Естествено, че Боинг е самолетът! Еърбъс са хубава компания, но както всяка европейска такава нямат иновации. А ако не бяха френските и немските правителствени пари? А ако не бяха "платените" поръчки, които де факто не се осъществяват, а? Недейте с лаладжийство. Еърбъс са добри, но Боинг са на светлинни години напред и наистина само стачката и кризата ги забави.
Многобройните проблеми при производството бяха голяма стачка на работниците, защото точно тогава се разрази кризата и започнаха да ги съкращават. Други проблеми може да има от титановите отливки, които се правят в Русия.
Феновете на Боинг са счупили клавиатурата, разбираемо е фена да защитава на всяка цена любимата си марка, но бъдете малко обективни. ФАКТ е че Еърбъс обира големите поръчки, ФАКТ е че изпревариха Боинг по продажби. Дори и да не приемете това за обективна оценка прочетете статията отново, наблягайте на фразите "Многобройните проблеми при производството на Dreamliner подкопаха репутацията на Boeing","Репутацията на Boeing се спасява от факта.." щом една репутация трябва да се спасява....
А380 е по-икономичен, защото харчи по-малко повече гориво, отколкото повече пътници носи (мързи ме да го формулирам по-подредено)
Airbus - 787 е много по икономичен .. от А380 не ставай смешен .. 787 е признат за най-високотехнологичната машина в момента прочети малко за него и ще добиеш представа.. така да говориш по инерция е смешно.. Това не означава че А380 не е страхотна машина
Че откъде на къде АН-225 преписваш на Руснаците той не е Руски а Съветски или по скоро произведен в Украинската ССР в края на 80-те години на XX век и вече не се произвежда .. освен че е най-големия самолет в него няма нищо съвременно.
До 29 - какво стъпало?? Миналата година имах възможността да отида на обиколка в производствения комплекс на Airbus в Тулуза. Там казаха, че номинално А380 консумира два литра керосин на пътник на 100 км. Зависи вече от компанията колко седалки ще сложат, но все пак си е впечатляващо. В хангара имаше 3 самолета в строеж и още няколко навън седяха построени в очакване на тестове. Да не говорим че А380 лети вече от няколко години, а Boeing още не могат да си съберат акъла...
Добавям, че 787 според компанията производител е замислян да може да лети с 5 часа и половина ETOPS, което е... нещо невероятно и непостижимо за другите.
Също важни са двигателите трент 1000 разработени отРолс-Ройс, специално за 787 :) Голям ден е утре :)
АН-225 самолет конструиран благодарение от необходимоста да бъде транспортирано краденото копие на совалките, Буран.Само дето типично по Руски Буран бе зарязан в хале което се срути, а самолета също бе изоставен. Добре, че се намериха добри хора, но не Руснаци за да го възстановят и да може да лети.
руснакът и китаецът никога не създават, така че няма на какво да им се възхищаваме... те умеят само да копират
новият салон на бойнг е страхотен, имах удоволствието да се возя миналата седмица на 737-700 NGCabin наистина е адски свежо с LED светлините новите бин-ове за багажа. 787 е невероятно иновативен самолет и изобщо не е конкуренция на А380. Ербъс правят А350 в отговор на 787. Конкурентът на A380 е 747-8
Мисля, че концепцията на Дриймлайнър е по-печеливша от тази на А380. По-малкия самолет позволява по-голяма гъвкавост.
*** синдикати прецакаха хубавият самолет с стачките им. Видях го паркиран на вън два пъти докато минавах покрай Boeing Field 2009 година и изглежда супер на живо. Жалко само че авиолиниите сега ще го преебат с нагъчканите седалки и махането на хубавите интериорни опции които Боинг предлагат
Пространството за краката зависи от това колко нагъсто са подредени седалките, а това всяка компания сама си го решава.
За да не се карате и спорите, ще ви кажа че Еърбас е самолета. За пасажерите определено това е самолета. Седалките са по-удобни, по-големи, повече пространство за краката.Точка.
Първият Boeing 787 Dreamliner заминава за Токио