22

Анонимен

преди 12 години

b d j da se osvobodi i otr oligofrena na snimkata ,ami vij se be ,daje ne si se obrasnal imash vid na pandischia i fizionomia na *** bas che ne si vred s mozachnite kletki .

21

спиро

преди 12 години

следващият ген. директор да бъде пожарникар ще е най добре -бат Ваньо и бат Краус така я подпалиха тази железница че няма изгасяне

20

123

преди 12 години

trqbva da se sakrati administrasia

19

До № 11, от №10

преди 12 години

Твърдението ти е икономически абсурдно, защото когато сам, в случая БДЖ, си осъществяваш спомагателната дейност, то в нея са ти само необходимо присъщите разходи и само те оформят себестойноста, а при външен под изпълнител трябва задължително, ама напълно задължително, да му се признае рентабилност, печалба и то добра, нали? А БДЖ може да мине и без печалба при криза, поне временно!

18

krasi

преди 12 години

С тази измислена квалификация едва ли знаеш дори свойнствените дейности.

17

Анонимен

преди 12 години

Che e poredniat nekadurnik, e iasno. Obache na tezi, koito tvurdiat, kolko e pechelivsh tozi business, moga da ima kaja, che v Schweicaria SBB gultat milliardi ot durjavata. Istinata e, che cenite na biletite, koito e bil v Schweicaria znae, za kakvi ceni govoria, ne stigat za nishto, nito puk cargo e na pechalba. Tova si e durjavna politika, poneje takava infrastruktura ima znachenie za ikonomikata na edna durjava.

16

Insider

преди 12 години

Поредния псевдомениджър от добре познатия от царското управление вид "кухо Лондонско юпи" с нулев стаж и компетенция в железницата и съответно поредните глупости. От Жан Виденов насам в БДЖ освен пладнешко разграбване, друго не се върши. БДЖ е умишлено съсипвана през годините и явно е била достатъчно стабилна за да издържи мародерското разграбване през последните 15 години. В света няма държава с губеща железница, но нашите управници са способни на "чудеса".

15

до 5

преди 12 години

5, глупост си написал-"било време вече за държавна намеса" - ми то това е причината за проблема, бе човек!! Няма нещо държавно, което да работи, по една проста причина-най-лесно се харчат едни чужди пари, разберете го. Давам пример - БТК-преди да се продаде: 30,000 лелки, няма заплати, скапани услуги. Продаде се(как е друг въпрос): сега 5,000 човека, 3 пъти повече и по-добри услуги! Ако беше държавно, и в БТК нямаше да имат сега за заплати-важи за всичко държавно!!

14

до v&v

преди 12 години

И затова ли в Германия наскоро пак поскъпнаха цените за влакове? Затова ли Deutschе Bahn има 17 милиарда евро дългове? А и може би си мислиш, че производството на тока, с който се задвижват влаковете не създава парникови газове??Доста наивно и неверно мнение изказа...

13

v&v

преди 12 години

Един от най-добрите системи за транспорт в ЕС в т.ч. и за ПЪТНИЦИ е ж.п. транспорта ! ! ! Специфичните енергини разходи на тон/км са много по ниски от тези на автомобилния транспорт. Тези *** с жълто около устата са такива коне с капаци, че не е за коментар. ОЦЕНЕТЕ ВСИЧКИ ПОЛЗИ И ВРЕДИ от едно преструкториране. На ясно ли сте със задълженията на БГ за намалявне емисиите от парникови газове...... Очевидно сте кръгла "0" по всички въпроси. В същност нали са ви учили в СУ ,.... какво още....

12

посредник

преди 12 години

Този го назначиха, за да сключи сделката за застраховането с Булстрад, че стария не искаше да подпише договора. Поради същата причина си замина и предишния министър на транспорта. Скоро и него ще шитнат, защото си сложи подписа, където трябваше, сега вече е излишен. Освен ако не смятат да го държат за да подпише където трябва и документите по приватизирането на Товарни превози...

11

Анонимен

преди 12 години

10, ако има реално състезание между външни доставчици цената няма да е по висока, а напротив!

