26

d'eba

преди 12 години

verno ne e markiran samoleta, basi!

25

Петър

преди 12 години

Ники, не лъжи. 747 си е установил на стоянката и не е мърдал. След него имаше само полет на Малев с достатъчно гориво, който направи кратък Holding. Хора, стегнете се, не ми говорете за аварийни писти и глупости, защото децата по форумите са по-светнита от Вас. Имало е авария, самолетът е дошъл, спазени са процедури, всички са доволни, освен 2-*** разбирачи във коментарите под новините! Поздрави на всички, четете, интернет е без пари!

24

Петър

преди 12 години

До Артемида: А380 може да кацне на нашето летище, пистата го позволява, кацали са самолети с подобно тегло. Просто А380 по търговски причини няма скоро да се появи в София. Само малък брой летища тип Франкфурт, Токио, ЛА, Париж и 10-тина други имат нужната инфраструктура за обслужване на А380 чрез ръкави. Ние, Прага, Виена, даже Цюрих, Варшава, както и безброй други летища, в пъти по-развити държави не считат такава инфраструктура за нужна. Не пишете глупости, мили хора, има google....

23

Петър

преди 12 години

До НИКИ: Tова, което искате да кажете е PCN - Pavement classification number. Който в София позволява кацания на такива самолети - не 2-3 годишна, а просто да си кацат, асфалта отгоре е полимерно-модифициран, самата писта наистина е на ниво. Кацат рядко, защото няма търговско потребление за тях. Аварийна писта не знам кое летище има. Много по-големи летища от нашето имат само по една писта, защото не е нужна втора, а аварийна - такова понятие в авиацията няма, по-скоро е лош превод по NatGEO.

22

CHEMTRAILS

преди 12 години

До 19 - Orido: Знам какво и инверсионна следа и тя изчезва до 2 мин след като самолета е прелетял. А самолет, които пръска с химикали - алуминий, барии и стронции- следите остават повече от 1 час и се разтилат се и стават на облаци. Обясни ми как става така, ако самолета излиза само пара - инверсионна следа.Гледай интервюто на бившия шев на ФБР, които признава открито че се пръска със самолети по целия свят. Има геоинженери, които си правят какви ли не експерименти.

21

Ники

преди 12 години

... Заради което се е наложило гръцки самолет с недостик на гориво да кръжи над София. Наложи ло се е да издърпат арабският самолет за да освободят място за гърците. Живеем в 21 век и сме столица в ЕС!

20

Ники

преди 12 години

До господин 11. Коментара под номер 10 е много правилен. Не само дължината на пистата е фактор, а също така и какво има под асфалта, който виждате. Доколкото знам нашите писти са годни за не повече от 2-3 кацания на подобен самолет за 1 година. За такива типове самолети под асфалта обикнове се излиза бетон с дебелина 1 метър.Друг е проблемът, който не е споделен в новината, че нашето съвременно летище от 21 век няма аварийна писта и се е наложило самолета да кацне на единствената, която имаме.

19

Orido

преди 12 години

Господин 18 болен мозък ти за инверсионна следа да си чел а ? , икономическия комерсиализъм няма нищо общо с тая простотия която си написал.. смешно е и да се коментира и сте плъзнали като мравки във всички форуми ., болни хора лекувайте се.. или четете повече техничска литература наред глупащините в интернет..айде миите си краката и по леглата...

18

CHEMTRAILS

преди 12 години

Немаркиран самолет. Какви ли са тези лесно изпарими вещества ? Вируси, които искат да ни пръскат отгоре - chemtrails. За да печели фармацевтичната индустрия, трябва да има болни хора. За това е нужно да има болести. Chemtrails - химически пръскания от самолети. Напишете в google вижте и четете. Това не е конспирация, това е жестоката истина. Цел намаляване популацията на населението. Болни хора. Повече пари в фармацевтични фирми.

17

Do nomer 16

преди 12 години

Az sam ot tiq Ganiovci deto tebe te e sram da si priznaesh che si balkanski muj neshtastniko i se bix v gurdite kato sichki podkrepixa sestrite ni v Libia i kato sega wsichki se wdignaxa na protest srestu ciganiqta da gordeq se s tezi si sanarodnici a ti mojesh samo da ni zavijdash

16

артемида

преди 12 години

Как може да се възхищавате и да приемата като голямо постижение фактът, че на софийската писта може да кацне Джъмбо?Срамота е на европейско летище в 21 век това да се възприема като постижение. Четох, че пистата не може да приема Airbus A380...тогава защо строиха това ужасно ново летище, след като не са адаптирали пистата за по-големи самолети??? идиотщина..обаче нали трябва да сме барабар Петко с мъжете.*** да може да се бие в гърдите.

15

Валчо

преди 12 години

Самолета е готов да избухне в пламаци,заобиколен е от пожарни,а е паркиран на правителственна стоянка?

14

Анонимен

преди 12 години

Bravo, sega Tikvata ste triabva da pre-asvaltira i pistata...

13

Анонимен

преди 12 години

Air Atlanta Icelandic TF-AAB

12

пожарникар

преди 12 години

"Колегата ББ.пръв дойде...с ножица в ръка.

11

Петър

преди 12 години

До номер 10. Причините са търговски и липсата на потребление за такъв самолет. Просто човекът по-долу беше изтъкнал оперативни причини, които не са актуални! Поздрав!

10

Анонимен

преди 12 години

Актуална снимка!? Да вярвам ли на очите си??? Не мога да се въздържа да не поздравя Днес.бг! Браво. Най-после!За любопитните: Не дължината на пистата в София е причина (също и на старата писта) 747 да каца толкова рядко. Има други фактори.

9

Петър

преди 12 години

Пистата в София е 3600 метра. Във Варна кацат чартърни джъмбота през лятото почти ежедневно на полоса 2500 метра. Когато Клинтън каца полосата в София още беше старата - 2780 метра. Т.е. Джъмбота могат да кацат и кацат в София 'без зор'. Отделно - доста често кацат Ан-124, в близкото минало имаше серия от полети с MD-11 и други големи самолети. Поздрав!

8

Анонимен

преди 12 години

Джъмбота за кацали много пъти в София. Преди 2-3 месеца друго товарно кацна авариино, едно време Клинтън кацна с джъмбо...

7

любител

преди 12 години

Супер, че всичко е наред!Най- ме кефи, че явно все пак Джъмбо може да кацне в София, ако е много на зор :))))) не мислех, че пистата е достатъчно дълга!