68

dpa2

преди 11 години

do 66! are molq ti se turpenie.... kakvo turpish a ako beshe napravila tova bulgarska firma sum siguren che nqmashe da ima takava rakciq se na bulgarite nqkoi drug im e vinoven v turciq jiveqt zaedno turci turkmeni kurdi lazi cherkezi ama nikoi ne kazva lazite sa vinovni kurdite sa vinovni evreite sa vinovni

67

попа

преди 12 години

Верно е, по бтвто гледах по новините един собственик на фирма от Шумен човека се оплаква че масово турци регистрират превозвачески фирми и подбиват цените колкото да оберат пари за 1-2г, нищо не плащат и си заминават без някой да ги пипне. Трябва да се въведе закон да не може МОЛ да напуска страната ако има задължения, каквито и да са те. Това е.

66

дпа

преди 12 години

До 69!Това не сме ние Българите мой човек. арда тур е турска фирма, персонала е 90% турски, автобусите са турски, освен употребяваните ,които са внос от германия най-вероятно от турци. Тази Бургаска фирма видяхме я колко е Българска, колко е турска. Виждаме и наглото и тарикатско поведение на турците от фирмата. Не искам да политизирам но виждаме и дпс и цялата турцизация и ***. За това стават такива неща, те са нормални. Българска работа обаче е търпението ни към племената около нас

65

Yazikov

преди 12 години

Suglasen sum s 62

64

nana

преди 12 години

Пътувах от Кърджали за Стара Загора връщах се от командировка.Не си спомням фирмата мисля че беше Арда тур,шофьорът беше тотално неадекватен,караше като луд,подскачахме на седалките като футболни топки,а на няколко пъти бяхме на косъм от катастрофа.Полуумряла ,слава на Бога стигна е Стара Загора,а автобусът продължаваше за Варна.Отбих се на ''Инфорнация '' на автогарата и казах на служителката,че офьорът е неадекватен - тя повдигна ръмене иказа ''Това не е моя работа.Ето това сме ние българите .

63

Адам Смит

преди 12 години

И защо нямаше линии на дълги разстояния - защото Чавдарките щяха да се разпадат по пътя.

62

Автомоб до Жо

преди 12 години

Да, ама за последните 20 год жертвите са по-малко само щото железният път е празен - то няма един товарен влак да се разминеш - и влаковете се влачат като охлюви - което не се отчита от пътникокилометрите. Но ако всички минат на влакове ще стане мазало - то няма един прелез, един семафор, една стрелка, един вагон като хората... (отделен въпрос защо е така)

61

Жо

преди 12 години

До 64 Автомоб: ЯВНО СИ млад човек и не знаеш, че до преди 30 години БДЖ беше основния превозвач на хора. Автобусният транспорт беше само връзка между селата и най-близката гара на големия град. Автобусни марщрути, като София-Варна и на други дълги разстояния, просто нямаше. ЖП транспорта е много по-сигурен и това е общоизвестно, не откривам топлата вода.

60

Анонимен

преди 12 години

Хаха "да направим fb група". И кво ше стане ?! Всеки е мн социално активен във фейсбука ама на улицата да го изкараш не може. :Х

59

Автомоб до Жо

преди 12 години

"БРОЯТ НА ВСИЧКИ ЗАГИНАЛИ при железопътни катастрофи за цялата 150 годишна история на Българските железници е по-малък от броят на загиналите по пътищата само за 2010 година!"То и съотношението в превозени пътници е такова.

58

Petya

преди 12 години

dobre shte e da se naprawi..

57

Анонимен

преди 12 години

Направете страница във фейсбука да се съберем над 100 000 човека за забрана на рейсове, влакове, корабчета на над 10 години. Само натиск от народа ще ги накара да се размърдат и да свършат нещо. И техниката която вози хора да може да минава само и единствено прегледи в КАТ. Не като тия фирмата от Бургас минават преглед в Разград ли беше или някакво подобно място на което шефа има познати и рейсовете минават само на документи. Само натиск и силно гражднаско общество ще реши проблемите в България.

56

Жо

преди 12 години

БРОЯТ НА ВСИЧКИ ЗАГИНАЛИ при железопътни катастрофи за цялата 150 годишна история на Българските железници е по-малък от броят на загиналите по пътищата само за 2010 година! За съжаление, автопроизшествията няма да спрат с построяване на магистрали, защото там скоростите са по-високи и катастрофите са по-жестоки. Жалко за загиналите хора.

55

читател

преди 12 години

Дано бързо се възстанови това момче, но той за мен е силен и ще се справи !Пожелавам му здраве и късмет!Ние също катастрофирахме преди 13 години, за щастие имахме късмет и като по чудо камиона не ни размаза, страшно е..живота ти минава като филрмова лента за секунди..единственото нещо,за което имах време да помисля беше нашият 7 годишен син тогава...НИКОГА НЕ ИСКАМ ДА СЕ СЛУЧВА ПОДОБНО НЕЩО НА НИКОЙ!СТРАШНО Е И НЕ СЕ ЗАБРАВЯ!

54

Автомоб до Машинис

преди 12 години

"С влакове стават 1 път на 5 години с автобусите 10 пъти в годината."То и съотношението в превозени пътници е такова.

53

bg

преди 12 години

заинтересовани***

52

Бойко Борисов

преди 12 години

По новите магистрали със 25 годишните рейсове далече ще стигнете. Изберете ГЕРБ ние караме райса и знаем пътя, водим Ви към 130-ти километър на магистрака Тракия.

51

bg

преди 12 години

във фейсбук,против тези шофьори,да ги снимаме и да ги качваме в групата !,аз ще я направя,ако има заинтересувани да ми пишат ЛС във facebook (Denislav Runevski)

50

Машинист

преди 12 години

С влакове стават 1 път на 5 години с автобусите 10 пъти в годината.

49

bg

преди 12 години

на мен ми се е случвало,да съм свидетел на шофьор на автобус,с телефона в ръка..и мисля,че и на повечето от вас и обещавам пред себе си,видя ли още един път такова нещо,хващам му телефона и през прозореца !!! докато си ги търпим,ще гледаме за катастрофи по новините,ей сега пък като видях по бтв новините шофьорите на тая фирма,изразяват се като 14годишни."шефа ни е казъл,че като караме с над 130км/ч ще ни се кара" БОЖЕЕЕ и после как няма да има такива случай бе.Предлагам да направим една група