10

Зле за БДЖ

преди 12 години

Външните услуги, за почистване и охрана, ще направят по-богати изпълнителите и ще доведат до по-големи разходи за БДЖ. Това е проверено, през преходният пелиод! Това момченце,с икономика в СУ, не става и за *** за зеле! Приватизирал бил? Наистина? И какво, е приватизирал? Инвестиционен посредник? Е то един пазар, едни инвестиции, а той се разписва, шефче бил, такава му била ролята, от филма!

9

Topfly

преди 12 години

Проблемът с БДЖ е системен.Няма проблем, че държавата субсидира, но защо само БДЖ? Хората не искат да пътуват с БДЖ, а да се предвижат от точка А в точка Б. Субсидии би могло да има за всички превозвачи които возят пенсионери, ученици, болни и т.н.Другият важен системен проблем са слабо използваните линии! За 2-3 композиции на ден (дори и да са пълни с пътници) не си струва успоредното поддържане на железопътна и и нормална пътна инфраструктура! По такива линии икономически е много по изгодно влаковете да се заменят с автобуси!БДЖ трябва да се движи само по основните и много натоварени линии по добра инфраструктура и с 200 км в час!

8

Йордан Недев

преди 12 години

Изпълнителният директор нищо не казва за Локомотивните депа, където е най тежката и сложна дейност в "БДЖ". Всяка година от 2007 г насам ги преструктурират по два пъти (вливане, сливане, отделяне, разделяне). И в момента не знаят къде се намират в сложната структура на "Холдинг БДЖ" ЕАД. Е как да вървят нещата?

7

до Работещ

преди 12 години

Явно ти ги разбираш повече. Трябваше те да назначат за директор на БДЖ и до нова година щеше да цъфне и да върже.

6

работещ

преди 12 години

От биографията на това симпатично наглед момче се вижда, че за ПРЪВ ПЪТ започва да управлява РЕАЛНА, ОБХВАЩАЩА ФИЗИЧЕСКИ ПРОЦЕСИ дейност като ДИРЕКТОР НА БДЖ. Преди това е бил финансист - извършвал е и е управлявал (мялко и за кратко) финансови транзакции. Сега, в БДЖ, акцентира върху две неща - изнасяне на дейности, които да се възлагат на ДРУГИ ФИРМИ СРЕЩУ ЗАПЛАЩАНЕ и РАЗПРОДАВАНЕ НА НЕДВИЖИМОСТИ (почивни станции и пр.). НИТО ЕДНО ОТ ТЕЗИ ДВЕ НЕЩА НЯМА КАК ДА ПОДОБРИ СЪСТОЯНИЕТО НА БДЖ.

5

:)

преди 12 години

Мисля че наистина е време за сериозна държавна намеса. Все още не мога да повярвам, че от потенциал като железниците не успява да се постигне никакъв напредък, даже по-лошо, дърпаме яко назад. Вместо да се прокарват закони в полза на БДЖ, пак се толерират автобусните превози (по-скъпи и по-неудобни), и да, по-бързи са, НО само заради това, че не се правят нищо за скоростта по ЖП(остарелите!) линии. Гоним(ОПР) скорости от 130 км/ч. 130 км/ч !!! Парните локомотиви преди 100 години са развили 200!

4

до 1

преди 12 години

Той е "наше момче" бе,човек!Пък какъв е,що е,няма значение!Важното е да има "концепция"!:)

3

ЗАПОЗНАТ

преди 12 години

В МОМЕНТА В БДЖ-ТО РАБОТЯТ 7 ООО РАБОТНИЦИ.10 ООО НАЧАЛНИЦИ И 15 ООО АДМ. ПЕРСОНАЛ.ВЛАКОВЕ ЩЕ БЪДАТ СЪКРАТЕНИ И НА ТЕХНО МЕСТО АВТОБУСИ.ПОЗНАЙТЕ КОЙ ИМА ИНТЕРЕС ОТ ТОВА.АМИН ЗА БДЖ.