Докато лапачите стоят по столовете- няма оправия,какви са тези РЦПП,ръководители ,.началници ,директори-товари пътникопоток е намалял в проценти , ръковиден персонал нараснал в пъти?
Та в този ред на мисли и сегашните мерки на съкращаване на влакове няма да доведе до нищо. Това е просто временно замазване на нещата. Без национална стратегия за развитие на железопътния транспорт като цяло- такава каквато е в Европа и какватито са в момента магистралите у нас няма как да се получи каквото и да е било. Всичко друго е временно решаване на проблема.
horus, първо не е нормално да наричате който и да е било "***". Някак си говори за ниска култура. Второ не може да обвинявате само БДЖ(която между другото е държавна структура), след като последните 20 години, от които последните 10 фрапиращо няма никаква държавна политика за развитие на железопътния транспорт- или по- точно има такава, но за нейното ликвидиране. Няма как да стане, като БДЖ е поредното дружество, което се източва.
Реформа е необходима, но вдигане на цените в криза е пълно безумие и вместо да увеличи приходите, ще доведе до отлив на хора. А иначе влаковете са пълни до горе, дори и първа класа. Това е по главните линии, които правят много пари. Просто много се краде в БДЖ и затова е пред фалит. Трябва да се спрат кражбите и виновните в затвора. Ако има топки, ББ ще го направи, там няма негови приятели, които да засегне.
Мммм дааааа, свърши голямото плюскане в БДЖ, много недоволни ще има и ще риват като убодени мечита !
През септември Ивайло Московски определи като неверни слховете за големи съкращения в БДЖ. Преди няколко дни пък Тотю Младенов пък се изцепи, че сме щяли да борим кризата със заетост. *** лъжци!!!
Golden Eagle, е в крайна сметка точно това е проблема - Личната Отговорност. БДЖ от години си карат "кервана си върви кучето си лае" или "След мен - и потоп !" Да ама нищо не е вечно на тоя свят. Жалко само за хората - заради БДЖ говедата, особено пенсионерите ще трябва да дават още повече пари по рейсовете да идат на болница например. И на всичкото отгоре служителите от БДЖ които са виновни за това имат очи да обвиняват и да стачкуват ?!Щото все другите са виновни, а ние - невинни !
Жалко за БДЖ.Повечето гари са построени от ТРУДОВА ПОВИННОСТ демек без пари.Железният път също го строиха трудоваците за 1,50 лева на месец.Сега предстои продажба,нарязване на скраб,уволнения и глад за служителите.Не може на 200км на запад от София за същата работа,че и по малко се получават около 4000лева бе Дянков ли си тиква ли си.
На това реформа ли му викат да изгониш хората на улицата.Мамави крадлива комунази сини ГЕРБЕРСКИ
До horusНе обръщайте темата в политическа. Разбира се, че не само ГЕРБ са виновни. Разбира се, че трябва да има реформа, но......не може да искаш да имаш пътници, след като нямаш влакове. Явно никой не иска да каже истината или просто не им изнася. След толкова реформи( съращаваме чистачките- увеличаваме администтрацията), които са явно несполучливи някой пое ли отговорност за това-не. Сега същите "капацитети" подготвят поредната реформа, която едва ли ще е по- успешна от предходните.
Да питам БДЖ - какви са и що са Герб не коментирам, обаче: Герб ли крадеше от влаковете, Герб или Бойко Борисов се отнасяше с пътниците като с крастави кучета, Дянков ли правеше графиците на влаковете които са първо адски неудобни в сравнение с тези на рейсовете и второ-пълни с грешки и объркани, пътувал съм с влак където имаше хулигани - нито полицаите във влака нито кондукторите по някакъв начин реагираха и защитаваха пътниците !!! Кой ще пътува при такова положение ?! Дянков ли е пак виновен?
Мирише ми на предсрочни парламентарни избори, които ГЕРБ ще загуби катастрофално. ГЕРБ си отива завинаги , спете спокойно деца.
икономиста кой говори за великата печалба на кремика? за замърсяването?който не го е купил той не е прал там! а 22-годишния си е чист параван
Продавам кабинет-министерски,барбар с министрите.Веднага.Цена-колкото дадете,може и без пари.НО без право на рекламация!справки агенция за приватизе ГРОБ ЕООД
Реформи в БДЖ: 2000 души на улицата. Веднага!