48

Striker

преди 12 години

Естествено, че Боинг е самолетът! Еърбъс са хубава компания, но както всяка европейска такава нямат иновации. А ако не бяха френските и немските правителствени пари? А ако не бяха "платените" поръчки, които де факто не се осъществяват, а? Недейте с лаладжийство. Еърбъс са добри, но Боинг са на светлинни години напред и наистина само стачката и кризата ги забави.

47

Анонимен

преди 12 години

Многобройните проблеми при производството бяха голяма стачка на работниците, защото точно тогава се разрази кризата и започнаха да ги съкращават. Други проблеми може да има от титановите отливки, които се правят в Русия.

46

Анонимен

преди 12 години

Феновете на Боинг са счупили клавиатурата, разбираемо е фена да защитава на всяка цена любимата си марка, но бъдете малко обективни. ФАКТ е че Еърбъс обира големите поръчки, ФАКТ е че изпревариха Боинг по продажби. Дори и да не приемете това за обективна оценка прочетете статията отново, наблягайте на фразите "Многобройните проблеми при производството на Dreamliner подкопаха репутацията на Boeing","Репутацията на Boeing се спасява от факта.." щом една репутация трябва да се спасява....

45

до 44

преди 12 години

А380 е по-икономичен, защото харчи по-малко повече гориво, отколкото повече пътници носи (мързи ме да го формулирам по-подредено)

44

^3DAttack

преди 12 години

Airbus - 787 е много по икономичен .. от А380 не ставай смешен .. 787 е признат за най-високотехнологичната машина в момента прочети малко за него и ще добиеш представа.. така да говориш по инерция е смешно.. Това не означава че А380 не е страхотна машина

43

^3DAttack

преди 12 години

Че откъде на къде АН-225 преписваш на Руснаците той не е Руски а Съветски или по скоро произведен в Украинската ССР в края на 80-те години на XX век и вече не се произвежда .. освен че е най-големия самолет в него няма нищо съвременно.

42

Airbus

преди 12 години

До 29 - какво стъпало?? Миналата година имах възможността да отида на обиколка в производствения комплекс на Airbus в Тулуза. Там казаха, че номинално А380 консумира два литра керосин на пътник на 100 км. Зависи вече от компанията колко седалки ще сложат, но все пак си е впечатляващо. В хангара имаше 3 самолета в строеж и още няколко навън седяха построени в очакване на тестове. Да не говорим че А380 лети вече от няколко години, а Boeing още не могат да си съберат акъла...

41

Анонимен

преди 12 години

Добавям, че 787 според компанията производител е замислян да може да лети с 5 часа и половина ETOPS, което е... нещо невероятно и непостижимо за другите.

40

Анонимен

преди 12 години

Също важни са двигателите трент 1000 разработени отРолс-Ройс, специално за 787 :) Голям ден е утре :)

39

Анонимен

преди 12 години

АН-225 самолет конструиран благодарение от необходимоста да бъде транспортирано краденото копие на совалките, Буран.Само дето типично по Руски Буран бе зарязан в хале което се срути, а самолета също бе изоставен. Добре, че се намериха добри хора, но не Руснаци за да го възстановят и да може да лети.

38

До 36

преди 12 години

АН-225 от кого ли са го копирали?От 787???

37

Анонимен

преди 12 години

Свръх модерен Руски самолет се разби в руските степи, от целия екипаж е оцелял само огняра.

36

do 8

преди 12 години

руснакът и китаецът никога не създават, така че няма на какво да им се възхищаваме... те умеят само да копират

35

Анонимен

преди 12 години

новият салон на бойнг е страхотен, имах удоволствието да се возя миналата седмица на 737-700 NGCabin наистина е адски свежо с LED светлините новите бин-ове за багажа. 787 е невероятно иновативен самолет и изобщо не е конкуренция на А380. Ербъс правят А350 в отговор на 787. Конкурентът на A380 е 747-8

34

Анонимен

преди 12 години

Мисля, че концепцията на Дриймлайнър е по-печеливша от тази на А380. По-малкия самолет позволява по-голяма гъвкавост.

33

Миро

преди 12 години

*** синдикати прецакаха хубавият самолет с стачките им. Видях го паркиран на вън два пъти докато минавах покрай Boeing Field 2009 година и изглежда супер на живо. Жалко само че авиолиниите сега ще го преебат с нагъчканите седалки и махането на хубавите интериорни опции които Боинг предлагат

32

Анонимен

преди 12 години

Пространството за краката зависи от това колко нагъсто са подредени седалките, а това всяка компания сама си го решава.

31

Ангел

преди 12 години

Първият Европейски Превозвач с такъв Боинг е Полски Авиолинии - LOT

30

Пилот

преди 12 години

За да не се карате и спорите, ще ви кажа че Еърбас е самолета. За пасажерите определено това е самолета. Седалките са по-удобни, по-големи, повече пространство за краката.Точка.

29

Анонимен

преди 12 години

Боинг 787 е стъпало в авиацията, а Еърбъс за съжаление нямат нищо ново в този клас.