управата на бжк нямат добро отншение към локомотивния си персонал неподхождат профисионално вземат необмислени решения делят си хората .......много жалко!
Аз съм от същото депо то са отчетнички ,склададжиики /на празни складове/ и тем подобни измислени длъжности всички наши хора ,които като стане въпрос за оптимизации никои не ги брои за живи .
Ревизор-вагони съм вече 32 г.Когато бяхме Вагонно депо/няма да кажа кое/бяхме към 800 човека заедно с ремонтните цехове и има няма 30 души администрация и те работиха само на хартиен носител.Когато съкращаваха персонал/от нас разбира се/тях не само ,че не ги бутнаха,но и назначаваха на наши позиции та досега.АДМИНИСТРАЦИИТЕ СА ПЪЛНИ С ТАКИВА.Те изатова сега се свиват кота мишки в кьоше.Ама няма и никой не иска да се разрови там,щото това е ТАБУ като в цялата ни скапана за съжаление държава.
aide gerbercheta sq she prodadete prodaite posle i relsite na vtorichni i da se znae pak posle kajete che nqkoi drug gi e otkradnal ;d
така става като гласувате за герб.след Иван Костов те най-много съсипаха българската икономика.
Това го предрече още преди 2 години бившия началник на ремонтен цех в депо надежда Г. ДАВИДОВ КАТО БЕШЕ СЕ УБЕДИЛ ЛИЧНО КАКВИ КАПАЦИТЕТИ СА СПУСНАТИ ЗА ДИРЕКТОРИ В БДЖ.На интересуващи се журналисти би казал много .Може да го намерите на входа с бариерата на ст.Б.Армия .
чуите дами и господа,работя в системата 23 години.докато в тази организация бдж и нкжи не се съкрати паразитната администрация ,която постоянно се увеличава с нови длъжности на роднински и рушветчииски начала с излишни длъжности.назначават се помаци и *** ,а българи с висше образование подали молби в тази система от години не се приемат на работа,защото сегашните началници назначени без образование се страхуват от изместване поради некадърност няма да има оправяне.гара Септември е пример.
Влаковете се закриват, защото тези две години бяха замразени всички видове ремонти . Последните внесени преди 4-5 години вагони втора употреба от Германия , на който се разчиташе през последните години излизат за заводски ремонти.Само.че БДЖ нямат сключени договори със заводи и вагоните са обречени разграбване , пътниците стават крепостни селяни .Тази истина се знае от всички железничари и интересно , защо синдикалистите не казват истината слушайки лъжите на министъра и подчинените му.
При съотношение администрация-работници 60/40(по думите на Ал.Цветков,преди да стане министър на транспорта)и сегашното 90/10 съкращение на работници-администрация.....Не 150 влака,а всичките да ги спрат-няма как да се излезе от положението!Никой ли не го вижда това?!Докога ще си заравят главата в пясъка и ще чакат да отмине ...Знаете ли,че окото на щрауса е по-голямо от мозъка му?Това -сериозно...
Ще кажа как е решен в Германия регионалния Бан транспорт. Има изградена ОЕГ мрежа. Една електрическа мотриса на принципа на Тролеите и Трамваите(С-Бана) се движи по алтернативните на автобусите и жп мрежи на всеки 10 минути през пиковите часове и на 1 час през почивните дни и празниците. Към малките селища, които не съвпадат с маршрута им и са по-отдалечени има автобусни връзки, съобразени с графика на учениците и работещите пътуващи от там. На това хората му викат-Инфраструктура.Работи безотказ
Като четох 83 се замислих...Като остане администрацията при тия съкращения кой ще кара влаковете?Кой ще ги подържа и ремонтира?Кой ще ги чисти?Директорите - едва ли!Ми те за какво са като само точат пари и нищо друго не могат да правят???!!
Не, БДЖ не е управлявано лошо умишлено, просто кадърните хора си набиха камшика много одавна и останаха само парашутисти и некадърници. Едно са опорочените обществени поръчки, но гоненето на пътниците с калпаво обслужване и тъпо разписание си е чиста проба некадърност!
"10 композиции по-малко ще пътуват всеки ден от София за Перник и обратно. Досега те бяха 58, но вече имало алтернативен транспорт.".... Ясно да се осигурят линии за тия с автобусите,затова е краденето и унищожаването на БДЖ!!!! Защото ако нашите железници са като европейските автобусите де го лап...т.
Като всяко държавно предприятие в последните 20 години и БДЖ беше източвано по най-различни начини. Смешни и жалки са опитите да се набедят гратисчиите и точещите нафта за сегашното състояние на нещата. Управлението беше преднамерено забатачено, за да се крадат лесно и безотговорно милиони левове от "сделки". Да, трябва да се пипне в БДЖ, но не по този начин!!!!
Ама българина дай му само да говори и да се оплаква, никой не се хваща да работи (до момента в който не отиде в чужбина) а т.нар управници няма да ги коментирам дори, колко са жалки
Интересно ми е, как толкова време в тая българия нищо, ама нищо не става както трябва. Всички само реват и това е. В Германия съм от няколко години - избягах от прехваленото "Висше" образование в България. Интересно ми е, как тук университетите се изхранват основно от договори с фирми (това е бележка към БАН), а немските железници могат да си позволят да карат влакове с по 15-20 вагона с 250км/ч, в които пътуват 100-ина човека, а билетите им, относно заплатите са като в БГ..,
Този сценарий вече 20 и кусур години го гледаме. Все още има какво да се ограби и да се продаде на скрап. Това е нивото на мениджмънт в страната ни. Взимаш нещо даром и го продаваш на скрап. Защо да се мъчат хората да развиват производство или някаква услуга.
това е пълно малоумие, вместо да гледат как да си оптимизират разходите и да обслужват колкото може повече хора и дейности те съкращават всичко.Аланкоолу. 0 приход винаги е най-лошото. Вместо да вземат по-модерни влакове, където мотрисата не тежи 100 тона и кара 2 машиниста само и да се движат влакове с по 2-3 вагона на по-често, те като съкратят - мислят че хората ще тръгнат да се връщат към влаковия транспорт. как да се върнат - като няма как да се превозят?
БДЖ със 150 влака по-малко. Кои са те?