кажа кое/бяхме към 800 човека заедно с ремонтните цехове и има няма 30 души администрация и те работиха само на хартиен носител.Когато съкращаваха персонал/от нас разбира се/тях не само ,че не ги бутнаха,но и назначаваха на наши позиции та досега.АДМИНИСТРАЦИИТЕ СА ПЪЛНИ С ТАКИВА.Те изатова сега се свиват кота мишки в кьоше.Ама няма и никой не иска да се разрови там,щото това е ТАБУ като в цялата ни скапана за съжаление държава.

109

Емигрант

преди 12 години

aide gerbercheta sq she prodadete prodaite posle i relsite na vtorichni i da se znae pak posle kajete che nqkoi drug gi e otkradnal ;d

108

varg

преди 12 години

така става като гласувате за герб.след Иван Костов те най-много съсипаха българската икономика.

107

истината 2

преди 12 години

Това го предрече още преди 2 години бившия началник на ремонтен цех в депо надежда Г. ДАВИДОВ КАТО БЕШЕ СЕ УБЕДИЛ ЛИЧНО КАКВИ КАПАЦИТЕТИ СА СПУСНАТИ ЗА ДИРЕКТОРИ В БДЖ.На интересуващи се журналисти би казал много .Може да го намерите на входа с бариерата на ст.Б.Армия .

106

bdz

преди 12 години

чуите дами и господа,работя в системата 23 години.докато в тази организация бдж и нкжи не се съкрати паразитната администрация ,която постоянно се увеличава с нови длъжности на роднински и рушветчииски начала с излишни длъжности.назначават се помаци и *** ,а българи с висше образование подали молби в тази система от години не се приемат на работа,защото сегашните началници назначени без образование се страхуват от изместване поради некадърност няма да има оправяне.гара Септември е пример.

105

истината

преди 12 години

Влаковете се закриват, защото тези две години бяха замразени всички видове ремонти . Последните внесени преди 4-5 години вагони втора употреба от Германия , на който се разчиташе през последните години излизат за заводски ремонти.Само.че БДЖ нямат сключени договори със заводи и вагоните са обречени разграбване , пътниците стават крепостни селяни .Тази истина се знае от всички железничари и интересно , защо синдикалистите не казват истината слушайки лъжите на министъра и подчинените му.

104

Иван

преди 12 години

При съотношение администрация-работници 60/40(по думите на Ал.Цветков,преди да стане министър на транспорта)и сегашното 90/10 съкращение на работници-администрация.....Не 150 влака,а всичките да ги спрат-няма как да се излезе от положението!Никой ли не го вижда това?!Докога ще си заравят главата в пясъка и ще чакат да отмине ...Знаете ли,че окото на щрауса е по-голямо от мозъка му?Това -сериозно...

103

Анонимен

преди 12 години

Ще кажа как е решен в Германия регионалния Бан транспорт. Има изградена ОЕГ мрежа. Една електрическа мотриса на принципа на Тролеите и Трамваите(С-Бана) се движи по алтернативните на автобусите и жп мрежи на всеки 10 минути през пиковите часове и на 1 час през почивните дни и празниците. Към малките селища, които не съвпадат с маршрута им и са по-отдалечени има автобусни връзки, съобразени с графика на учениците и работещите пътуващи от там. На това хората му викат-Инфраструктура.Работи безотказ

102

Анонимен

преди 12 години

Като четох 83 се замислих...Като остане администрацията при тия съкращения кой ще кара влаковете?Кой ще ги подържа и ремонтира?Кой ще ги чисти?Директорите - едва ли!Ми те за какво са като само точат пари и нищо друго не могат да правят???!!

101

до99

преди 12 години

Не, БДЖ не е управлявано лошо умишлено, просто кадърните хора си набиха камшика много одавна и останаха само парашутисти и некадърници. Едно са опорочените обществени поръчки, но гоненето на пътниците с калпаво обслужване и тъпо разписание си е чиста проба некадърност!

100

Ясноо!!!!!!!!!!!!

преди 12 години

"10 композиции по-малко ще пътуват всеки ден от София за Перник и обратно. Досега те бяха 58, но вече имало алтернативен транспорт.".... Ясно да се осигурят линии за тия с автобусите,затова е краденето и унищожаването на БДЖ!!!! Защото ако нашите железници са като европейските автобусите де го лап...т.

99

Анонимен

преди 12 години

Да махнат релсите и работата е готова.

98

Анонимен

преди 12 години

Като всяко държавно предприятие в последните 20 години и БДЖ беше източвано по най-различни начини. Смешни и жалки са опитите да се набедят гратисчиите и точещите нафта за сегашното състояние на нещата. Управлението беше преднамерено забатачено, за да се крадат лесно и безотговорно милиони левове от "сделки". Да, трябва да се пипне в БДЖ, но не по този начин!!!!

97

Андреев

преди 12 години

Ама българина дай му само да говори и да се оплаква, никой не се хваща да работи (до момента в който не отиде в чужбина) а т.нар управници няма да ги коментирам дори, колко са жалки

96

Андреев

преди 12 години

Интересно ми е, как толкова време в тая българия нищо, ама нищо не става както трябва. Всички само реват и това е. В Германия съм от няколко години - избягах от прехваленото "Висше" образование в България. Интересно ми е, как тук университетите се изхранват основно от договори с фирми (това е бележка към БАН), а немските железници могат да си позволят да карат влакове с по 15-20 вагона с 250км/ч, в които пътуват 100-ина човека, а билетите им, относно заплатите са като в БГ..,

95

аман

преди 12 години

Този сценарий вече 20 и кусур години го гледаме. Все още има какво да се ограби и да се продаде на скрап. Това е нивото на мениджмънт в страната ни. Взимаш нещо даром и го продаваш на скрап. Защо да се мъчат хората да развиват производство или някаква услуга.

94

дедо йоцо гледа

преди 12 години

това е пълно малоумие, вместо да гледат как да си оптимизират разходите и да обслужват колкото може повече хора и дейности те съкращават всичко.Аланкоолу. 0 приход винаги е най-лошото. Вместо да вземат по-модерни влакове, където мотрисата не тежи 100 тона и кара 2 машиниста само и да се движат влакове с по 2-3 вагона на по-често, те като съкратят - мислят че хората ще тръгнат да се връщат към влаковия транспорт. как да се върнат - като няма как да се превозят?