То все едно повечето "рокери" ходят по-далече от кафето и кръчмата. Ама иначе много се кефят да се изживяват като "волния ездач", че и разните пуберчета им се връзват.Колкото до вибрациите - има само един конкретен тип мъже, които толкова обичат да си пъхат вибриращи машинарии между краката. Радвам се, че демонстрирате ентусиазъм, муцки. ;-)
е много се извинявам, ама това става само да бръмчиш между кафетата в града. "завидните" 100 км пробег.... и къде ще стигна с тия 100 км? освен да вземат да опънат над шосетата ел.мрежа, като за тролеите....
Пробега от 100 км изобщо не го и коментирам, ама чак бил завиден... При положение, че повечето машини с един резервоар са в състояние да минат 300 и повече километра... А, шума си е важно да го има, дори и да оставим тръпката от пулсациите на мотора, представяте ли си, колко повече катастрофи ще има поради незабелязване на мотористи? Не, че и сега са малко, но без шум, пък съвсем...
Както обикновенно премълчават 2 основни фактора за ел.мотри/коли - 1 цената на батериите 2 след колко време трябват новиСъщо така време за зареждане, а пробега определено е незадоволителен. От всичко това лесно може да се направи извод за икономическата целесъобразност . Премълчаването в случая натежава към такъв извод
Саут Парк имат хубава серия (S13Ep12) по въпроса с дразнещите Harley riders в Америка. Приветствам идеята за по-тих, че и екологичен, мотор. Може да е тръпка звукът, скоростта, но когато някой всеки ден ти ПЪРДИ под прозореца с 85 децибела /границата на болезнения шум/ - не, мерси.
Ами, то ако няма шум и вибрации, къде остана тръпката от карането на мотоциклет? Звука на един мотор е нещо, което никак не може да излезе от съзнанието на този, който веднъж е яхнал мотор. Особено легендарния звук на V Twin.
като чета новината и се сещам за едно предаване по дискавъри - обясняваха как една хонда (не си спомням модела) е била значително по-добра от съответния Харли, но се е продавала значително по-малко, защото на купувача не му харесвало гладкият ход и липсата на вибрации..Електрическо скутерче е едно (перфектна идея), но електрически чопър - съвсем различно..
до 4, не знам за каква простотия говориш, но твоята е видна! Никой не ти е искал мнението да даваш оценки на колегите, а евентуално може да кажеш нещо за мотора, но понеже е видно че нищо не разбираш от мотори се оформяш, като досаден спамер. По темата - Не знам по какво 'се доближава до най-големите марки' този мотор. Чопърите са направени за спокойни, дълги турове, които няма как да направиш с тези нещастни 100км пробег. Всеки моторист ще пренебрегне с насмешка претенцията на производителя!
"Смятай колко им разбира главата от Harley на тези, които са ти нацъкали минусчета "Не ***, хората много добре знаят за Harley, но просто им е омръзнало от комплексари, които държат всички да ги забележат ако са достатъчно шумни и нахални. Хайде у лево. Да знаеш, много ми е приятно по улицата под прозореца ми да мине някой с Harley, умирам си от кеф. ***!
100 КМ И КЪДЕ ЩЕ ХОДИМ ПОСЛЕ КАКВО ЩЕ ПРАВИМ С ТЕЗИ 100КМ ЩО СИ ПРОДАВАТЕ НЕДОИЗКУСУРЕНИТЕ *** ПРОБЕГ МИНИМУМ 500КМ С ЕДНО ЗАРЕЖДАНИЯ ЗА ДА НЯМАМЕ ПРОБЛЕМИ БЕ АГЪНЦА...ДА СТИГНЕТЕ ДО МОРЕТО 5 ЗАРЕЖДАНИЯ ПО 8 ЧАСА СМЯТАТЕ ЗА КАКЪВ *** СТАВА ВЪПРОС...
На изложението в Хановер тази година имаше страшно много разработки на 2 колела - както е тръгнало, скоро ще успеят да вмъкнат в по-малък обем батерии. Въпрос на време е само.Ще видим :)
До 3:Като се зачетох в изказването ти и се убеди, че за простотията няма почивен ден... А! Вярно, че днес е понеделник! Може би така иронично са се подигравали и с първите бензинови автомобили; и с полета да луната; и с теорията на относителността...Всяко начало е трудно, но простотията е безкрайно понятие....
Божее колко мъка има по света1. По-безшумен - това най-вероятно за да го забелязват още по-трудно 2. Цели 100км, я повторете пак, потресен съм от цифрата.3. "Нищо не е известно за цената" - Слава богу! Поне това ни спестиха!П.С. Не е лошо като за кръжока млад техник или като дипломна работа, но чак пък да го продават?!
Който е...посегнал на В.З. ще бъде...унищожен.Някой помни ли...вече Коритаровкойто се опитваше да го...рекитира,като водещ журналист от НТ;следващият щебъде Велизарчо Енчефф от СКАТ.
Като Harley, но без гориво и без много шум