36

Grajdanin

преди 12 години

Iskame da v1rnete marshrutka 34.. S1s neq ni e nai udobno da stigneme do kasetoo imame rabotaa. Sega kato zakrihte 34-kata Kremikovci ostana samo s1s edin mirizliv reis i p1len s *** govorim za avtobusa 117 Iskame si 34-kata varneteq nezabavno

35

Grazdanin

преди 12 години

Zashto sprqhte marshrutka 34 ...? Kremikovci ostana samo s1s edin proklet reis. Iskame si marshrutka 34

34

Гражданин

преди 12 години

Вместо да спирате маршрутки, погрижете се да обновите колите и да озаптите начина на каране и поведение на някои от шофьорите.

33

гражданин

преди 12 години

Чия празна общинска кратуна реши да спре маршрутка 34 - един сравнително бърз и удобен начин за придвижване от Ботунец. Пътници никога не са липсвали по тази линия. не дублира и метрото, както твърдят общинарите. Може би някои *** преди да вземат решения, засягащи много хора, трябва да смъкнат дебелите си провинциални *** от служебните коли и да се повозят в градския транспорт. В България всички се грижат само как да ни усложняват и без това трудния живот.

32

AZALIQ

преди 12 години

НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ЗАЩТО МАРШРУТКА 21 ЗАЩТО Е СПРЯНА.

31

ves666

преди 12 години

stiga s taia sofia be , da e..a i bokludjiiskata kofa ,sofia sofia kato cheli samo taia skapan grad e balgaria ebati my i kenefa .

30

vlady

преди 12 години

В 119 се возят много индийци гратисчии от Ботунец и пътуването се превръща в преживяване. Закриване на маршрутка 34 е необходимо - не вози индийците безплатно както си му е реда, в 119 контрольорите са изключително рядко явление може да се каже, че практически няма. Също 117 и 118 са рядко проверявани от контрольорите и се возят индийци гратисчии. Като компромис може превозвача по 34 да се задължи да вози индийците безплатно. При нарушение - счупено стъкло и/или пребит шофьор.

29

...

преди 12 години

... Мисълта ми е, че ако имаше малко повече контрол: да се следят с GPS-и, възможност да се проверяват в интернет както градски транспорт, и се ограничи прибирането на оборота в джоба на шофьора маршрутките щяха да си останат пълни. Аз лично ги използвам и в някой случай са ми много удобни. Може би имат нужда и от съвсем леко измеменение в маршрута заради метрото или синхронизация с него за да продължат да бъдат удобни и всичко щеше да бъде наред!

28

...

преди 12 години

Всъщност истината е, че много повече от тези три линии не работят вече. Давам за пример маршрутка 12, които сами се прецакаха. Те имаха много клиенти, когато бяха редовни. Шофьорите им ги мързи да гледат, и започнаха да стават все по нередовни. Не си довършват курсовете. Те просто си стояха тихо и кротко и си четяха вестници скрити в някоя пряка по маршрута им. Започнаха да се оплакват, че нямат пътници. Намалиха колите на 2-3 и това тотално отказа хората да я чакат и да се возат на нея...

27

Коста Босилков

преди 12 години

Маршутките се субсидират от общината, т.е. получават сухо от общината за да поддържат линията. Ако се оставяъ на самоиздръжка няма да има нито една линия.С въвеждането на електронен билет навсякъде ще се реши и въпроса за заплащанепри прикачване. Билетът ще важи за 1 час и през това време може да се прикачва навсякъде и колкото пъти искаш.

26

Анонимен

преди 12 години

Жалко наистина.Особено 34-ката беше най-скапаната линия с най-раздрънканите бусове и вероятно с една от най-големите печалби.Да видя сега с какво ще пътувам от нашия район, след като спрат маршрутката.Оставаме с ЕДИН малък автобус, обслужващ един град и четири квартала.С интервал минимум 30-35 мин...

25

Анонимен

преди 12 години

А защо тогава не затварят автобусни линии със смърдящи *** вътре?????????? А, драги ми управници? Май всички българи трябва да се изнесат от тая смърдяща държавица.

24

CIGANIN

преди 12 години

Da gi sprat vsichkite marshrutki.Nie *** shte vi izvozvame s karucite.Na li vi haresva da sa butati i tapchite kato koparki v marshrutkite sha va natapcha v karucata.I kobilata mi Gergya da izgara niakoi lev.

23

до 9

преди 12 години

След като явно НЕ си софиянец - не се обаждай!В маршрутките освен ,че плаща 1.50 за разстояние за което иначе ако се прекачваш на три транспорта ще дадеш двойно , няма и *** и старци и пр.Движат се много бързо и по повечето техни линии няма дублиран градски транспорт , или ако има е за определено разстояние от две три спирки. Направо съм в паника ако ги закрият какво ще правя:(До 22 Да и аз мисля ,че става нещо за пари ,защото общината притиска печеливши линии!

22

vlady

преди 12 години

Крайно време е да се въведе нормално таксуване по време или на разстояние стимулиращо прекачванията с цел икономия на време. Маршрутките трябва като минимум да минат на нормално самотаксуване с валидация на билетите и контрольори, шофьорите не бива да продават билети и качването трябва да е свободно. Също следва маршрутките да качват безплатно *** братя, служители на ЦГМ, МО, МВР, ГДИН, бивши пандизчии срещу представяне на документ за излежана ефективна присъда, клошари и т.н.

21

икономист

преди 12 години

Ама чакайте бе, нали живеем в пазарна икономика. Цар, Бог и господар са търсенето и предлагането, а държавата и общината не се месят (защото ако се месеха, трябваше да се месят и за много други неща като образование, здравеопазване, чистота, борба с престъпността....). Ако няма достатъчно пътници по някоя маршрутна линия, въпросната маршрутна линия просто ще фалира. Ако линията не фалира, а общината насила я затваря, значи общината иска да уреди свои хора да поемат линията. Елементарно, Уотсън.

20

Анонимен

преди 12 години

Маршрутките са удобни! В моя квартал има метро, но за да стигна до там трябва да вървя 20 минути пеша, а зимата дори и повече. Ако пък взема автобуса до метрото трябва да дупча билет за 2 спирки. С маршрутката, която минава на 2 преки от блока ми ми е най-удобно да стигам до работа.

19

абв

преди 12 години

а бе господине,къде минава метрото през ботунец ,че ние не знаем,как така линия 34 покрива маршрута на метрото,сигурно под кремиковци минава,ако не е 34 с какво да пътувам с 119 където мирише на градска тоалетна

18

do 13

преди 12 години

Маршрутките са бърз, удобен и ценово ефективен начин на предвижване. Това че обсулжващите фирми отказват да обновяват авто парка си и че някои шофьори не са за там е съвсем отделен въпрос.

17

до 16

преди 12 години

Абе пич, тролей 1 минава на всеки 10-15 минути през Левски Г, автобус 78 има горе-долу през 15-20 - толкова ли недостатъчно ли ти се видя?! Демек - 5-6 тролея и 4-5 автобуса на час през Левски Г! Къде ги видя тия по два пъти на час? Може ли да ни светнеш? Вярно, че е краен квартал, ама пък чак толкова... ;)