b d j da se osvobodi i otr oligofrena na snimkata ,ami vij se be ,daje ne si se obrasnal imash vid na pandischia i fizionomia na *** bas che ne si vred s mozachnite kletki .
следващият ген. директор да бъде пожарникар ще е най добре -бат Ваньо и бат Краус така я подпалиха тази железница че няма изгасяне
Твърдението ти е икономически абсурдно, защото когато сам, в случая БДЖ, си осъществяваш спомагателната дейност, то в нея са ти само необходимо присъщите разходи и само те оформят себестойноста, а при външен под изпълнител трябва задължително, ама напълно задължително, да му се признае рентабилност, печалба и то добра, нали? А БДЖ може да мине и без печалба при криза, поне временно!
Che e poredniat nekadurnik, e iasno. Obache na tezi, koito tvurdiat, kolko e pechelivsh tozi business, moga da ima kaja, che v Schweicaria SBB gultat milliardi ot durjavata. Istinata e, che cenite na biletite, koito e bil v Schweicaria znae, za kakvi ceni govoria, ne stigat za nishto, nito puk cargo e na pechalba. Tova si e durjavna politika, poneje takava infrastruktura ima znachenie za ikonomikata na edna durjava.
Поредния псевдомениджър от добре познатия от царското управление вид "кухо Лондонско юпи" с нулев стаж и компетенция в железницата и съответно поредните глупости. От Жан Виденов насам в БДЖ освен пладнешко разграбване, друго не се върши. БДЖ е умишлено съсипвана през годините и явно е била достатъчно стабилна за да издържи мародерското разграбване през последните 15 години. В света няма държава с губеща железница, но нашите управници са способни на "чудеса".
5, глупост си написал-"било време вече за държавна намеса" - ми то това е причината за проблема, бе човек!! Няма нещо държавно, което да работи, по една проста причина-най-лесно се харчат едни чужди пари, разберете го. Давам пример - БТК-преди да се продаде: 30,000 лелки, няма заплати, скапани услуги. Продаде се(как е друг въпрос): сега 5,000 човека, 3 пъти повече и по-добри услуги! Ако беше държавно, и в БТК нямаше да имат сега за заплати-важи за всичко държавно!!
И затова ли в Германия наскоро пак поскъпнаха цените за влакове? Затова ли Deutschе Bahn има 17 милиарда евро дългове? А и може би си мислиш, че производството на тока, с който се задвижват влаковете не създава парникови газове??Доста наивно и неверно мнение изказа...
Един от най-добрите системи за транспорт в ЕС в т.ч. и за ПЪТНИЦИ е ж.п. транспорта ! ! ! Специфичните енергини разходи на тон/км са много по ниски от тези на автомобилния транспорт. Тези *** с жълто около устата са такива коне с капаци, че не е за коментар. ОЦЕНЕТЕ ВСИЧКИ ПОЛЗИ И ВРЕДИ от едно преструкториране. На ясно ли сте със задълженията на БГ за намалявне емисиите от парникови газове...... Очевидно сте кръгла "0" по всички въпроси. В същност нали са ви учили в СУ ,.... какво още....
Този го назначиха, за да сключи сделката за застраховането с Булстрад, че стария не искаше да подпише договора. Поради същата причина си замина и предишния министър на транспорта. Скоро и него ще шитнат, защото си сложи подписа, където трябваше, сега вече е излишен. Освен ако не смятат да го държат за да подпише където трябва и документите по приватизирането на Товарни превози...
10, ако има реално състезание между външни доставчици цената няма да е по висока, а напротив!
Външните услуги, за почистване и охрана, ще направят по-богати изпълнителите и ще доведат до по-големи разходи за БДЖ. Това е проверено, през преходният пелиод! Това момченце,с икономика в СУ, не става и за *** за зеле! Приватизирал бил? Наистина? И какво, е приватизирал? Инвестиционен посредник? Е то един пазар, едни инвестиции, а той се разписва, шефче бил, такава му била ролята, от филма!
Проблемът с БДЖ е системен.Няма проблем, че държавата субсидира, но защо само БДЖ? Хората не искат да пътуват с БДЖ, а да се предвижат от точка А в точка Б. Субсидии би могло да има за всички превозвачи които возят пенсионери, ученици, болни и т.н.Другият важен системен проблем са слабо използваните линии! За 2-3 композиции на ден (дори и да са пълни с пътници) не си струва успоредното поддържане на железопътна и и нормална пътна инфраструктура! По такива линии икономически е много по изгодно влаковете да се заменят с автобуси!БДЖ трябва да се движи само по основните и много натоварени линии по добра инфраструктура и с 200 км в час!
Изпълнителният директор нищо не казва за Локомотивните депа, където е най тежката и сложна дейност в "БДЖ". Всяка година от 2007 г насам ги преструктурират по два пъти (вливане, сливане, отделяне, разделяне). И в момента не знаят къде се намират в сложната структура на "Холдинг БДЖ" ЕАД. Е как да вървят нещата?
Явно ти ги разбираш повече. Трябваше те да назначат за директор на БДЖ и до нова година щеше да цъфне и да върже.
От биографията на това симпатично наглед момче се вижда, че за ПРЪВ ПЪТ започва да управлява РЕАЛНА, ОБХВАЩАЩА ФИЗИЧЕСКИ ПРОЦЕСИ дейност като ДИРЕКТОР НА БДЖ. Преди това е бил финансист - извършвал е и е управлявал (мялко и за кратко) финансови транзакции. Сега, в БДЖ, акцентира върху две неща - изнасяне на дейности, които да се възлагат на ДРУГИ ФИРМИ СРЕЩУ ЗАПЛАЩАНЕ и РАЗПРОДАВАНЕ НА НЕДВИЖИМОСТИ (почивни станции и пр.). НИТО ЕДНО ОТ ТЕЗИ ДВЕ НЕЩА НЯМА КАК ДА ПОДОБРИ СЪСТОЯНИЕТО НА БДЖ.
Мисля че наистина е време за сериозна държавна намеса. Все още не мога да повярвам, че от потенциал като железниците не успява да се постигне никакъв напредък, даже по-лошо, дърпаме яко назад. Вместо да се прокарват закони в полза на БДЖ, пак се толерират автобусните превози (по-скъпи и по-неудобни), и да, по-бързи са, НО само заради това, че не се правят нищо за скоростта по ЖП(остарелите!) линии. Гоним(ОПР) скорости от 130 км/ч. 130 км/ч !!! Парните локомотиви преди 100 години са развили 200!
В МОМЕНТА В БДЖ-ТО РАБОТЯТ 7 ООО РАБОТНИЦИ.10 ООО НАЧАЛНИЦИ И 15 ООО АДМ. ПЕРСОНАЛ.ВЛАКОВЕ ЩЕ БЪДАТ СЪКРАТЕНИ И НА ТЕХНО МЕСТО АВТОБУСИ.ПОЗНАЙТЕ КОЙ ИМА ИНТЕРЕС ОТ ТОВА.АМИН ЗА БДЖ.
БДЖ ще се освободи от всички несвойствени дейности