43

до 16

преди 12 години

Разбира се, че се казва локомотив, това е електрически локомотив. Има още парни и дизелови локомотиви.

42

Анонимен

преди 12 години

много грозни влакове... че и опасни

41

до 34

преди 12 години

Ако всичко им е наред - хич не са бавни (тези на снимката)

40

do 38

преди 12 години

Иван Костов не е начело на държавата от 11 години, хайде стига оправдания с него!

39

Факт!

преди 12 години

Влакове се палят,автобуси се обръщат,баси транспорта има в тази държава!

38

dragunov7.62

преди 12 години

Жалка картина ,както всички предприятия така и на БДЖ му еб..ха майката окрадаха го и го унищожиха.Докато има БДЖ ще има и дим.Остана сега някой 18 годишен сополанко да го приватизира както става напоследък с големи и крупни предприятия поне бяха такива.

37

Машинист

преди 12 години

Когато Иван Костов постави БДЖ в изолация ,стартира загробването на българските железници.Няма по света пътнически превози , които да не се дотират.Само ние сме най умните! А пък и този ***, който е сложил тази снимка на крайградски влак само нагнетява напрежение.

36

Nobody

преди 12 години

Очаквайте нови горещи оферти от БДЖ...

35

един от тълпата

преди 12 години

Имам изключително предложение - да се помолим на нашите японски приятели, да ни подарят 10 бройки от техните стари влакове, там дето 1995-96 година са ги сменили, на бас че ще сме най-бързите на Балканите :)

34

gft

преди 12 години

"Wild Wild West, Jim West, desperado, rough riderNo you don't want nada" хахахаз като гледам на тоя влак спирачките са му последния проблем

33

Анонимен

преди 12 години

Влак стрела на снимката..

32

$

преди 12 години

Историята помни тази година поне три изгорели автобуса. И то все нови.

31

Кристина

преди 12 години

И за какво по дяволите забраниха пушенето във влаковете?

30

Анонимен

преди 12 години

Кавато е БДЖ такава е и държавата,а вдигат цената на билетите

29

Анонимен

преди 12 години

Е па как искате. 40 годишни влакове, които даже не се и поддържат. Пътуването с услугите на БДЖ се превърна в екстремен спорт- ***, бавно, неудобно и има реален шанс да загинеш някъде по пътя. След това следват поредица репортажи, два дена шум и всичко заглъхва. Отговорните органи си го местят в другия крачол и така до следващия инцидент.

28

Анонимен

преди 12 години

Тия електрички от 67-72ра още ли ги карат. Камикадзета-Самоубийци!!!

27

до 26

преди 12 години

Стига да се поддържат казвате? А къде остана комфорта? Къде остана предвижването с 130 км както гръцките електрички? Това искам да ви кажа..не е важно че ще подновяват частите..те и 100 години още могат да ги подновяват, важното е да сме в крак с времето все пак нали???? Не да разичтаме на надеждни електрички тракащи и скърцащи до 2050-та година. Знаеш ли последния път като влязох в такава електричка какво си помислих? ..Баси с тези вагони да не карат човешки материал за концлагерите бе???

26

До 16

преди 12 години

"сделано в СССР 1971 г." значи руски майсторлък! :)Както казва и 23 - могат и ощте толкова да карт стига да се поддържат

25

Пътник

преди 12 години

Не е вярно,просто влака премина звуковата бариера и това предизвика малко дим,другото си беше чиста паника на невежите.

24

NIE OT BSP

преди 12 години

DRUGARI SPRETE VLAKOVETE VOZIAT HORA