127, така като гледам, това, което си написал/а потвърждава написаното от автора на статията. Виждам доста пунктоационни и стилистични грешки в начина ти на писане...
Аз съм учител и добре познавам системата на образованието. Преди години децата учеха по-старателно, защото имаше смисъл да се учи.Образованието осигуряваше, ако не по-добре платена, то поне по-приятна и интересна работа.Сега, казват, имате свобода.Свободата, обаче не значи осигурена работа.Затова и много от децата не учат. Освен това образованието беше подложено на непрекъснати *** реформи-всяка година.Реформа, обаче не значи по-добро образование.
продължение от 125трябва ли да му спирам развитието? Защо няма специални програми за по-напреднали ученици? Защо ако дете е по-напреднало от другите трябва да му се сложи ограничителен похлупак, да не би да напредне повече?Защо самостоятелното обучение е залегнало в конституцията, но никой не го прилага за надарените деца? Трябва ли тези деца да страдат, защото видите ли нямаме в БГ добра система за оценяване на надарени деца? Подкрепям статията с две ръце като израз на моето мнение към образо
Към номер 17 и 18:Образователната система в България е закостеняла и непроменена от десетки години, дотолкова, че да не дава възможност за развитие на детето. Защо в Канада например, едно дете може да е на ниво 4-ти клас по математика ако тя му върви и 2-ри по английски, ако не му върви така добре, пък при нас не може.Аз имам дете, което току що навърши 6, чете идеално, смята задачи за втори клас и като говорих с една директорка на училище, тя ми казва, ама защо го учите? Викам, трябва да му
Дори не ми се иска да коментирам, чесно казано! Аз от университета имам най-гадните спомени на тази тема: имаш мнение - гориш!
Рядко тук се появяват смислени статии, но определено тази е такава.Колкото до мисленето в училищата... такова там не се стимулира, недай си Боже някое дете да изкаже различно мнение от това, написано в учебника, то това дете ако се размине само със слаба оценка ще е късметлия. За учителите (ако голямата част от работещите в сферата могат да се нарекат така) е много по лесно да "сравняват" с учебника, вместо да търсят логика в написаното от ученика...
Проблемът е на цялото общество.За положението на българските ученици всички имаме вина. Всички сме отговорни,но замисля ли се някой? Останаха ли много,които да внимават какво говорят и правят на обществени места?Останаха ли нормални предавания, за да може човек,когато гледа телевизия,успоредно с това да не затъпява? Всички казват- това е отговорност на училището-дори и родителите смятат така. Аз също съм на мнение, че практиката и дискусията са най-добрия и сигурен начин за усвояване.
Най-накрая да се обърне внимание! Това у нас си е килийно образование от началното до университета. В Унсс както е било в килийните едно време диктуват - студентите пишат, запомнят 40%. Човек запомня с практиката и чрез дискусиите. Не е ли логично часовете да почват именно от там, учениците и студентите да са се подготвили по темата предварително и тя да се дискутира. Ама май и на учителите и преподавателите не им се ъпдейтва. Те си остават с методите от годината, в която са завършили.
РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ МИСЛЕНЕТО СЕ ВИЖДАТ НА ВИТРИНИТЕ НА МАГАЗИНИТЕ : ADAM OPEL, ROBERT BOSH, DAIMLER BENZ, ASPIRIN BAYER, FERDINAND PORSCHE, И Т. Н. И Т. Н., БЕЗ ДА ПРОПУСКАМЕ CITROEN, FERRARI, PEUGEOT, RENAULT, LANCIA, ALFA ROMEO, И МНОГО ОЩЕ КОМПАНИИ НА МИСЛЕЩИ, КОИТО СА БИЛИ ЗАЩИТЕНИ ОТ ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНОСТ, ЗАТОВА, ЧЕ СА СЪЗДАВАЛИ РАБОТНИ МЕСТА, ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА БЕЗРАБОТИЦАТА! СЕГА ЗАЩИТА НЯМА, ЗАЩОТО ДЪРЖАВАТА СЕ УПРАВЛЯВА ОТ ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНОСТ. ЗАТОВА ПРОИЗВОДСТВО НЯМА ДА ИМА.
И кой ви каза, че у нас мисленето не било на почит, бе ***???????Или вие смятате СЕБЕ СИ за представителната извадка от бългаския народ? :)))))
Мисленето е субективно понятие, не може така да се дават оценки кой "мисли" и кой "не мисли"ако някой мисли като този, който го оценява, значи умее да мисли,в противен случай, не умее да мислино ако оценяващия се смени, може да се окаже обратнотопримери много, в политиката, в изкуството, в литературатаа кой оценява оценяващия дали може да мисли? например автора на тази статия може ли да мисли...кой да ти каже
Отново много обективен поглед. Личи си рационалната мисъл. Всичките проблеми на образователната ни система и на кризата в социално отношение въобще, събрани в орехова черупка. Дано статията постигне нещо, но както обичам да казвам: "Не можеш да събудиш човек, който се преструва на заспал..."Въпреки това, това не е оправдание да не опиташ. Браво Ралица!
Не са те късали, защото си имал свое мнение, а защото си неграмотен. Очевидно е от начина, по който пишеш. Извинявам се, че пиша така директно, обаче това е абсолютен факт. И не говоря за латиницата.
Бих добавила,че в днешно време не е модерно да мислиш,да знаеш.Колкото по-*** си и го показваш на "целия български народ" ,толкова по-добре за теб! Издигаш се в очите на околните. Какво могат да направят учителите като учениците НЕ ИСКАТ да мислят, защото да наизустиш нещо е много по-лесно,а информацията се намира от чичко ГУгъл :) . ЗА мен каузата си остава безсмислена, мозък в ничия глава с фуния не се налива!А дипломата и образованието е само колкото да се изфукаш пред познатите !!!
Най мразим да мислим!