Абе да сте видели некой голфър да пътува с влак. Пътуват със самолет. А *** е извесна голф дестинация. А крепостните които обслужват голфърите не пътуват. Овчарите също. За чий Ви е железница.
БДЖ нама да може да избегне фалита,защото това е и желанието на управляващите.Ще се започне от Товарните превози и това ще е началото на ликвидация на БДЖ.
Линията към Чирпан не струва, едва ли някой може да се довери на това място. Скоростта намаля до ... бързината на първият влак, а че всеки момент може да падне влака било пътнически или товарен. Та предполагам по този път на което всяка река може да завиди за криволичещите му движения е ясно че всеки на майтап тръгва и си вика каквото стане и дано не стане.
докато ни оправляват такива ,,парашутисти,, ,дето не знаят как се композира влакине се премахне администрацията и статистиката бдж няма да се оправи.синдикатите да изискат това ,ако искат да им вярваме.впротивен слу4аи ще трябва да спрем да плащаме 4ленски внос.
Владимиров е много далече от истината ,а новата звезда Недев още повече.Компромиси със сигурността се правят защото такива като Владимиров не отпускат пари за елементарни резервни части .Звучи като виц но скорошна истина- В депо Подуяне е на посещение германска делегация ,които като разгледали депото и видели условията за труд и работното облекло на работниците попитали това затворници ли са и с какви присъди са . Така ,че Недев преди да почне с грешните решения да види каква е истината.
Съгласен съм с теб, само че според мен много трудно ще се намери инвеститор, имайки в предвид състоянието на БДЖ в момента...
На всички е ясно, че държавата е лош стопанин. Ако искаме да имаме европейски желецници, целия отрасъл трябва да се приватизира и всичко ще си дойде на мястото. Съгласен съм да дам някой лев в повече, но да пътувам като бял човек.
*** от БДЖ искат с увеличаването на билета пътниците да плащат кражбите на тяхните служители.
Накъде вървят реформите в БДЖ?