231

до 234

преди 12 години

Ало уранготана я мълчи и бърши *** на тетката която гледаш.

230

хаха

преди 12 години

от 2млн избягали ПРАВИЛНО навън-касае се за съдбата и живота им-никой от БГ *** кандидати за президент няма да види ни глас,ни писмо!най-много 100 000 *** от тия 2млн. да се изтропат,ама нищо не са 5%,хаха! така трябва,ама шимпанзетата(да прощават умните животни!) в БГ ще докарат до цели 50% участие! в какво е участието-в задържането и закрепването на клупчето около изпосталялата му шийка!

229

Анонимен

преди 12 години

За това тлас за Витков! На 200% не долюбва ***

228

Анонимен

преди 12 години

Да бе - точно Сидеров - тоя *** и предател - нали сега е във властта - защо не повдигна гласец срещу *** мародерство и престъпленията на ББ и ЦЦ?*** е Сидеров!

227

Генади

преди 12 години

Кой е Плевнелиев? Едно време е получавал пари от това да праща българи в чужбина, да ги прави гастарбайтери. Ако стане президент с една ръка ще прати всички кадърни хора извън граница. Стига сме се заблуждавали! Този човек няма политическо виждане. Национално отговорна политика се прави от политици, не от бизнесмени-милионери. Само патриот може да поведе тая държава. Ще се окаже, че това е Волен Сидеров. Пет години му следя развитието, единствения мислещ политик.

226

tulski

преди 12 години

Тоя *** е ял тупалката. Обича да се прави на мъж, ама са го дергосали здраво.Карата - маратист, ама пред винкела не върви.

225

Дрън-дрън

преди 12 години

Обещания не даваме. Изберете ни и ще видим какво ще стане", отсече Светльо.И какво толкова ще стане, бе, Господин Светльо?И вие ще козирувате на ДС, както всеки, който бъде поставен на този пост.

224

до 226

преди 12 години

Ами да се беше кандидатирал бре! Светльо Витков президент!

223

мейс

преди 12 години

Мислех да не гласувам, но ще ида да гласувам за Светльо. Доста народ, според мен, ще гласува за него, предполагам че ще се изненада от резултата.

222

wiktor

преди 12 години

Ми то тогава аз да се бях кандидатирал е***и :)

221

Анонимен

преди 12 години

б'ат Светлю е пич,и баба ще гласува за него.

220

до 222

преди 12 години

Скрий се бе ***. Тук говорим за пръдльото Светлю. Заври си обширния коментар отзад платено клакьорче на бсп/дпс.

219

който не го харесва

преди 12 години

ами... и аз не го харесвам, но пак да му го нАбия изодзадзе.Све-тльо пре-зи-дентСве-тльо пре-зи-дентСве-тльо пре-зи-дентда си вървят всички лъжливи и продажни ***.Те на тия избори ще гласувам, отдавна чакам такъв кандидат.какво пък?Додея ми напълно от ***.искам ТОВА да е президента ми.Него заслужавам

