70

мен

преди 12 години

браво видяхме как добре работи приватизацията в Балкан, Нефотхим, ЕРД-тата, ТЕЦовете и тн. чакаме сега и БДЖ да бьде приватизирана и да работи изцяло за интересите на бьлгарския народ. Само за информация вьв Франция 40% от икномиката е дьржавна, хората работят по 35 часа на седмица и имат по един месец отпуска и здравната система е почти безплатна, ама Герб знае по добре, те са учили ... пожарникарство и физическо вьзпитание. ШЕ ВИ ИЗБЕСИМ КУЧЕТА ГЕРБАВИ

69

dydo

преди 12 години

sto ni pravite na balaci mahnete administraciata i nestata ste se opravyat

68

Лок. депо Дг

преди 12 години

А кога ще хванат поне част от крадците на нафта от Локомотивно депо Димитровград:Живко Димитров Вълков - лок. машинистАнтон Гочев Тончев - пом. машинистВеселин Георгиев Тенчев - депомайсторВеселин Паунов Димитров - лок. машинистКрасимир Стойнов Димов - лок. машинистБорислав Добрев Петков - лок. машинистЙордан Николов Шивачев - лок. машинистШенол Бекир Юсеин - лок. машинистВойно Иванов Войнов - лок. машинистХристо Пенев Пантелеев шлосерАнгел Николаев Ангелов - шлосерИ това са само част от крадците на нафта от депото.И също така кога ще уволнят от депото брокера-разносвач и клюкар на вътрешно-фирмена информация инж. Петър Юлиев Борисов - Рък. сектор Експлоатация. - Много хора от Димитровград извън системата на БДЖ знаят вътрешнофирмена информация за Лок. депо Дг, която не би трябвало да е обществено достъпна, благодарение на това лице.

67

ганчо

преди 12 години

абе какво ревете бе,знаете ли че към момента БДЖ-то има към 1 милиард дългове!!!!Да се продава и това е...

66

наблюдател

преди 12 години

Направат ли и това ГЕРБ си подписват смъртните присъди

65

Анонимен

преди 12 години

бдж тп няма да бъде пиватезирано ще бъде фалирано защото никои не е луд да купи предприятие с толкова големи дългове и огромен административен апарат ислед това да го боли главата от съдилища след съкращенията които ще проведе товарните влакове най вероятно ще се разлределят межу действащите превозвачи

64

Анонимен

преди 12 години

ГЕРБ ГРАБИМ БЪЛГАРИЯ

63

Въпроси Отговори

преди 12 години

Почна се всеобщата, голяма и евтина приватизация, която предизборно нямаше да се осъществи никога.Къде са ГЕРБ островните банкови сметки за 10-те процента комисионна?

62

Анонимен

преди 12 години

Товарните ЖП винаги са били стратегически за логистиката в една икономика.Най-евтиния товарен транспорт.Всички фирми работят с кредити,имат дългове.Дъ,жавата реално дължи пари на себе си,безналични пари.Освен това, такива административно наложени дългове/поради забавяне/ вливат десекратно повече средства в останалите отрасли на икономиката.Джон.Д.Рокфелер разгромява конкуретните си именно чрез нагаждане на тарифите в железниците.Съсипват страната.Нов "Балкан"

61

Анонимен

преди 12 години

Едно време на тоя ден имаше заря, а не се говореше за унищожаване на държавата.

60

дидо

преди 12 години

Тъй като това е начина, по който страната ни да получи държавен заем съм съгласен! Хората работят за благото на България

59

Ив

преди 12 години

Щом така са решили, нека така да бъде най-добре. Хората от Герб знаят кое е най-доброто за страната ни!

58

до 49

преди 12 години

Според мен за да се стигне до приватизирането на дадено държавно предприятие не е задължително положението в него да е трагично, просто е въпрос на държавно управление и приоритети. Сега друг е въпроса, че ситуацията с БДЖ е точно такава каквато Вие я описвате - безисходица. Загубата на предприятието за 2010 г. е около 50 млн. лв. а задълженията са около 700-800 млн. Така, че при тези данни според мен трудно ще се намери инвеститор. Иначе за мен е много добра политиката на приватизация в Англия.

57

Анонимен

преди 12 години

Абсолютно правилно решение!

56

jp

преди 12 години

kolkoto po skoro,tolkova po dobre.te ni lajat che ni plashtat nie gi lajeme che rabotim.

55

Петко

преди 12 години

След като това е единственият начин да се получат пари за железниците ни, мисля че Московски правилно се ориентира.Толкова години крадене от БДЖ, накрая няма да имаме и влакове...

54

стефан

преди 12 години

Приватизацията е начин да се потулят далаверите и некадърното ръководство , г-н Борисов ! То в това министерство май само БДЖ-то е държавно, закрийте го тъкмо един министър по-малко. Нещо Трайчо си мълчи що не продаде АЕЦ-а на онези дето питате постоянно какво да правите, на новия ГОЛЕМ БРАТ.

53

анонимен

преди 12 години

Това е добре ,да вземат и пътническия да оправят поне

52

Анонимен

преди 12 години

То се знае кой ще приватизира Товарните превози.Този,който ги унищожи.И за добре свършената работа ще ги финансират с европейски пари.

51

ас

преди 12 години

Миии...Няма да взимате заем !Да си продам нивата , че да ми отпуснат пари за трактор !Тъй се съсипа България , от проданжи и алчни дребни душици....