браво видяхме как добре работи приватизацията в Балкан, Нефотхим, ЕРД-тата, ТЕЦовете и тн. чакаме сега и БДЖ да бьде приватизирана и да работи изцяло за интересите на бьлгарския народ. Само за информация вьв Франция 40% от икномиката е дьржавна, хората работят по 35 часа на седмица и имат по един месец отпуска и здравната система е почти безплатна, ама Герб знае по добре, те са учили ... пожарникарство и физическо вьзпитание. ШЕ ВИ ИЗБЕСИМ КУЧЕТА ГЕРБАВИ
А кога ще хванат поне част от крадците на нафта от Локомотивно депо Димитровград:Живко Димитров Вълков - лок. машинистАнтон Гочев Тончев - пом. машинистВеселин Георгиев Тенчев - депомайсторВеселин Паунов Димитров - лок. машинистКрасимир Стойнов Димов - лок. машинистБорислав Добрев Петков - лок. машинистЙордан Николов Шивачев - лок. машинистШенол Бекир Юсеин - лок. машинистВойно Иванов Войнов - лок. машинистХристо Пенев Пантелеев шлосерАнгел Николаев Ангелов - шлосерИ това са само част от крадците на нафта от депото.И също така кога ще уволнят от депото брокера-разносвач и клюкар на вътрешно-фирмена информация инж. Петър Юлиев Борисов - Рък. сектор Експлоатация. - Много хора от Димитровград извън системата на БДЖ знаят вътрешнофирмена информация за Лок. депо Дг, която не би трябвало да е обществено достъпна, благодарение на това лице.
абе какво ревете бе,знаете ли че към момента БДЖ-то има към 1 милиард дългове!!!!Да се продава и това е...
бдж тп няма да бъде пиватезирано ще бъде фалирано защото никои не е луд да купи предприятие с толкова големи дългове и огромен административен апарат ислед това да го боли главата от съдилища след съкращенията които ще проведе товарните влакове най вероятно ще се разлределят межу действащите превозвачи
Почна се всеобщата, голяма и евтина приватизация, която предизборно нямаше да се осъществи никога.Къде са ГЕРБ островните банкови сметки за 10-те процента комисионна?
Товарните ЖП винаги са били стратегически за логистиката в една икономика.Най-евтиния товарен транспорт.Всички фирми работят с кредити,имат дългове.Дъ,жавата реално дължи пари на себе си,безналични пари.Освен това, такива административно наложени дългове/поради забавяне/ вливат десекратно повече средства в останалите отрасли на икономиката.Джон.Д.Рокфелер разгромява конкуретните си именно чрез нагаждане на тарифите в железниците.Съсипват страната.Нов "Балкан"
Тъй като това е начина, по който страната ни да получи държавен заем съм съгласен! Хората работят за благото на България
Щом така са решили, нека така да бъде най-добре. Хората от Герб знаят кое е най-доброто за страната ни!
Според мен за да се стигне до приватизирането на дадено държавно предприятие не е задължително положението в него да е трагично, просто е въпрос на държавно управление и приоритети. Сега друг е въпроса, че ситуацията с БДЖ е точно такава каквато Вие я описвате - безисходица. Загубата на предприятието за 2010 г. е около 50 млн. лв. а задълженията са около 700-800 млн. Така, че при тези данни според мен трудно ще се намери инвеститор. Иначе за мен е много добра политиката на приватизация в Англия.
След като това е единственият начин да се получат пари за железниците ни, мисля че Московски правилно се ориентира.Толкова години крадене от БДЖ, накрая няма да имаме и влакове...
Приватизацията е начин да се потулят далаверите и некадърното ръководство , г-н Борисов ! То в това министерство май само БДЖ-то е държавно, закрийте го тъкмо един министър по-малко. Нещо Трайчо си мълчи що не продаде АЕЦ-а на онези дето питате постоянно какво да правите, на новия ГОЛЕМ БРАТ.
То се знае кой ще приватизира Товарните превози.Този,който ги унищожи.И за добре свършената работа ще ги финансират с европейски пари.
Миии...Няма да взимате заем !Да си продам нивата , че да ми отпуснат пари за трактор !Тъй се съсипа България , от проданжи и алчни дребни душици....
Приватизират "БДЖ-товарни превози" ЕООД