218

Анонимен

преди 12 години

Европейската комисия е на път да пореже бляновете на кабинета "Борисов" за 7 магистрали и 7 скоростни отсечки до 2020 г. Причината е промяната в политиката на Брюксел да финансира иновации, зелени технологии и енергийната ефективност вместо пътища и магистрали. Макар тези приоритети на ЕК да са заложени в "Стратегия Европа 2020", до момента кабинетът "Борисов" не й се противопоставяше по никакъв начин.Изненадващо вчера вицепремиерът по еврофондовете Томислав Дончев алармира, че на страната ни може да се наложи да убеждава Брюксел от нуждата за инвестиране в пътни проекти. "Трябва да е ясно, че следващата бюджетна рамка ще е много различна. Идва краят на щедрото финансиране на проекти от полза за Европейския съюз и отделните държави", предупреди Дончев. Той даде да се разбере, че занапред отпусканите европари за дадена държава ще са пряко свързани с разходите на собствената й хазна и ако се допусне дефицитът в бюджета да мине 3%, най-вероятно ще последва орязване на еврофондовете й. След всичко това министърът по еврофондовете обяви, че от тук нататък държавата трябва да има водещ приоритет убеждаването на ЕК за финансирането на магистрали у нас. "Нашата първа задача е да убедим ЕС, че новите държави членки имат нужда от инвестиции в базисна инфраструктура, за да достигнат останалите страни в общността. Вярвам, че позицията ни за достатъчно средства за инфраструктура ще бъде уважена", заяви той. А по-късно дори се зарече, че ще убеди ЕС да отпусне с 20% повече спрямо 7-те млрд. евро, които ЕС ни предостави от 2007 до 2013 г.Транспортният министър Ивайло Московски обаче призна, че ситуацията съвсем не е розова. С половин уста той посочи, че програма "Транспорт" не върви според неговите очаквания. Причината е, че договорените средства по нея са около 70%, но реално платените били едва около 14%. "Това е проблем, с който трябва да се справим", заяви лаконично Московски. Никой от министрите не се нае да каже колко пари е възстановил ЕС на бюджета на България за строежа на магистрали. От опозицията коментираха, че място за оптимизъм няма. "Министър Дончев като че ли сега открива Америка, приоритетите на "Стратегия 2020" са ясни отдавна и там субсидирането на инфраструктурата е заменено със зелени технологии и иновации", коментира Меглена Плугчиева, бивш вицепремиер по еврофондовете в кабинета "Станишев"."Министърът да не дава заден ход. Напротив, заедно с бъдещия президент Росен Плевнелиев да се подпишат под обещанията си, защото през пролетта биха барабана, че в периода 2014 - 2020 г. ще осигурят по всички европрограми 16 млрд. лв. Тогава те не се вслушаха в предупрежденията ми, че ЕК вече има нови приоритети, а и заради кризата в новия програмен период европарите за отделните страни членки няма да се увеличават, а ще се намаляват. Сега България не може да усвои 14 млрд. лв. и ще загуби значителна част от тях. Как тогава очаквате Брюксел да ни отпусне нови 16 млрд. лв. за нови 7 години?! Това не е сериозно. Специално за магистралите как може да очакват повече пари, като в момента администрацията не успява да възстанови и стотинка от Брюксел, а харчовете в бюджета увеличават дефицита", коментира още Плугчиева. Тя настоя Томислав Дончев да подаде оставка, ако не изпълни обещанията си.Дори и да бъдат договорени 16 млрд. лв. за времето от 2014 до 2020 г., само заявките на регионалното министерство за пътища и развитие на регионите са 11 млрд. лв., а има още 6 оперативни програми. Затова експерти бяха категорични, че парите за магистрали няма как да стигнат.В стратегията на "България 2020" на кабинета "Борисов" седемте магистрали и седем скоростни пътя са водещ приоритет, а вече бившият строителен министър Росен Плевнелиев в края на юни т.г. обяви "голяма победа за България", защото тези пътища вече са част от трансевропейската пътна мрежа. Включването им там обаче не означава директно финансиране, а дори ако се реализират отсечките, те трябва да отговарят на по-високи изисквания. До момента кабинетът "Борисов" има само една магистрала - "Тракия", одобрена за финансиране от ЕС, но дори и след брюкселското "да", продължава да се товари националният бюджет, защото администрацията не може да изготви документите, за да си възстанови разходите от ЕС. От ведомството на Ивайло Московски вчера се похвалиха пред "Сега", че очакват още този месец правителството да реши и строежът на магистрала "Струма" да започне с пари от бюджета, без да е сигурно, че страната ще може да защити финансирането й с европари. За магистрала "Марица" Министерският съвет вече гласува отпускането на 398 млн. лв. с ДДС, колкото е стойността на липсващите 67 км от Оризово до Харманли. Одобрение на Брюксел за тази магистрала все още няма. Ремонтът на жп линията от Септември до Пловдив също започна с 200 млн. лв. от бюджета, въпреки че и този проект трябва да се финансира от еврофондовете. След всичко това съвсем естествено Министерството на финансите призна преди ден, че дефицитът през юли се увеличава заради разплащането на средства по еврофондовете с пари от националния бюджет, които още не са възстановени от ЕК. Минусът по евросредствата през юли е 270 млн. лв. срещу 196.2 млн. лв. през юни.ОБЕЩАНИЯ 7-те магистрали и 7-те скоростни отсечки ще погълнат 3.5 млрд. евро, обяви през пролетта Плевнелиев. През май бе завършена магистрала "Люлин" при цена от 185 млн. евро за 19.5 км. Оставащите 116 км от магистрала "Тракия" вече се строят за общо 248.1 млн. евро и трябва да бъдат готови до средата на следващата година. В средата на 2011 г. ще тръгнат две от отсечките на аутобана "Марица". Магистрала "Струма" пък ще струва 1.150 млрд. евро. До края на 2014 г. трябва да е завършена и магистралата Калотина - София. 75 км от нея струват 405 млн. евро. Магистрала "Хемус" все още е с неясно финансиране - концесия, европари или средства от бюджета. До 2020 г. тя трябва да бъде завършена изцяло. Прогнозата е, че трасето ще струва 1.282 млрд. евро. 2020 г. е и срокът за аутобана "Черно море" с прогнозна стойност 450 млн. евро. Правителството планира да получи по програма "Транспорт" средства за скоростните отсечки между Видин и Ботевград, Русе и Маказа, Русе и Шумен, Гюешево и София, магистрала "Рила", Варна и Дуранкулак, Пловдив и Асеновград

217

До 220

преди 12 години

Най-добре да се оплачеш на госпожата, че другарчето ти е изяло десерта.

216

За Витков!

преди 12 години

*** ,няма да е зле да се намесите. Тук отдоло е пълно с л...а

215

mesha

преди 12 години

DOVIJDANE DOVIJDANE DOVIJDANE BALUCI

214

Анонимен

преди 12 години

Тоя *** съвсем е изтрещял. Мислих си, че в лудницата няма как да гласуват за него и по тази причина няма как да вземе повече от десетина гласа, включително на к**вите, които тук го ласкаят. Айде, със здраве.

213

до курвенцето 215

преди 12 години

О, не се нервирай толкова, скъпа. Не преписвай качествата си на други. Върви оближи к-ра и *** на плешивия остриган психопат. Белким ти позволи да му целунеш миризливите чорапи.

212

mesha

преди 12 години

mnogo vi se radvam sas 210 moje da si spretnem orgiika sas vas